Auteur Topic:  Probleem foto's opladen  (gelezen 2904 keer)

Offline Bimmerstyle

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • Race Legend
Re: Probleem foto's opladen
« Reactie #30 Gepost op: 12 april 2020, 19:45:45 »
Ik heb ze er nu ook opgekregen in mijn topic. In paint gesaved als png. Ik heb ze wel moeten verkleinen naar 1024x768 want anders ging ik over de 8MB totale uploadgrootte. Bedankt voor de moeite alleszins. ;)

Offline Freke

• Trade Count: (0)
  • World Champion
« Reactie #31 Gepost op: 9 november 2020, 12:19:29 »
Hier ook weer problemen bij het plaatsen van een bepaalde foto.  Ik heb in het verleden al meer dan 100 foto's gepost en nu werkt het ineens niet meer.

Originele jpeg foto verkleind tot onder de 3mb -> werkt niet. Ik had hier op't forum dan ergens gevonden dat het helpt dat je de foto omzet van jpeg naar png. Ook gedaan en daarna de foto terug verkleind onder de 3mb --> werkt nog steeds niet...  :iono:

Er komt dus steeds deze melding op: Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Snorkel

• Premium Member
  • Crashed!
  • undereZtimated
« Reactie #32 Gepost op: 9 november 2020, 12:23:45 »
Ik heb dat soms ook... Probeer eens om even de website af te sluiten of opnieuw in te loggen.

Ah ja, of neem een kopie van de foto en probeer die eens te posten. Soms is dat ook een oplossing.
München - 3 - Die Gefallenen
München - Z - Der Friseur
Stuttgart - C - Der Zühalter

Offline DanyDC

• Qualifying
« Reactie #33 Gepost op: 9 november 2020, 12:41:51 »
Ik heb nu onlangs ondervonden dat bewerkte foto's met mijn ouwe photoshop CS versie problemen geven. Wanneer ik bijvoorbeeld een foto neem die werd genomen met een iphone en ik gebruik Irfanview om te resizen dan lukt het prefect.

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 9 november 2020, 15:34:10 »
Is uiteindelijk toch gelukt. Heb de originele foto eens met een ander programma verkleind en nu werkte het wel...
* Skoda Octavia RS245 (Daily)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...