Auteur Topic:  Wireless magneet houder voor Iphone?  (gelezen 485 keer)

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
Wireless magneet houder voor Iphone?
« Gepost op: 2 september 2018, 17:33:26 »
Heeft er iemand van jullie al een magnetische houder voor in de auto die ook nog eens wireless kan laden?

Vraag me af of er zo zijn die je kan gebruiken met het originele leder apple hoesje.

Zou ideaal zijn omdat je dan geen gedoe hebt met kabels EN perfect in zicht han hangen.

Offline iMatthi

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
Re: Wireless magneet houder voor Iphone?
« Reactie #1 Gepost op: 8 september 2018, 18:51:59 »
In het leder hoesje van mijn iPhone 8 heb ik het plaatje gestoken, echter niet gekleefd maar in het hoesje en een microvezeldoek geknipt om er over te leggen en dan de iPhone er in geplaatst. Niet echt fan van plak op mijn iPhone... :wiggleyes: Om maar te zeggen dat het metalen plaatje dus perfect past in een leder hoesje.

De vraag of het draadloos laden werkt, ik doe het zelf niet maar collega had problemen met zijn iPhone X en heeft het plaatje moeten verwijderen van z'n iPhone, dus ik vrees er voor. Als je het eens wil testen, ik heb het metalen plaatje en de houder op Aliexpress gekocht voor anderhalve euro, als het draadloos laden niet zou werken ben je nog niet teveel kwijt.

Succes :thumbsup:
F30 316d Glaciersilber

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2018, 22:04:09 »
En welke heb jij gekocht?

Offline iMatthi

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 9 september 2018, 16:13:04 »
Deze, en tevreden van de kwaliteit :thumbsup: Kleine tip voor Aliexpress: alles is goedkoper door hun 'mobile deals', dus even de app installeren en bij quasi alle aankopen extra %%%

https://www.aliexpress.com/item/Universal-Magnetic-Car-Air-Vent-Mount-Cell-Mobile-Phone-Holder-for-iPhone-6-Plus-s6-xiaomi/32680036494.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.981f4c4d19INXI
F30 316d Glaciersilber

Offline DavyS

• Qualifying
« Reactie #4 Gepost op: 12 oktober 2018, 18:17:34 »
Misschien is dit ondertussen een overbodige reactie, maar als je Wireless wilt opladen, dan moet je magnetische lader toch nog altijd naar je 12v. Dus die kabel ga je altijd hebben. Waar ga je anders de stroom vandaan halen om je telefoon te laden.
Je moet je iPhone dan niet meer op de lightningpoort duwen, maar das dan ook alles.

Offline Blue

• World Champion
« Reactie #5 Gepost op: 12 oktober 2018, 18:46:39 »
Ja idd maar nu is die wel perfect weggewerkt.
Kabel gaat namelijk direct in de ventilatie rooster.

En is ook makkelijk nu, stap in, plak de Iphone ertegen en klaar.

Hangt ineens int zicht als je em wil gebruiken en hij laadt tevens netjes op.

Heb deze gekocht en werkt perfect met origineel Apple leather hoesje:

https://nillkin.org/smartphones-accessories/apple-phones-accessories/apple-iphone-5-180/nillkin-2-a