Dit ^
Kansloos gedoe met pseudo handelaars.
Het is mijn ambitie om ooit van mijn hobby mijn beroep te kunnen maken
@Tom , Maar waarom loop jij elke keer te melken man?
1. Ik heb deze wagen al langer als een jaar, heb er zeer graag mee rondgereden en hierboven staat de reden waarom ik een verkoops en een 'mijn-voertuig' topic aanmaak. Als je hier je mening over hebt (nogmaals) raad ik je aan om daar een privebericht over te sturen en niet steeds met je stoere 'oneliners' af te komen.
2. Ik heb deze wagen al langer als 1 jaar in mijn bezit, ik kan je hier een factuur van aankoop van tonen moest je willen.. In de hoop dat je dan eens stopt met op mijn topics te reageren als een kleuter die jaloers is omdat hij zelf maar 1 speeltje heeft en er waarschijnlijk iets te lang heeft voor moeten werken...
3. Bekijk het topic van mijn E92 M3 misschien even ? kan je direct zien dat ik kleine fortuinen in die wagen RAM, dat is toch niet iets wat handelaars doen zou ik zo denken... Toch ?
Allezins, als ik OOIT van mijn hobby mijn beroep zou kunnen maken ben jij de eerste persoon die ik uitnodig op mijn opening...
Eens zien of ik dan ook zo 'Kansloos' ben?
Ik begrijp niet waar je frustratie vandaan komt want uiteindelijk zijn we gewoon allemaal gebeten door het BMW-virus. En ik ben volwassen genoeg om mijn ongepaste-uitspraken voor mezelf te houden als ik een mening heb over iemand zijn Hobby/Trots.
Ik vind je gebrek aan respect betreurbaar en dat is alles wat ik hier verder nog over kwijt wil!
Altijd welkom om me een PB te sturen
Vriendelijke groeten,
Animal