Auteur Topic:  2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins  (gelezen 23156 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline d.fine

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+10)
  • Kart-Hero!
  • *****
  • Berichten: 18886
  • Carpe diem!
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #390 Gepost op: 16 september 2019, 18:41:11 »
Schijfkes zien er ook lief uit ;D
'My ears are bleeding, my spine has a performant deformity and my arse has lost all feeling. It's a bit hardcore but somehow strangely appealing'

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #391 Gepost op: 16 september 2019, 23:17:58 »
Schijfkes zien er ook lief uit ;D
Valt heel goed mee hoor.
Is vooral door het effect van de foto
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline yakkoox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 920
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #392 Gepost op: 18 september 2019, 09:08:59 »
Wat zijn de bevindingen nu van de nankangs?
Ik vind ze alsinds beter dan de Toyo R888R

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #393 Gepost op: 18 september 2019, 10:18:02 »
Wat zijn de bevindingen nu van de nankangs?
Ik vind ze alsinds beter dan de Toyo R888R
Ik heb geen ervaring met andere semi’s maar ik kan wel zeggen dat ik er heel tevreden van ben! Stuurgevoel is zoveel beter dan supersport’s, logisch ook door de stijvere wangen.
Grip is heel goed en ook voorspelbaar op de limiet. Na een aantal ronden werden ze wel wat warmer en nam de grip iets af naar mijn gevoel. Abbeville is natuurlijk wel continu draaien en keren..
Ook koud is de grip goed, voorlopig laat ik ze ook opliggen voor de openbare weg.

Dus heel content! Merci voor de tip!
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline yakkoox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 920
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #394 Gepost op: 18 september 2019, 13:00:43 »
Ik heb geen ervaring met andere semi’s maar ik kan wel zeggen dat ik er heel tevreden van ben! Stuurgevoel is zoveel beter dan supersport’s, logisch ook door de stijvere wangen.
Grip is heel goed en ook voorspelbaar op de limiet. Na een aantal ronden werden ze wel wat warmer en nam de grip iets af naar mijn gevoel. Abbeville is natuurlijk wel continu draaien en keren..
Ook koud is de grip goed, voorlopig laat ik ze ook opliggen voor de openbare weg.

Dus heel content! Merci voor de tip!

Leuk om dat te horen ;)
Welke bandenspanning rij je koud en warm?

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #395 Gepost op: 18 september 2019, 13:51:18 »
Leuk om dat te horen ;)
Welke bandenspanning rij je koud en warm?
Ik was gestart 2.2 rondom koud. Maar ging vrij snel omhoog en voelde dan minder goed. Dan verlaagd zodat ze 2,2 hadden als ze warm waren. Leek me goed te werken.

Zijn dat goede waarden?
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline yakkoox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 920
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #396 Gepost op: 18 september 2019, 14:11:10 »
Ik was gestart 2.2 rondom koud. Maar ging vrij snel omhoog en voelde dan minder goed. Dan verlaagd zodat ze 2,2 hadden als ze warm waren. Leek me goed te werken.

Zijn dat goede waarden?

Nankang raad zelf 2.4 bar warm aan. Maar dat moet je zelf wat aanvoelen.
Heb nooit last gehad van grip verlies

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #397 Gepost op: 18 september 2019, 14:20:11 »
Nankang raad zelf 2.4 bar warm aan. Maar dat moet je zelf wat aanvoelen.
Heb nooit last gehad van grip verlies
Als ze 2.2 koud stonden gingen ze naar 2.7 wat dus wel te warm was.

Mijn laatste ronden ben ik uitgekomen op 2.4-2.5 dus niet ver van wat aangeraden is blijkbaar.
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #398 Gepost op: 18 september 2019, 14:20:59 »
.
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #399 Gepost op: 23 september 2019, 12:32:11 »
Vorige week trackday op Abbeville met Tracksolutions. De eerste keer met de Nankang semi’s. Circuit is iets technischer en wat meer draaien en keren dan Clastres, moeilijk te zeggen welk ik het leukste vind.

Voor toeschouwers is Abbeville wel absoluut beter dan Clastres. Ja kan op de verhoogde bermen het volledige circuit bekijken wat in Clastres niet mogelijk is..

Auto deed het zoals verwacht terug heel goed en met de Nankang semi’s toch weer een stap vooruit qua plezier en prestaties.
Rondetijden waaren meestal 1:23.xx en ik ben uitgekomen op 1:22.8 als beste rondetijd. (10e tijd van 39 deelnemers) was niet op de limiet want het blijft toch een kapitaal waar je mee rondgaat..

