Auteur Topic:  1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild  (gelezen 1688 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Gepost op: 11 februari 2019, 14:28:47 »
Momenteel ben ik bezig met het in orde zetten van deze 318ci waar wat werk aan is.

De wagen staat van carrosserie verrassend proper en origineel, dus focus ik mij hoofdzakelijk op de technische kant.

Het viel op het eerste zicht nogal mee, maar aangezien ik de persoon ben om de zaken grondig aan te pakken zag de wagen er na anderhalve dag als op foto's uit.

Na een grondige controle kwamen enkele zaken boven die wat aandacht zullen krijgen.

De vaste remleidingen achter waren in te slechte staat naar mijn zin, deze worden dus vervangen.
De GM5 module deed zijn werk niet goed, dus de relais van de centrale vergrendeling worden vervangen.
Het hele voertuig wordt gereinigd tot achter de subframes en bumpers en interieur.
Alles wat niet voldoet aan mijn verwachtingen wordt hersteld of vervangen.

« Laatst bewerkt op: 11 februari 2019, 14:38:05 door WVS »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #1 Gepost op: 11 februari 2019, 14:54:53 »
Achteras netjes en grondig gereinigd. Is aangenaam werken zo  :D met propere onderdelen.

Staat van het subframe is oké voor 20 jaar oud te zijn.

Foto's van voor, tijdens het inwerken van de reiniger, en na...

« Laatst bewerkt op: 11 februari 2019, 18:50:00 door WVS »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2019, 16:29:32 »
Uiteraard de versnellingsbak dezelfde behandeling gegeven met industriële reiniger om alle vet en vuil van afgelopen jaren eraf te krijgen...





 :thumbsup:

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2019, 16:55:16 »
Met het subframe eraf had ik perfect toegang tot de vaste remleidingen achteraan. Deze waren nog goed genoeg voor de keuring enkele maanden geleden. Maar zonder twijfelen ga ik de hele boel vervangen want ze waren toch wat verroest aan de uiteinden en dat zint mij toch niet zo.

Zo ziet dat eruit zonder de achteras. De nippels klemden in de felxibels naar de remklauwen toe dus heb ik de vaste remleidingen maar doorgeknipt en de restanten achteraf verwijderd uit de flexibels.



BMW heeft het mij wat gemakkelijker gemaakt bij het bouwen want de remleiding naar rechts is reeds tweedelig. En dankzij het subframe en tank die de leidingen grotendeels beschermen is het voorste gedeelte nog in goede staat.



Na demontage van de rechtse leiding even een replica gemaakt in koperleiding. Je kan dit met de hand in de vorm plooien maar ik gebruik hier een speciale leidingbuigtang voor. Het resultaat is een stuk netter.
Koper is veel soepeler en gemakkelijker te bewerken dan stalen leidingen en zou nog beter beschermd moeten zijn tegen roesten. Vandaar dat ze dakgoten maken van dat spul :razz:



Uiteraard moeten de leidingen gefelst worden, volgende foto toont aan wat ik bedoel. Dat is het kopje eraan zetten waarachter de moer (nippel) klemt.



De leiding gemonteerd op de originele bevestigingspunten en daarna op de juiste lengte gemaakt. Eerst de moer erover en dan het kopje eraan felsen.

Dit is de rechterzijde:




Links was het wat moeilijker aangezien ik de originele stalen leiding moest inkorten:



Ook hier de moer erop een een kraagje felsen;



Het lijkt misschien anders op foto maar de resterende leidingen zijn wel in zeer goede staat.

Op deze stalen leiding wordt een verbindingsmoer gemonteerd en van daarop vertrekt de koperen leiding terug met een kleine nippel zoals deze die op de flexibels toekomen.



Daarna de leiding in de juiste originele vorm plooien zoals de stalen die eraf gekomen is. En uiteraard terug een nippel aan monteren op op de flexibele leiding aan te sluiten



Nu is het enkel nog kwestie de ophangpunten voor de remflexibels te reinigen en beschermen tegen toekomstig roest. Ik ga uiteraard de hele bodem een reiniging geven. Daarna kan de achteras er terug op.

