Auteur Topic:  Foto vraag (eigen foto's andere grootte in topic)  (gelezen 866 keer)

Offline Geert

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
Foto vraag (eigen foto's andere grootte in topic)
« Gepost op: 17 augustus 2018, 17:09:50 »
Bij deze de zoveelste foto vraag waarschijnlijk :)

Als ik sinds een aantal weken foto's post in mijn eigen topics, dan zijn deze in groot formaat te zien.
Vroeger poste ik foto's en moest je op die foto klikken om te vergroten/te bekijken.
Op gsm kan je nu de volledige foto niet bekijken, vroeger paste dat zich aan aan je scherm, was veel duidelijker en overzichtelijker.
Het is misschien wat onduidelijk wat ik wil zeggen, daarom een voorbeeld van mijn eigen topic.

http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=52071.900

Op die pagina zie je dat de foto's van de Megane nog in een klein formaat staan, die kan je dus uitvergroten door er op te klikken.
De onderste foto's met de M3 zijn meteen in groot formaat gepost, wat op gsm dus helemaal niet in één stuk zichtbaar is.

Ofwel zie ik dit alleen, ofwel is er iets aangepast op het forum... mij lijkt dit niet beter en ik zet de foto's er op dezelfde manier op als vroeger.
Alvast bedankt als iemand hier info over weet hoe je dit terug kan aanpassen! :thumbsup:
2012 - Porsche Cayman R

Offline sini

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • -= 435 ixa =-
Re: Foto vraag (eigen foto's andere grootte in topic)
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2018, 01:47:14 »
vreemd, ik zou denken dat er iets aangepast is geweest of manier hoe foto's gepost worden

ik probeer:

inline via afbeelding tag

en nu via "bijlage"

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2018, 21:11:34 »
@sini

Waar staat die afbeelding tag juist?
Zo bedoel ik het dus, dan is dat op gsm wel duidelijk.
Ik heb het altijd al via bijlage gedaan en kreeg ze dan steeds zo.. beetje raar dat dat nu ineens anders is :thinking:
2012 - Porsche Cayman R

Offline sini

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • -= 435 ixa =-
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2018, 03:14:16 »
als je op een mobiel beantwoord krijg je std optie niet te zien, je moet eerst "desktopversie" aanvinken om die opties te kunnen gebruiken
dit impliceert wel dat je afbeelding reeds op het internet geüpload hebt, dus niet vanuit je toestel linken (via upload op server van BB)

grtz

Offline Geert

• World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 24 augustus 2018, 22:06:05 »
Ok bedankt.
Het blijft toch raar dat dit plots anders is :thinking:
2012 - Porsche Cayman R