Voor de rest is het een vrij veilig circuit, al is er wel een auto op zijn dak beland.. :o
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3757
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #400 Gepost op: 23 september 2019, 17:59:00 »
Doet me terugdenken aan dit filmpje.
Was dacht ik zelfs de zoon van de eigenaar van Abbeville.

https://www.dailymotion.com/video/xz18k

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #401 Gepost op: 24 september 2019, 00:03:27 »
Doet me terugdenken aan dit filmpje.
Was dacht ik zelfs de zoon van de eigenaar van Abbeville.

https://www.dailymotion.com/video/xz18k
Dat zat er aan te komen als je zijn rijstijl ziet..

Die bocht is nu helemaal anders op dat circuit, misschien wel door zijn accident ::)
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #402 Gepost op: 28 september 2019, 15:40:22 »
Wat zijn de bevindingen nu van de nankangs?
Ik vind ze alsinds beter dan de Toyo R888R
Ik rij nog steeds rond met de Nankangs, ondertussen ook in de regen, en ik moet zeggen dat die het toch nog vrij goed doen.
Zelf op natte weg is de grip nog redelijk en valt daar nog gewoon mee te rijden.
Als er grote plassen op de weg staan, is dat waarschijnlijk iets anders, maar voorlopig zeker geen klagen.
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #403 Gepost op: 7 oktober 2019, 16:33:52 »
Met de regen van de laatste tijd toch maar besloten om terug de Michelin Supersports te plaatsen.

Toch al een aantal keer wat tricky situaties gehad met de semi's in de regen ::)
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #404 Gepost op: 14 november 2019, 16:45:58 »
Binnenkort komen er nog een aantal upgrades aan! Later meer hierover

Eén van de upgrades is een alcantara performance stuur van een M4.

Mijn origineel sportstuur mag dus weg, als er mensen interesse hebben, hoor ik het graag.

BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline thibdwin

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #405 Gepost op: 14 november 2019, 21:31:02 »
Zalig topic! Heb een gelijkaardige Mineral Grau M135i.
Jouw kist staat écht belachelijk dik, props!

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #406 Gepost op: 14 november 2019, 21:56:33 »
Zalig topic! Heb een gelijkaardige Mineral Grau M135i.
Jouw kist staat écht belachelijk dik, props!
Thx! :)
Is er een topic van jouw M135?
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #407 Gepost op: 14 november 2019, 22:03:12 »
Als er iemand een Maxton Design front splitter voor een F2X wil..

Ik heb die enige tijd geleden gekocht maar ga hem toch niet plaatsen.
Bij nader inzien hou ik hem liever origineel.. qua uitzicht dan ::)
« Laatst bewerkt op: 15 november 2019, 13:15:33 door Vanber »
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline thibdwin

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 31
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #408 Gepost op: 26 december 2019, 17:22:51 »
Opvolger al bekend? Zag hem vandaag staan op Autoscout.

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #409 Gepost op: 27 december 2019, 12:24:53 »
Opvolger al bekend? Zag hem vandaag staan op Autoscout.

Neen, de opvolger is nog niet bekend.

Ik dacht eerst aan een M2 of M3.
Maar met een standaard M2 ga ik mij niet verbeteren en een M3 is anders rijden..

Ik ga binnenkort ook eens testen met een Cayman GTS en eventueel een Lotus Exige.
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline kietekiet

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 612
  • T'is ne knijn!
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #410 Gepost op: 13 januari 2020, 00:15:47 »
Neen, de opvolger is nog niet bekend.

Ik dacht eerst aan een M2 of M3.
Maar met een standaard M2 ga ik mij niet verbeteren en een M3 is anders rijden..

Ik ga binnenkort ook eens testen met een Cayman GTS en eventueel een Lotus Exige.
M2 compitition stage 1 of 2...👍
Eet je een cayman of lotus op!
Heb jarenlang een lotus exige RGB gehad. Laat u niet misleiden door hun gocart gevoel,  allemaal goed en wel als je een bocht gaat pakken tegen 180 wat op de openbare weg idem is aan een zelfmoord poging de dag van vandaag .. maar in feite zijn dat maar trage bakken tegenover BMW M .. werd er zelfs uitgereden door een e36 m3 van 15j oud in der tijd..werd bijna zot ::)
Porsche cayman GT4 zou wel op mijn lijstje komen, gewoon al omdat die nog in waarde gaat stijgen..
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2020, 00:18:48 door kietekiet »
2000-2002=opel kadet cabrio. 2002-2004=opel astra 16i 16v. 2004-2009=MG zr160.2009-2010=Bmw 320cd chipped.2010-2011 =suzuki swift 13 DDIS+ Bmw M3 e30.2011-2015= Bmw 325D touring chipped+Lotus exige RGB.2015-2017=Dacia logan MCV+Bmw M4 acs box.2017-2018=Dacia logan MCV+Bmw M3 f80 manual Heinz powerbox.2018=Dacia logan MCV+Bmw e36 M3 3.0. 2019= Bmw M140i acs box+ Dacia Lodgy 15th verjaardag van de Roemeense nest met Renault motor full option nota bene.. achteruitrijcamera en de hele nest.. mischien ook nog chippen tot 140 pk.