Je ziet wat hier best wel wat tijd in kruipt. En ik had dit zeker sneller kunnen doen maar dat is ten koste van de kwaliteit... En daar doe ik niet aan mee  ;D
« Laatst bewerkt op: 11 februari 2019, 17:11:46 door WVS »

Offline BIG charlie

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1463
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2019, 18:03:03 »
Proper werk !
Goed bezig.  :thumbsup:

Toch niet zo gemakkelijk zonder hefbrug zou ik denken.
F45 218D Active Tourer Arktikgrau
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i - F21-116Ed

Offline Machiel

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1084
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2019, 21:39:55 »
Proper. Altijd leuk om zo een werkjes te volgen.
En wat is het uiteindelijk doel, voor uzelf volledig in orde aan het zetten?
1st BMW: E30 318i 1989 (wrecked) - E39 520D 2000 (sold) - E39 525D 2003 (sold) - E91 320D 2011 (current) - Honda VFR 750 1995 (current bike)

Offline MaestroMaes

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 2062
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2019, 21:41:09 »
Veel succes met uw project!


Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #7 Gepost op: 12 februari 2019, 13:33:09 »
Thx voor de support hier  ;)

Deze voormiddag de werken verder gezet :



De m43 ligt er dus uit. Deze was al half gedemonteerd dus het viel nog wel mee.
Ik moet bekijken of ik deze motor reviseer of er een andere in de plaats komt. Deze heeft een warmloper gehad. Beetje de ziekte van deze blokken precies.

Zo ziet het er nu uit:



Volgende werk wordt het volledig reinigen van de motorruimte en achterkant. Daarna kan het monteren terug beginnen.

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2019, 19:09:57 »
Leuk project.
Ook precies wel de grote ruimte ervoor  ^-^

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #9 Gepost op: 14 februari 2019, 14:42:26 »
Ja dat is het voordeel van je eigen werkplaats te hebben  ^-^

Vandaag even de bodemplaten van alle vuil ontdaan. Allemaal perfect proper gekregen om terug te monteren binnenkort







Allemaal weer zo goed als nieuw :clap:



En uiteraard de bumpers ook even met de hogedrukreiniger bewerkt aan de binnenkant


Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #10 Gepost op: 15 februari 2019, 14:07:34 »
16 graden op 15 februari.... Ideaal om de onderkant van de wagen onder handen te nemen.

Gewoon enkele voor en na foto's:













Lijkt me duidelijk dat dit na al die jaren wel eens nodig was. Volgende stap is het interieur onder handen nemen en het chassis terug monteren...

Fijn weekend iedereen

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #11 Gepost op: 22 februari 2019, 15:29:58 »
De bussen aan de carrosserie van de langsdraagarmen zagen er versleten uit. Dus vervangen, en uiteraard door de originele bussen van BMW



Oud en nieuw:



Zo gaat dat in zijn werk :





De rechterkant was er nog veel slechter aan toe en viel uit mekaar door het uitpersen:



En afgewerkt:


Offline BIG charlie

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1463
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #12 Gepost op: 22 februari 2019, 16:07:14 »
 :wow: dat was blijkbaar dringend nodig...
Weeral een stap vooruit.
Top werk !  :thumbsup:
F45 218D Active Tourer Arktikgrau
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i - F21-116Ed

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #13 Gepost op: 22 februari 2019, 17:10:29 »
Thx.

Op zich kon je er niet veel aan zien afgezien van dat het rubber wat verstorven was en dat de uitstekende rubberdelen afgescheurd waren. Maar ja. Dat gebeurt nu eenmaal na een 20tal jaar hè. Ik vermoed dat er veel wagens rondrijden met bussen in dezelfde staat als deze en gewoon gekeurd geraken  :-X
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2019, 20:02:21 door WVS »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #14 Gepost op: 26 februari 2019, 17:34:05 »
Vandaag onder andere eventjes het interieur aangepakt. Dieptereiniging was hard nodig...

