Auteur Topic: [E46] 2003 - E46 m3 SmgII Carbon black  (gelezen 5461 keer)

Offline volonte

• * Board Sponsor *
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • Volonte
[E46] Re: 2003 - E46 m3 SmgII Carbon black
« Reactie #30 Gepost op: 11 oktober 2018, 17:19:17 »
Apexen apart te koop?  :iono:

2016 Vdub passat 1.6 firmahok
2003 E46 ///M3
2004 E83 X3 babytransporter

Offline kriistof

• Trade Count: (+1)
  • Pole Position
Re: 2003 - E46 m3 SmgII Carbon black
« Reactie #31 Gepost op: 11 oktober 2018, 19:16:09 »
Deze hou ik helaas zelf bij  :D komen op het volgende project als hier ooit trg budget voor is...

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #32 Gepost op: 25 oktober 2018, 09:32:20 »
Laatste prijs drop : 17000 nog steeds licht bespreekbaar  :iono:
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2018, 22:05:31 door kriistof »

Offline GM78

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
« Reactie #33 Gepost op: 27 oktober 2018, 13:09:25 »
ik denk dat de vraagprijzen van de laatste jaren gestegen zijn omdat mn de e46 m3 als een investering met voordelen aanziet.  Je kan er plezier aan hebben en achteraf zonder verlies, of zelfs met winst, verkopen.  Of dit nog zal lukken laat ik in het midden.  Hoge km's en niet originele moter zijn hier nefast voor.
2003 e46 325ci

Offline Fred

• Pole Position
« Reactie #34 Gepost op: 27 oktober 2018, 14:22:17 »
Niemand zal deze M3 als investering zien, en dat is het volgens mij ook niet. Maar als iemand een echte rijdersauto zoekt die on point is, dan zou ik deze toch niet laten passeren... De meerderheid echter overtuigd zichzelf ervan dat ze er verstandig aan doen om het perfecte exemplaar uit te zoeken (en daarvoor veel te veel te betalen) met complete historie enz. en voelen zich bij iedere rit achteraf "schuldig" als ze de kilometerteller zien veranderen. Een goeie investering zou je in principe in een garage moeten stockeren en de prijzen in de gaten houden en verkopen wanneer het moment daar is. Maar wie doet dat nu... Een e46 m3 in mint condition kost makkelijk 40k. Veel meerwaarde zul je daar niet meer uithalen, daar ben je ondertussen al een paar jaar te laat voor.

De vraagprijs is hij volgens mij echt waard. Ik denk niet dat je uw prijs moet aanpassen, maar geduldig wachten tot je die ene vind die wil gewoon genieten van een dikke M3. Makkelijk gezegd natuurlijk  :D.

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #35 Gepost op: 29 oktober 2018, 12:51:05 »
Bedankt iedereen voor de lieve woorden! is idd geen verzamel object deze maar een echte rijders auto! Reed er zelf ook enorm graag mee
smg2 viel ook veel beter mee dan ik dachte  :) . Is wel een goeie auto! Ook als je deze int echt ziet zou je niet zeggen dat deze zoveel km's heeft.
Zowel binnenkant als buitenkant.

Die 17000 euro is echt zen geld waard(is zelfs nog licht bespreekbaar), Ken er met minder km's die er niet zo goed uitzien als deze! Kan ook zo gekeurd worden voor verkoop

Offline Vanber

• Grand Prix Winner
« Reactie #36 Gepost op: 29 oktober 2018, 13:05:10 »
Ik zou niet veel meer zakken met u prijs.
Volgens mij komt er met tijd wel een koper
BMW F20 M140i LCI2 Shadow edition - M-performance uitlaat + Sperdifferentieel
http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=67584.0

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #37 Gepost op: 29 oktober 2018, 13:06:37 »
Ik zou niet veel meer zakken met u prijs.
Volgens mij komt er met tijd wel een koper

Zo is dat. 17 is echt bottom price range. Geduld en er komt wel een koper voorbij.

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #38 Gepost op: 8 november 2018, 09:44:12 »
Jah als ik kijk wat ik er afgelopen jaar heb geinvesteerd maak ik serieus verlies op, maar hoort er nu eenmaal bij jammer genoeg  :(

Als ik kon zou ik ze gewoon allemaal houden  :D

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #39 Gepost op: 13 november 2018, 14:12:35 »
Nog eene keer uppen en vaste prijs zo meenemen 16.500 euro.

Online nicke36

• Grand Prix Winner
« Reactie #40 Gepost op: 13 november 2018, 15:01:00 »
Dat is een serieuze prijsdaling!

Succes met de verkoop

Offline Brasseur

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #41 Gepost op: 13 november 2018, 16:50:52 »
Wagen staat niet meer op tweedehands of autoscout denk ik?

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #42 Gepost op: 13 november 2018, 17:18:24 »
nee klopt idd voorlopig nog enkel hier  :) Heb men e36 op het net gezet

Offline Freke

• Grand Prix Winner
« Reactie #43 Gepost op: 14 november 2018, 09:46:20 »
En op Fb heb ik hem ook al een paar keer tegen gekomen, veel succes met de verkoop van deze prachtige wagen :thumbsup:
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Eisenmann uitlaat, veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Tom

• Oneliner
  • Race Legend
« Reactie #44 Gepost op: 14 november 2018, 10:04:39 »
Een mens zou zijn principes van " ik wil enkel maar handbak rijden" in twijfel kunnen beginnen trekken.
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline order66

• World Champion
« Reactie #45 Gepost op: 14 november 2018, 10:07:51 »
Een mens zou zijn principes van " ik wil enkel maar handbak rijden" in twijfel kunnen beginnen trekken.