Offline Capitol

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 565
2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #411 Gepost op: 13 januari 2020, 07:20:56 »
Je spreekt over een RGB, dat is de 1800cc versie. Zo traag zijn die nu ook niet, ik reed 2:54-2:55 met een CUP260 op Spa. Is een M2 zoveel sneller? En vooral welke gaat het langst uithouden zonder te moeten binnen komen omdat de remmen het niet meer doen...?
En een groot voordeel dat ik dan vond aan een Exige: het voelt ook snel aan zelfs bij “normale” snelheden, er is heel veel beleving en dat mis ik toch dikwijls bij veel andere auto’s.
De huidige Exiges 410-430 CUP zijn dan nog van een heel ander niveau. Veel verschil met een GT4 gaat er niet zijn denk ik.
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2020, 07:54:56 door Capitol »

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #412 Gepost op: 13 januari 2020, 08:20:42 »
Een M2 competition met stage 1 of 2 zal zeker heel snel zijn maar het gaat me niet zozeer over de pure snelheid in rechte lijn maar meer om de beleving.
Ook gaat het in mijn geval over een Lotus Exige met 6 cil en 350pk, die moet volgens mij niet onderdoen voor de M2 ;)

Nu vrees ik wel dat deze te hardcore zal zijn om nog dagelijks te gebruiken, dus zal het deze waarschijnlijk toch niet worden..
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline kietekiet

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 612
  • T'is ne knijn!
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #413 Gepost op: 13 januari 2020, 15:52:20 »
Je spreekt over een RGB, dat is de 1800cc versie. Zo traag zijn die nu ook niet, ik reed 2:54-2:55 met een CUP260 op Spa. Is een M2 zoveel sneller? En vooral welke gaat het langst uithouden zonder te moeten binnen komen omdat de remmen het niet meer doen...?
En een groot voordeel dat ik dan vond aan een Exige: het voelt ook snel aan zelfs bij “normale” snelheden, er is heel veel beleving en dat mis ik toch dikwijls bij veel andere auto’s.
De huidige Exiges 410-430 CUP zijn dan nog van een heel ander niveau. Veel verschil met een GT4 gaat er niet zijn denk ik.
Puur circuit gericht is lotus top! Ook qua puurheid en rijders gevoel is er niks op de markt wat er tegen op kan, onder de 150k  buiten een ariel Atom of caterham, Donkervoort.. maar als je een M2 competition volledig track gericht maakt stage2-onderstel-remmen enzv, dan komt de 1800cc serieus te kort, vooral op francorchamps.. kan me nog herinneren dat ik eens een trackday ging doen op zolder en werd gewoon afgemaakt door een circuit geprepareerde Lancer  Evo met 500pk.. maar wil lotus zeker niet afbreken hoor, die wagen had ik nooit mogen weg doen. Heb hem ingeleverd in 2013 bij FKM voor 35000.. vorig jaar stond hij daar terug te koop voor 55.000.
De gangsters!
2000-2002=opel kadet cabrio. 2002-2004=opel astra 16i 16v. 2004-2009=MG zr160.2009-2010=Bmw 320cd chipped.2010-2011 =suzuki swift 13 DDIS+ Bmw M3 e30.2011-2015= Bmw 325D touring chipped+Lotus exige RGB.2015-2017=Dacia logan MCV+Bmw M4 acs box.2017-2018=Dacia logan MCV+Bmw M3 f80 manual Heinz powerbox.2018=Dacia logan MCV+Bmw e36 M3 3.0. 2019= Bmw M140i acs box+ Dacia Lodgy 15th verjaardag van de Roemeense nest met Renault motor full option nota bene.. achteruitrijcamera en de hele nest.. mischien ook nog chippen tot 140 pk.