Voor, tijdens en na:






Offline Ian

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 352
  • Back 02 Basics
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2019, 23:06:05 »
20 jaar.. Je zou het niet zeggen. Blijft een tijdloos mooi model! Wat helaas niet gezegd kan worden van alles dat erna kwam..
2001 BMW E39 520d Touring - 1973 BMW E10 1602 - (en nog een paar Benzen)
1990 BMW E30 320i Touring (Verkocht) - 1990 BMW E30 318is (Verkocht) - 1983 BMW E30 320i (Verkocht) - 1986 BMW E30 316 (Verkocht)

Offline mega_stihl

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1709
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #16 Gepost op: 27 februari 2019, 06:29:58 »
20 jaar.. Je zou het niet zeggen. Blijft een tijdloos mooi model! Wat helaas niet gezegd kan worden van alles dat erna kwam..
:clap:
2008-2010 Opel Astra F 1.6 16v sport  -  2010 BMW E36 320i (RIP)
2010-2011 Mitsubishi Carisma 1.6 16v  -  2011-2013 BMW E34 520i
2012-... BMW E32 730i  -  2013-2016 BMW E46 320d
2014-... Suzuki SV650S  -  2016-... BMW E46 320Ci

Offline -Laurens-

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1067
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #17 Gepost op: 27 februari 2019, 12:01:21 »
Leuk project! Ga je ‘m volledig origineel houden?
2013 BMW f30 320d M Sport
1994 BMW e36 318is/4 ClassII (Procar)

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #18 Gepost op: 27 februari 2019, 17:44:09 »
Ik ben ook enorm fan van alles tot deze bouwjaren. Maar dat heb ik eigenlijk bij bijna alle merken .. :thumbsup:

Wagen blijft op een paar minimale upgrades origineel.

Het interieur volledig afgewerkt wat betreft reiniging.
Enkele voor en na foto's:












Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2019, 17:49:11 »
Dan nog een probleem aangepakt, het welgekende probleem van de scheurende steunpunten van het subframe. Gelukkig is het enkel links achter, zoals zo vaak. Maar het verwondert mij toch dat dit zelfs scheurt bij een simpele 1.9 motor.  :o
De rechterzijde heb ik trouwens uitvoerig gecheckt.


Eens de beschermlaag verwijderd om te zien wat er moet gebeuren.



Uitslijpen





Gelast en bewerkt met roestbescherming. (Brunox voor de kenners.)



Het in te lassen stuk in karton gemaakt eerst. Het lijkt misschien een wat rare vorm maar ik heb slechts het nodige uitgeslepen volgens de scheurlijnen van het metaal.



Overgezet in carrosserieplaat (met zinklaag tegen roesten). Eventjes tonen hoe dat in zijn werk gaat.





Even verduidelijken dat er tussen vorige en volgende foto wel wat tijd verstreken is om dit perfect te laten passen. Gaatjes zijn voor puntlasjes op het steunpunt zelf.







In de Brunox. Jammer dat dit 2u moet drogen per laag. Maar zou nu toch echt zeer goed beschermd moeten zijn tegen roest.



En ondercoating voor bescherming tegen de elementen.



Binnenkort dus subframe er terug onder
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2019, 18:10:41 door WVS »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #20 Gepost op: 27 februari 2019, 18:04:57 »
Verder nog een klein werkje waar ik wel wat tegenop zag. Namelijk wat extra materiaal lassen op de Beugel waar vaste en flexibele remleiding samenkomen. Dit was nodig om het kleine beugeltje wat alles stevig op zijn plaats houdt te kunnen bevestigen.

Ik post wel duidelijke foto's als het subframe geplaatst is en de leidingen aangesloten.

