Auteur Topic:  Probleem foto's opladen  (gelezen 134 keer)

Offline DanyDC

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
Probleem foto's opladen
« Gepost op: 3 november 2018, 21:05:04 »
Hallo,

Ik heb mijn foto's al verkleind naar 900x600px en ik blijf steeds volgend bericht krijgen :

Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.  >:D

Iemand een hint wat ik verkeerd doe ? En wie is hier eigenlijk de forumbeheerder ?  :thinking:

Thanks,

Dany.

Offline beemerbuddy

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Re: Probleem foto's opladen
« Reactie #1 Gepost op: 3 november 2018, 21:27:28 »
Hé Danny,

Ik heb net ook wat foto's in mijn topic van de E34 geplaatst, in verschillende posts... Bij één post kreeg ik deze melding ook, en na wat spelen met de toegevoegde bijlage (foto's) bleek dus dat 1 bepaalde foto voor deze melding zorgde... Wat ze juist bedoeld weet ik ook niet  :iono:

Maar we zullen er @BimmerBoard eens bijhalen, daar zitten - dat zijn de juiste mensen die hier de gepaste personen kunnen inschakelen...  ;)
1983 E28 525i Bahama-Blues - 1990 E30 316i Atlantis-Adventure - 1991 E31 850i Lagunen-Lady - 1993 E32 730i v8 Sterling-Cruisin' - 1993 E34 525tds Thousand Islands - 1996 E36 320i Techno-Touring

Offline DanyDC

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #2 Gepost op: 3 november 2018, 22:02:22 »
Inderdaad vreemd, ik heb mijn foto's reeds gehalveerd, straks blijft er nog alleen nog een icoontje over …  :)

Offline DanyDC

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 4 november 2018, 20:42:38 »
Foto's eens verkleind met irfanview in plaats van photoshop maar het lukt nog steeds niet. En de webmaster en forumbeheerders zijn voorlopig onbereikbaar waarschijnlijk wegens herfstverlof …  :thinking:

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
« Reactie #4 Gepost op: 5 november 2018, 07:57:30 »
Hallo,

Ik heb mijn foto's al verkleind naar 900x600px en ik blijf steeds volgend bericht krijgen :

Je bijlage passeerde de beveiliginscontroles niet en wordt daarom niet opgeslagen. Neem contact op met de forumbeheerder.  >:D

Iemand een hint wat ik verkeerd doe ? En wie is hier eigenlijk de forumbeheerder ?  :thinking:

Thanks,

Dany.
Lijkt me eerder dat je een formaat wil uploaden dat niet toegestaan is ...
De toegestande formaten zijn: doc, gif, jpg, mpg, pdf, png, txt, zip, jpeg

Offline DanyDC

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 5 november 2018, 08:44:02 »
Het zijn doodgewone jpeg's eigenlijk .... snap er niks van