Offline kietekiet

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 612
  • T'is ne knijn!
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #414 Gepost op: 13 januari 2020, 15:58:05 »
Een M2 competition met stage 1 of 2 zal zeker heel snel zijn maar het gaat me niet zozeer over de pure snelheid in rechte lijn maar meer om de beleving.
Ook gaat het in mijn geval over een Lotus Exige met 6 cil en 350pk, die moet volgens mij niet onderdoen voor de M2 ;)

Nu vrees ik wel dat deze te hardcore zal zijn om nog dagelijks te gebruiken, dus zal het deze waarschijnlijk toch niet worden..
E30 M3 kopen met S55 motor😎
Geen kat dat dat merkt op de auto keuring😋
2000-2002=opel kadet cabrio. 2002-2004=opel astra 16i 16v. 2004-2009=MG zr160.2009-2010=Bmw 320cd chipped.2010-2011 =suzuki swift 13 DDIS+ Bmw M3 e30.2011-2015= Bmw 325D touring chipped+Lotus exige RGB.2015-2017=Dacia logan MCV+Bmw M4 acs box.2017-2018=Dacia logan MCV+Bmw M3 f80 manual Heinz powerbox.2018=Dacia logan MCV+Bmw e36 M3 3.0. 2019= Bmw M140i acs box+ Dacia Lodgy 15th verjaardag van de Roemeense nest met Renault motor full option nota bene.. achteruitrijcamera en de hele nest.. mischien ook nog chippen tot 140 pk.

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #415 Gepost op: 3 maart 2020, 14:40:26 »
De M140i is tot op heden nog steeds in mijn bezit
Er is wel al behoorlijk wat interesse geweest maar niemand die hem effectief wilde kopen in zijn geheel zoals hij nu staat.
Voorlopig heb ik nog geen zin om hem terug origineel te zetten.

Daarom doe ik er dus voorlopig gewoon mee door (absluut geen straf) en heb ik dus nog een aantal aanpassingen gedaan  ::) (lees: laten doen door BHT)

Wat is er geplaatst:

- BMW M4 M-Performance alcantara stuur
- Millway camberplaten (-2.5°)
  gekozen voor de street versie:
  " Camber plates Street for BMW F-series. NEW! Street version with polyurethane bushings. Reduces noise from suspension and tires compared to uniball version. "
- Millway solid subframebussen
- opnieuw BHT alignement en corner balance

Nog niet uitgebreid kunnen testen maar toch opnieuw een redelijk verschil voelbaar!
Auto ligt nu nog vaster op de weg en stuurt veel scherper en preciezer in.
Ik zal het uitgebreider kunnen testen als het wat beter weer is ;)

Stuur is trouwens ook een heel leuke upgrade, ligt heel goed in de hand



Samenvatting van alle reeds geplaatste aanpassingen (ondertussen al een hele waslijst..):

- M-performance uitlaat
- M-performance sperdifferentieel
- M-Performance M4 alcantara stuur
- Ohlins Road & Track (regelbaar, 25 standen)
- H&R swaybars
- Powerflex front wishbone bushings
- Powerflex front camber arm bushings
- Millway camberplaten (-2.5°) (gekozen voor de street versie)
- Millway solid subframebussen
- Wiechers veerpootbrug
- V-brace (origineel BMW)
- BHT alignement & corner balance
- Stalen remleidingen
- Castrol Performance remolie
- EBC Yellowstuf remblokken voor + achter

- Velgenset 1 met zomerbanden:
  Apex ARC-8 18inch 8.5J ET38  Michelin SuperSport 225/40R18
  Apex ARC-8 18inch 8.5J ET38  Michelin SuperSport 245/35R18

- Velgenset 2 met semi-slicks voor trackdays:
  Apex ARC-8 18inch 8,5J ET38 met Nankang Ar-1 235/40R18 (voor)
  Apex ARC-8 18inch 9,5J ET58 met Nankang Ar-1 265/35R18 (achter



« Laatst bewerkt op: 3 maart 2020, 15:22:50 door Vanber »
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline r1sthebest

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1108
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #416 Gepost op: 3 maart 2020, 15:13:54 »
Knap!  :thumbsup:

Offline VWT

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 28
    • 2013 - F21 - M135i - Mineral Grau - LV
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #417 Gepost op: 3 maart 2020, 16:28:43 »
Zalig!  :thumbsup:

Geeft alweer veel inspiratie  ;)

Offline Vanber

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 978
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #418 Gepost op: 3 maart 2020, 16:39:57 »
Knap!  :thumbsup:
merci ;)

Zalig!  :thumbsup:

Geeft alweer veel inspiratie  ;)
Ja ik zou het zeker aanraden!
je zou er nog eens mee moeten rijden ;), het is alweer een grote verbetering.
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Öhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline VWT

  • Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
  • Berichten: 28
    • 2013 - F21 - M135i - Mineral Grau - LV
Re: 2017 - F20 - M140i - Shadow - Mineral Grau - MPE - LSD - Ohlins
« Reactie #419 Gepost op: 5 maart 2020, 20:00:01 »
Ja ik zou het zeker aanraden!
je zou er nog eens mee moeten rijden ;), het is alweer een grote verbetering.

Volgende week gaat de mijne binnen, we kunnen daarna eens wisselen 😊