Deze zijn al gemaakt van zeer dun metaal, en na 20 jaar is dit nog dunner geworden. Het is zeer moeilijk om hierop te lassen want het enige waar je zeker van bent is dat je zéér snel gaten brandt. Maar nu is dit weer in orde, hopelijk voor nog een 20tal jaar. ;)



En uiteraard de beide leidingbeugels opgekuist, ingespoten met Brunox, en ingespoten met undercoating:



« Laatst bewerkt op: 27 februari 2019, 18:12:20 door WVS »

Offline mega_stihl

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1709
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #21 Gepost op: 27 februari 2019, 22:08:47 »
Dat laswerk. Respect  :bow:

Maar zou je beter de andere kant niet ook verstevigen met extra plaatjes (zoals de E46 "chassis reinforcement plates")? Kwestie dat het in de toekomst geen scheurtjes meer kan geven. Dan zit je direct safe.

Wel triest dat dit er zo erg aan toe was bij een 318Ci ...

Misschien een domme vraag, maar kan je die scheuren in kwestie niet gewoon dichtlassen ipv er een volledig nieuw stuk in te lassen?
2008-2010 Opel Astra F 1.6 16v sport  -  2010 BMW E36 320i (RIP)
2010-2011 Mitsubishi Carisma 1.6 16v  -  2011-2013 BMW E34 520i
2012-... BMW E32 730i  -  2013-2016 BMW E46 320d
2014-... Suzuki SV650S  -  2016-... BMW E46 320Ci

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2019, 08:35:55 »
Extra versteviging is uiteraard altijd een optie, maar ik acht dit niet echt nodig op een 318.
De rechterkant was gewoon nog perfect. Dus : if it aint broke, don't fix it ;)


De scheuren gewoon dichtlassen is geen optie om 2 redenen:
1 -het is gescheurd om een reden. Het materiaal heeft teveel afgezien en als je dit probeert te lassen brand je voornamelijk gaten. Ik heb dit op 1 haarscheurtje zo gedaan. En je moet echt véél materiaal toevoegen

2- het probleem zit ook intern in de bevestiging op het chassis bovenaan de subframe bevestiging. Vandaar dat ik ook moest lassen bovenin het uitgeslepen gat. Zie foto's.


En aangezien de puntlasjes ook uitscheuren bovenin het chassis ben ik niet helemaal overtuigd van verstevigingsplaatjes enkel op de onderzijde te lassen. Volgens mij is dit symptoombestrijding en geen langdurige oplossing  :-\
« Laatst bewerkt op: 28 februari 2019, 08:45:05 door WVS »

Offline mega_stihl

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1709
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2019, 21:52:20 »
Dit staat mij ook nog te wachten, daar ik een motorswap gepland heb. Subframe versteviging wil ik sowiso lassen. Maar ik heb nooit 100% begrepen wat/waar er aan de bovenkant gelast moet worden. Enkel de onderzijde. Kan jij me dit even verduidelijken misschien? Want ik vind die foto's op het interweb niet heel duidelijk wat betreft lassen langs de bovenzijde.

Sorry voor de topic hijack
2008-2010 Opel Astra F 1.6 16v sport  -  2010 BMW E36 320i (RIP)
2010-2011 Mitsubishi Carisma 1.6 16v  -  2011-2013 BMW E34 520i
2012-... BMW E32 730i  -  2013-2016 BMW E46 320d
2014-... Suzuki SV650S  -  2016-... BMW E46 320Ci

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #24 Gepost op: 4 maart 2019, 17:31:27 »
Intussen zit het subframe er terug onder  :clap:

Meteen even de olie van het differentieel ververst. Bleek nog behoorlijk verse olie in t zitten. Goed nieuws,





De remmen aangesloten. Dit bedoelde ik dus in 1 van mijn vorige posts met de beugeltjes die de vaste en flexibele leiding op hun plaats houden:





En dit is ook weeral gemonteerd:



Terug op de wielen en de achterlichten en bumper terug gemonteerd. Uiteraard ook de lichtunits en hun montageplaats gereinigd. Ook de plaatverlichting balk is gedemonteerd om erachter te reinigen.


