Auteur Topic:  2007 - Suzuki GSF1250 Bandit - Graphite Blue Metallic  (gelezen 1207 keer)

Offline BimmerFan

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 2007 - Suzuki GSF1250 Bandit - Graphite Blue Metallic
« Reactie #30 Gepost op: 9 september 2018, 15:46:16 »
lol mij hebben ze goed liggen gehad.

Des te beter voor jullie  :thumbsup:

Offline Draje

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
    • BelleVue
« Reactie #31 Gepost op: 7 oktober 2018, 13:11:11 »
De eerste 1000 km zitten erop.

Opvallend toffe ritjes over de bekende wegen.
Het rijden gaat met de rit beter en beter, enkel nog wat schrik tussen file's ( blijf nu gewoon in de file staan op een steenweg, autostrade file doe ik amper omdat ik er bijna niet mee naar het werk ga) en bij het aansnijden van een bocht naar links heb ik moeite ( rechtse bocht gaat heel vlot)

Wel opvallend hoog verbruik ( 5 'blokjes', per blokje ongeveer 50km) Nu ga ik wel van zodra de reserve opspringt wel altijd gaan tanken in een goed tankstation.

LLaatste tankbeurt berekend, 170 km gebold en toen sprong reserve op, getankt en er kon 12,5l in ( tank is 19l), vlug uitgerekend dus 7,3L/100 km...    :iono:

Denk dat ik toch eens een tripje zal moeten inlassen naar Jacqmaer in Limburg voor afstelling.  :thinking:

Eerste wat ik wel nu wil proberen is mijn olie eens zelf te veranderen. Remvloeistof en koelvloeistof wil ik later proberen..

Gedacht om een hyperpro te laten steken en stalen remleidingen eveneens, maar dat ga ik niet meer doen..

Offline BimmerFan

• Trade Count: (0)
  • World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 9 oktober 2018, 18:21:50 »
Leuk om te horen

Over de olie verversen is heel makkelijk ff rijden of laten draaien en dan aflaten is het best , oliefilter zou ik ook vervangen poepsimpel . Ik heb mijne oliefilter bij rad gekocht!