Auteur Topic:  Cars & coffee @ brussels kart  (gelezen 2293 keer)

Offline Vanber

• Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: Cars & coffee @ brussels kart
« Reactie #30 Gepost op: 25 september 2018, 07:23:32 »
@ Goesting,

Handa's kon je gratis bekijken, alleen de deelnemers moesten betalen

Ze waren al gans de week aan het aankondigen dat het bar slecht weer ging zijn,storm, regen, wind, ...enz. nu bleek de voormiddag nog redelijk mee te vallen; toen dat de hel los barste is iedereen vertrokken, dat is een logisch gevolg van zulk weer, verwacht je nu echt dat de organisatie ging blijven wachten tot die ene limburger die niet uit zijn bed geraakt was zou langskomen op een legen parking ging staan; ik had ook liever gehad dat het mooi weer was, echter die factor heb je niet in de hand :wow:

BTW, toen jij nog in je bedje lag hadden wij het wel naar onze zin :exited:
En los van het slechte weer, zulke cars & coffee evenementen lopen altijd leeg tegen de namiddag, zelfs bij goed weer..
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Íhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline Robin-H

• Qualifying
  • Sheer Driving Pleasure
« Reactie #31 Gepost op: 25 september 2018, 08:00:32 »
En los van het slechte weer, zulke cars & coffee evenementen lopen altijd leeg tegen de namiddag, zelfs bij goed weer..

Toch niet hoor.  :jpshakehead: Van die gast die daar onder dat tentje zat, mocht je niet verder als je geen 15 euro per persoon betaalde. En dat als bezoeker. Anders waren we wel eens een kijkje gaan nemen bij de Honda's maar 15 euro is er wel over als het je niet interesseert.   :thinking:

Ik begrijp volledig wat je zegt over het weer, maar iets posten op hun FB pagina hadden ze toch zeker kunnen doen. Dat was een kleine moeite geweest. Het had voor heel wat mensen de kilometers bespaard.

Ik ging trouwens vooral kijken om de 8 reeks eens te zien, maar ook die, die binnen stond, konden we niet meer bezichtigen. Al was het alleen daarvoor, vind ik dat ze nog aanwezig moesten zijn.  :thumbdwn:
BMW F20 114I

Online Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
« Reactie #32 Gepost op: 25 september 2018, 11:01:18 »
Moet ik tegenspreken...

De cars & coffee meet in Denderhoutem van 6/9 jongstleden kwamen er nog om 13u heel wat wagens toe.

Er hangt veel vanaf qua rand animatie en zaken.

Ook om terug on topic te blijven; er stond wel degelijk tot 17u op het evenement op fb. Heb ik nog naar gekeken verleden week.

Triestig dat bmw van den broeck niets er aan gedaan heeft om iets te laten weten. Mooie reclamestunt zeg ik dan...
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
next year new fun car

Offline Vanber

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #33 Gepost op: 25 september 2018, 11:40:49 »
Moet ik tegenspreken...

De cars & coffee meet in Denderhoutem van 6/9 jongstleden kwamen er nog om 13u heel wat wagens toe.

Er hangt veel vanaf qua rand animatie en zaken.

Ook om terug on topic te blijven; er stond wel degelijk tot 17u op het evenement op fb. Heb ik nog naar gekeken verleden week.

Triestig dat bmw van den broeck niets er aan gedaan heeft om iets te laten weten. Mooie reclamestunt zeg ik dan...
De C&C events die ik bezocht heb (zijn er toch al een aantal) liepen altijd leeg tegen de middag..

Los daarvan is het inderdaad niet heel netjes van BMW Van Den Broeck om niets op sociale media te plaatsen hierover.
Zeker niet aangezien er op voorhand werd gezegd dat het tot 17u ging duren..
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel - Íhlins Road&Track
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #34 Gepost op: 25 september 2018, 11:49:13 »
Als er op voorhand gezegd is tot 17u dan is het tot 17u....punt uit.

En ook al druipen de meeste af door 't slechte weer dan blijf je als organisator(s) ter plaatse en blijft tenminste die 8-reeks te bezichtigen in die afgesloten ruimte  :iono:

Online Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
« Reactie #35 Gepost op: 25 september 2018, 12:43:06 »
Als er op voorhand gezegd is tot 17u dan is het tot 17u....punt uit.

En ook al druipen de meeste af door 't slechte weer dan blijf je als organisator(s) ter plaatse en blijft tenminste die 8-reeks te bezichtigen in die afgesloten ruimte  :iono:
Volledig mee eens :) !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
next year new fun car

Offline Robin-H

• Qualifying
  • Sheer Driving Pleasure
« Reactie #36 Gepost op: 25 september 2018, 13:24:21 »
Volledig mee eens :) !

+1 @gfk807 had het niet beter kunnen verwoorden!
BMW F20 114I

Offline Draje

• Trade Count: (+3)
  • World Champion
    • BelleVue
« Reactie #37 Gepost op: 25 september 2018, 17:59:57 »
VDB is niet echt zwaar daarmee bezig hoor denk ik.. Daarmee dat die daar niet echt mee inzitten om al te vertrekken

Die hebben al genoeg reclame zeggen die in hun eigen..

VDB heeft voor mij zwaar afgedaan qua communicatie vroeger en klantvriendelijkheid  :censor:

Offline Machiel

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 26 september 2018, 07:35:35 »
Zie dit topic nu pas hihi. Was daar als 1 van de eerste toegekomen. Qua begeleiding naar de juist parking was het al niet wat het moest, duurde even voor ze op post stonden. @de geert heb ik zien toekomen en ook nog wat zien rondrijden vooraleer permanent te parkeren. Dacht u nog aan te spreken en vragen of gij dieje van BB waart, maar u kwijtgeraakt dan.. Knap machien in ieder geval!

Veel mensen vroeg toegekomen, en het had idd constant wat gemiezerd. Bij de 1ste grote plensbui hadden wij alles net zowat gezien (Ook getracht naar het Mims stuk te gaan, maar hadden ook geen zin om zoveel nog te betalen. Hadden de meeste toch al zien toekomen bij het binnenrijden..) & dan met redelijk wat anderen huiswaarts terug gekeerd. Ik denk dat de parkings voor 1/3 gevuld stonden. Wel schoon gerief zien staan in ieder geval!

En vind ook wel dat de communicatie van VDB beter kon, zodat er niemand meer afzakt om dan op een lege site terecht te komen. Zou daar nu ook ni echt mee kunnen lachen.

Dit weekend normaal naar Meerschman hun M&heritage day..
1st BMW: E30 318i 1989 (wrecked) - E39 520D 2000 (sold) - E39 525D 2003 (sold) - E91 320D 2011 (current) - Honda VFR 750 1995 (current bike)