Offline Ashimal

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 498
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #25 Gepost op: 5 maart 2019, 20:24:01 »
Grondige renovatiewerken! Netjes :thumbsup:
Persoonlijk was ik wel voor een zwaardere motor met volledige M-pack gegaan,... toch minstens een 2L  ;)
« Laatst bewerkt op: 5 maart 2019, 20:27:39 door Ashimal »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #26 Gepost op: 6 maart 2019, 15:40:59 »
bedankt,
ik kan je redenering volgen, maar het gaat er hier voornamelijk om dat deze terug de weg op kan  :thumbsup:

That being said; new goods:




oud en nieuw:



Uiteraard de remzadels en naven grondig gekuist.
wie de laatste remsensor gemonteerd heeft is erin geslaagd de aansluiting aan de voertuigzijde grondig te breken:



uiteraard vervangen door een goede;



En zo ziet alles er netjes gemonteerd uit:



Verder ook al iets aangepakt dat hoog nodig was. namelijk het rechtse steunpunt van de uitlaat was afgebroken. Ik neem aan dat dit nog gebeurt bij deze wagens. Maar dit is perfect terug op te lassen omdat het een goede rechte breuk is en niet roest...



en het oude aftermarket eindstuk ook maar afgeslepen. Al het chroom was zelfs al roest  ;D



Daarna toch even met de staalborstel de uitlaatpijp zelf opgekuist:



ook nog even de tijd genomen om met de endoscoop de staat van de katalysator te bekijken. Ik was blij verrast te zien dat deze in perfecte staat is.



« Laatst bewerkt op: 6 maart 2019, 15:48:18 door WVS »

Offline WVS

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
  • Do it right the first time
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #27 Gepost op: 6 maart 2019, 16:03:48 »
Uiteraard een groot werk wat ook moet gebeuren. Misschien zaten er hier al enkelen op te wachten: De motoropbouw.

De motor die in de wagen zat was warmgelopen door lekke koppakking. Dit gebeurt wel vaker bij deze motoren blijkbaar (M43)

Toen maar een vervangmotor gezocht, maar in plaats van deze gewoon te monteren zonder twijfelen beslist van er een kleine revisie op uit te voeren.

Bij het demonteren van de timingcovers bleek dat iemand reeds had geprobeerd olielekken te dichten met rode vloeibare pakking. hier en daar zichtbaar op foto's :thinking:

New parts, allemaal nieuwe dichtingen en koelwater leidingen. BMW parts of course 8)



Nu de motor zover gedemonteerd is, de achterste krukaskeerring (achter het vliegwiel) gedemonteerd en vervangen:





Dan vliegwiel terug gemonteerd met nieuwe bouten. Daarboven nieuwe complete koppeling  :exited:







Het motorblok even gereinigd:





De randcomponenten en versnellingsbak terug gemonteerd:





Motorblok gereinigd voor als de kop terug gemonteerd zal worden:







Nu is het voor mij afwachten tot de kop terugkomt van het vlakken, dan kan alles terug gemonteerd worden.
« Laatst bewerkt op: 6 maart 2019, 16:37:02 door WVS »

Offline mega_stihl

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1709
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #28 Gepost op: 7 maart 2019, 13:10:54 »
echt chapeau, al die werken  :thumbsup:
Het is dringend tijd dat ik terug in actie schiet, want uw E46 gaat nog klaar zijn voor de mijne, op veel kortere tijd  :wow:
2008-2010 Opel Astra F 1.6 16v sport  -  2010 BMW E36 320i (RIP)
2010-2011 Mitsubishi Carisma 1.6 16v  -  2011-2013 BMW E34 520i
2012-... BMW E32 730i  -  2013-2016 BMW E46 320d
2014-... Suzuki SV650S  -  2016-... BMW E46 320Ci

Offline Nebo

  • Trade Count: (0)
  • Pole Position
  • ****
  • Berichten: 373
  • Be Happy !!
    • BMW F30 - Alpinweiss - KW V1 - Wrapped
Re: 1999 - E46 - BMW 318ci full rebuild
« Reactie #29 Gepost op: 7 maart 2019, 14:01:41 »
Amai ferm  :thumbsup:

Is dit je Job of je Hobby ?
Jaloers op zoveel kennis  :)
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Current
BMW F15 X5 sDrive25d - Current