Zoals velen onder jullie misschien zullen weten heb ik een tijd geleden de keuze gemaakt om mijn E36 uit te schrijven en om te bouwen naar een 'tracktoy'. Uiteraard werd de funfactor hierdoor enorm verhoogd maar anderzijds begon het gemis naar een leuke, straatlegale wagen toch te knagen. Dit eens te meer als je de kans krijgt om te passagieren in de E34 535i van
@Zatte Rita. Een mix van liefde op het eerste zicht en jeugdsentiment hadden als gevolg dat ik niet lang getwijfeld heb wanneer hij erover dacht afscheid te nemen van deze oldtimer. Eén week en testrit later hakte ik de knoop definitief door en kan ik jullie met trots vertellen over mijn nieuwe aanwinst.
Toekomstplannen van de fünfer richten zich vooral op de ophanging. Zo denk ik aan een setje Eichbach veren en Powerflex of Strongflex rondom. Een Eisenmann of Supersprint einddemper zou ook een leuke meerwaarde zijn aangezien de E34 moment nogal "braafjes" is. Maar bovenal ben ik van plan om te genieten van de wagen en hem in ere houden.
De link naar het originele topic:
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=63806.0