@Tom I never thought i would see this day ;D ;)

Online BartJanssen

• World Champion
« Reactie #46 Gepost op: 14 november 2018, 10:11:02 »

Ge  neemt mij de woorden uit de mond! I sh*t you not, ik heb hier ook nog naar zitten kijken en denken , zelfs met SMG bekoort die wagen mij enorm! Tempting om bij de andere M3's te plaatsen...
BMW E36 M3 3.0 - Track
BMW F15 X5 40e - Daily
Audi RS4 B7 - Whatever is left

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #47 Gepost op: 14 november 2018, 10:23:34 »
Jah ben ook een handbak persoon! Maar vond smg als je ermee weg bent heel fijn rijden!

Wat ook vele niet weten is dat je deze met een Cae shifter handbak kunt ombouwen zonder de bak af te halen  :D

Heb deze gisteren idd terug op facebook gezet

Offline Franzino

• World Champion
« Reactie #48 Gepost op: 14 november 2018, 20:34:29 »
Niemand zal deze M3 als investering zien, en dat is het volgens mij ook niet. Maar als iemand een echte rijdersauto zoekt die on point is, dan zou ik deze toch niet laten passeren... De meerderheid echter overtuigd zichzelf ervan dat ze er verstandig aan doen om het perfecte exemplaar uit te zoeken (en daarvoor veel te veel te betalen) met complete historie enz. en voelen zich bij iedere rit achteraf "schuldig" als ze de kilometerteller zien veranderen. Een goeie investering zou je in principe in een garage moeten stockeren en de prijzen in de gaten houden en verkopen wanneer het moment daar is. Maar wie doet dat nu... Een e46 m3 in mint condition kost makkelijk 40k. Veel meerwaarde zul je daar niet meer uithalen, daar ben je ondertussen al een paar jaar te laat voor.
+1 mijn idee ook 100%.
Mijn Z4M is vanwege de km stand van 160.00km ook echt een rijdersauto en geen verzamelaarswagen waar je bij elk gebruik van moet wakker liggen over de extra kilometers. In mijn ogen moet je die kopen om mee te rijden, van te genieten en niet als investering (net zoals deze M3). Ik heb er zelf nooit geen moment van wakker gelegen dat ik er zoveel km zelf mee heb gereden en ik heb ook nooit over de toekomstige waarde wakker gelegen. Er mee rijden zo veel ik kon was mijn motto, anders had de wagen geen nut voor mij. Daarom ook dat ik hem nu verkoop omdat ik of mijn vriendin er niet meer veel mee rijden en we andere wagens hebben die op komst zijn.

Als ik het merendeel van potentiele kopers mag geloven, dan is datgene waar ze nu precies het meeste mee bezig zijn de toekomstige waarde. Veel mensen beseffen precies ook niet wat je echt zou moeten doen om er echt een merkbare meerwaarde uit te halen...dan kan je maar bij een paar wagens doen en voor veel van deze wagens ben je nu al te laat. Wat wel is, een Z4M, e46 M3, e39 M5, enz....als je die wagens met de nodige km nu koopt voor een normale prijs...dan ga je daar volgens mij in de korte toekomst geen winst op maken (zoals de grote stijging bij veel oudere Porsche's het geval was en ook bij de e30 M3 in originele staat). Je gaat er dus geen echte winst op maken (op korte termijn), maar ook geen echt verlies. Dat is bij veel andere gewone wagens of zo veel andere zaken die je koopt voor de fun (zoals moto's, boten, jetski's, fietsen, enz) toch wel dikwijls anders met een serieus waardeverlies.

Ik kan fout zijn, maar er zijn volgens mij nu 3x type kopers op de markt van dergelijke oudere sportieve wagens...

1) Pure liefhebbers die dergelijke oude sportieve wagens met wat kilometers vooral willen kopen voor een ok prijs, om te gebruiken voor hun eigen rijplezier. Waarschijnlijk omdat veel recente wagens dit type van rijbeleving niet meer geven. Het feit dat deze wagens voor een ok prijs gekocht zijn en ze niet echt veel meer in waarde gaan zakken, terwijl ze er vlotjes kilometers bij opzetten is goed meegenomen.

2) Dan het type dat probeert zo goedkoop mogelijk te kopen en denkt door er maar een beetje mee te rijden er in de zeer korte toekomst winst op te maken. Dit zijn volgens mij zowel autoliefhebbers als wanna be investeerders...

3) De echte verzamelaars, investeerders die de allerbeste en meest exclusieve exemplaren kopen...bijhouden, niet mee rijden en deze dan met winst verkopen. Die laatste categorie is echt de kleinste categorie... Ze zijn veel meer met het geld aspect bezig dan van hoe deze wagens in het echt rijden (want dat doet er zelfs eigenlijk niet toe, zolang de nummers maar kloppen). Daar is het volgens mij vooral de financiele passie ipv de autopassie.

Offline kriistof

• Pole Position
« Reactie #49 Gepost op: 29 november 2018, 17:46:25 »
Nog een keer uppe 🤔

Offline bmwkuh

• Moderator
  • Trade Count: (+5)
  • Grand Prix Winner
« Reactie #50 Gepost op: 29 november 2018, 19:22:56 »