Auteur Topic:  Testrit M5  (gelezen 1154 keer)

Offline MarioL70

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Testrit M5
« Gepost op: 6 november 2018, 14:01:53 »
Een M5 ligt jammer genoeg niet binnen mijn budget. Twee jaar geleden wel getwijfeld een tweedehands E60 M5 te kopen maar vermits ik veel kilometers doe zou dat geen verstandige beslissing geweest zijn. Ik zou wel heel graag eens een ritje maken met een M5 E60, F10 of F90. Zelf rijden uiteraard, niet als passagier.  Mijn (onafhankelijke) BMW garage verkoopt enkel tweedehands BMW's en 95% ervan zijn diesels, dus...geen M5.  Zijn er BMW dealers waar men een testrit kan maken met een M5, puur uit interesse?  Ik wil er zelfs voor betalen.  Ik woon regio Aalst maar maakt me niet zozeer uit waar ik naartoe zou moeten om testritje te kunnen maken.  Iemand een idee waar ik terecht zou kunnen?

Offline nico

• Pole Position
  • nieuw in het bmw gamma
Re: Testrit M5
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2018, 14:12:08 »
Een M5 ligt jammer genoeg niet binnen mijn budget. Twee jaar geleden wel getwijfeld een tweedehands E60 M5 te kopen maar vermits ik veel kilometers doe zou dat geen verstandige beslissing geweest zijn. Ik zou wel heel graag eens een ritje maken met een M5 E60, F10 of F90. Zelf rijden uiteraard, niet als passagier.  Mijn (onafhankelijke) BMW garage verkoopt enkel tweedehands BMW's en 95% ervan zijn diesels, dus...geen M5.  Zijn er BMW dealers waar men een testrit kan maken met een M5, puur uit interesse?  Ik wil er zelfs voor betalen.  Ik woon regio Aalst maar maakt me niet zozeer uit waar ik naartoe zou moeten om testritje te kunnen maken.  Iemand een idee waar ik terecht zou kunnen?
Als afstand niet uitmaakt. In de dolomieten staan tijdens de skiperiodes meestal bmw en audi met hun topmodellen, wat je dan zonder problemen zomaar kan testrijden

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Offline WÅky

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 6 november 2018, 14:31:08 »

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #3 Gepost op: 6 november 2018, 18:01:38 »
Kijk waar er een premium selection staat. Moet kunnen, aangezien je echte interesse het?

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline midas

• World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 6 november 2018, 18:58:02 »

Ik denk dat er momenteel algemene M5 testritten gaande zijn in het dealernet,best is even bellen met de mensen uit Bornem of bij een Mdealer binnenstappen en navragen. :thumbsup:
Het sakhir monster in actie

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #5 Gepost op: 7 november 2018, 05:34:47 »
Inderdaad eens navragen bij de dealer,niet alle dealers hebben een M5 staan voor testritjes.Maar ze kunnen dan wel nagaan welke dealer er wel eentje staan heeft of u doorverwijzen naar Bornem.

Offline arbe

• World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 7 november 2018, 11:52:55 »
Kijk waar er een premium selection staat. Moet kunnen, aangezien je echte interesse het?
Hij lijkt me geen echte interesse te hebben eigenlijk - buiten een ritje. Dan is gewoon eentje huren de beste en eerlijkste optie.
Een dealer die u met een M5 laat rijden zonder kans op verkoop moet u al heel graag zien vrees ik.
2018 K1600GTL "Spezial".
2018 Tesla Model X 100D.

Offline Vanber

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #7 Gepost op: 7 november 2018, 13:08:10 »
Hij lijkt me geen echte interesse te hebben eigenlijk - buiten een ritje. Dan is gewoon eentje huren de beste en eerlijkste optie.
Een dealer die u met een M5 laat rijden zonder kans op verkoop moet u al heel graag zien vrees ik.
Dat denk ik ook en is absoluut te begrijpen.
Ik heb geen idee hoeveel aanvragen ze zo krijgen maar het zullen er wel een pak zijn.
Vraag mij ook af hoe ze daarin filteren.

Ik heb al vrij hard moeten aandringen voor een testrit met een M140i.
Dat aandringen zal de volgende keer wel minder zijn aan gezien ik die M140i 2min na de testrit gewoon gekocht heb..  ::)

BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #8 Gepost op: 7 november 2018, 13:13:56 »

Volledig akkoord indien er geen echte koopinteresse is :thumbsup:

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #9 Gepost op: 20 november 2018, 22:26:40 »
Ik heb met de nieuwe M5 gereden sinds die beschikbaar was in Bornem. Mag ik vragen waarom je ermee wilt rijden en waarom je ervoor wilt betalen als je toch niet wilt kopen?
PS ik heb ermee gereden. Je mist niks. Onlangs met de M5 CP ook gereden. Dat was beter.
Jaguar F-Type R V8
BMW M4
BMW X5 45E keukenmixer