Hier ook maar eens m'n laatste aankoop voorstellen.
Sinds ik een 12 tal jaar geleden m'n eerste bmw heb aangekocht, was het liefde op het eerste gezicht. Na m'n eerste bmw, een e46 touring Mpack. heb ik in afwachting van m'n nieuwe even met een E30 touring gereden. Dit was m'n 2de E30, want had al een 2deurs aangekocht als hobby wagen ( project staat hier ook bij de e30's ). De nieuwe daily die ik ondertussen een kleine 3jaar heb, is een F31 320DaS Mpack. De vriendin die altijd VW had, heeft ondertussen ook een E87 Mpack

M'n interesse voor oldtimers is met de jaren alleen maar gegroeid en hoe graag ik ook een E30 zie, een echte 'oldtimer' kun je dit nog niet noemen. Een '02tje stond al heel lang op m'n verlanglijstje, maar 2 hobbywagens was er misschien wat over. Maar... You only live once... Af en toe keek ik eens op internet, maar toen ik deze rode 02 zag was ik op slag verliefd. Liefst had ik (zoals de meeste wss ) een 2002 gehad, maar bon. Het hoeft geen snelle auto te zijn of met oog op opbrengst...
Het is dus een 1602 geworden uit 1975.
Plannen... niet zot veel
- Eerst en vooral na de winter keuring!
- Motorruimte eens opfrissen
- Interieur wat opfrissen
- Origineel stuurtje van het eerste type
- verlaging
- Andere velgen
Let niet op de nummerplaat, die hangt idd veel te hoog vooraan. Snel even opgehangen om foto's te gaan nemen (had ze er beter afgehaald

)
Groeten Rocky