Auteur Topic:  Duitsland wil sportuitlaat verbieden  (gelezen 2529 keer)

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
Re: Duitsland wil sportuitlaat verbieden
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2018, 14:35:17 »
Ik zou het toch niet erg vinden om in deze kist rond te rijden hoor,  enkel de stickers eraf gaan met die handel!   :drool:

Kopen he :thumbsup:

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline DHL

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
« Reactie #31 Gepost op: 30 juli 2018, 21:29:45 »
In ieder geval, die geluidsboxen mogen ze van mij verbieden. Wordt belachelijk op de duur, een dieseltje met het geluid van een V8. Ik zou me schamen. Net zoals een open luchtfilter op middelmatige auto.
Maar iets dat een upgrade krijgt door een mooie uitlaat, dat moet kunnen. En uiteraard binnen de grenzen van het normale blijven zodat het niet storend wordt voor je omgeving.
Maar men mag gerust horen dat je met een dikke motor rijdt, als dat je wens is. Bij mij zou het omgekeerd zijn, veel cilinders en weinig geluid. Maar da's maar van toepassing van zodra je ongeveer de vijftig jaar bereikt hebt lol.

Offline s2000jan

• Premium Member
  • Crashed!
« Reactie #32 Gepost op: 28 augustus 2018, 13:17:41 »
Vele youtubes te vinden van duitse politie die lawaai-makers laat stoppen

het verleden: e92 335i, e89 35is, f30 330d, F32 440i, e89 20i, mx-5 nc, mx-5 nd, s2000 '99, s2000 '01, saab 9-3 cabrio aero, honda accord 1.8es, VW Kever 1300, Honda accord 1.6,  Honda Civic 1.6VTi, Honda Civic 1.6i-16,Ford Mondeo 2.0Ghia,Skoda 110R
het heden: Honda S2000 - 2006 - Moonrock Honda Civic 1.5i Sport+ Honda CB500F - 2019
999.999 banpunten

Offline DHL

• Pole Position
« Reactie #33 Gepost op: 12 september 2018, 09:28:41 »
Ze hebben gelijk, hoe noemt men dat... 'revven' of zoiets ? Zie je inderdaad in veel filmpjes opduiken zoals in Londen. Wekt zelfs agressie op bij sommige mensen. Mij zou het ook uitermate storen wegens onaangenaam tenzij ze het op een meeting doen waar je het kan verachten.
Dit in een stad doen om aandacht te trekken is zo zielig en onbegrijpelijk. Als men een supersportwagen kan kopen ga ik ervan uit dat men toch al iets bereikte in het leven en die aandacht totaal niet nodig hebt of... er lopen veel mensen naast hun schoenen die zo'n wagen bezitten.
Ook nooit gesnapt wat je met een supersportwagen in de stad komt doen, lijkt me niet ideaal om even naar de bakker te gaan.
Och ja, 't zijn misschien narcisten :) :)

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #34 Gepost op: 12 september 2018, 18:33:01 »
Gasten die staan revven voor zot is iets anders dan bvb die Mercedes in het filmpje.
Zo ne duts zetten ze dan aan de kant met een dikke boete en zijn wagen kwijt. Wat met een Lambo die standaard 125db blaast? Laten doorrijden en kopdraaien zeker, die agenten? Komaan jongens, ga boeven vangen.

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline bhpaddict

• World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 13 september 2018, 00:46:10 »
Wat me vooral stoort is die "meetmethode". Vlak bij de uitlaat is niet realistisch en volgens mij ook niet de norm.
Soit, al ben ik zelf geen fan van brulpijpen, het lijkt verdacht veel op een heksenjacht.
Mijn SRT maakt standaard veel meer herrie dan die Merc.... Ik ben benieuwd hoe ze dat zouden aanpakken....
E32 '92 740i zilvergrijs shadowline "Raceseven" (daily) - E32 '92 740i brokaatrood "Brokaatje" - E34 '95 540i Touring arcticgrijs 6-speed "El Ultimo" - E34 '92 525i Touring lazuurblauw "Hooligan" - E34 '95 525TDS Touring arctic grijs "toerstoof" - BMW Multitrailer wit "The Bubble" - DODGE RAM SRT-10 '06 "Diceros"

Offline b_ken

• Medewerker
  • Crashed!
« Reactie #36 Gepost op: 13 september 2018, 10:33:34 »
Wat me vooral stoort is die "meetmethode". Vlak bij de uitlaat is niet realistisch en volgens mij ook niet de norm.
Soit, al ben ik zelf geen fan van brulpijpen, het lijkt verdacht veel op een heksenjacht.
Mijn SRT maakt standaard veel meer herrie dan die Merc.... Ik ben benieuwd hoe ze dat zouden aanpakken....
Ze meten idd. tamelijk dicht bij de uitlaat. Anderzijds zal er gegarandeerd nog een pak meer lawaai gemaakt worden bij echt accelereren dan bij stationair eens wat gas geven. Dat laatste is nog redelijk onbelast.
Het ene compenseert het andere wellicht.

Offline DHL

• Pole Position
« Reactie #37 Gepost op: 16 september 2018, 01:09:52 »
Maar als je kan aantonen dat je wagen conform is voor de autokeuring...kunnen ze dan ook lastig doen ?