Auteur Topic: [ALG] Coyote : voor en tegenstanders  (gelezen 2081 keer)

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
[ALG] Re: Coyote : voor en tegenstanders
« Reactie #60 Gepost op: 24 augustus 2018, 15:54:54 »
Wel bij de duurdere abbo's van Orange.
Work hard, play hard

Offline Diezelke

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • Life is too short to be small.
Re: Coyote : voor en tegenstanders
« Reactie #61 Gepost op: 24 augustus 2018, 20:30:52 »
Ik heb dat een jaar gehad, was iets van 50 dacht ik. Maar vergeet niet dat je zelf instaat voor de data traffic en de kosten die daaraan verbonden zijn. Als dat niet 'gratis' meegaat met een massa data die je toch al van ergens hebt kan het u best nog duurder uitkomen.

Dat zit wel snor :) Heb een semi onbeperkt abonnement. Maar nog altijd lijkt een afzonderlijk toestel me makkelijker. Start gewoon mee op met de wagen, je moet er niet naar omzien, etc.

voor die 100 verschil ben ik niet overtuigd.
F11 LCI 535i - M Pack - BMW M Performance Power Kit
E61 525d - 2009 - M Pack - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - stock (sold)

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life - Life's too short not to !
« Reactie #62 Gepost op: 24 augustus 2018, 21:58:25 »
Dat zit wel snor :) Heb een semi onbeperkt abonnement. Maar nog altijd lijkt een afzonderlijk toestel me makkelijker. Start gewoon mee op met de wagen, je moet er niet naar omzien, etc.

voor die 100 verschil ben ik niet overtuigd.

Ik heb uiteindelijk genen gekocht, ik reed onlangs 2 u test met een bimmer en daar hing een coyote in op de rooster met de optionele coyote bevestiging.
Dat spel hing daar lelijk te wezen, herrie te maken en vooral te rammelen...heeft er welgeteld 15min gehangen en heb het eraf gezwierd.

Hopelijk werkt die coyote via apple play goed dan wordt het die misschien later nog  :iono:

Offline Diezelke

• Grand Prix Winner
« Reactie #63 Gepost op: 24 augustus 2018, 22:09:17 »
Ik heb uiteindelijk genen gekocht, ik reed onlangs 2 u test met een bimmer en daar hing een coyote in op de rooster met de optionele coyote bevestiging.
Dat spel hing daar lelijk te wezen, herrie te maken en vooral te rammelen...heeft er welgeteld 15min gehangen en heb het eraf gezwierd.

Hopelijk werkt die coyote via apple play goed dan wordt het die misschien later nog  :iono:

dan hebben ze het niet goed weggewerkt.

De vraag is simpel, als goed weggewerkt, stoor je je aan de geluidjes.

Ik kan eerlijk zeggen dat dat ding al een paar keer mijn rijbewijs gered heeft :) of toch aardige boetes vermeden heeft.

PS: ik rij altijd heel voorbeeldig, maar op een autosnelweg met 5 vakken om 01u 's nachts staan flitsen is zever (just my 2 cents).

Gr

Diezelke

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • World Champion
« Reactie #64 Gepost op: 25 augustus 2018, 02:27:22 »
Ik blijf de coyote toch ook een toegevoegde waarde vinden in mijn auto.
Niet enkel heeft dat ding me massaal behoed snelheid boetes, maar met al die bijgekomen trajectcontroles en nog x-aantal bijkomende trajectcontroles die hij perfect weergeeft is dat ding gewoonweg onontbeerlijk geworden.
Ook hier wat die trajectcontroles betreft heeft hij me al enorm veel geld doen besparen en sorry maar iedere Euro die ik niet aan vadertje Staat moet afgeven is op zich al een zalig gegeven.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #65 Gepost op: 25 augustus 2018, 08:43:04 »
Ik blijf de coyote toch ook een toegevoegde waarde vinden in mijn auto.
Niet enkel heeft dat ding me massaal behoed snelheid boetes, maar met al die bijgekomen trajectcontroles en nog x-aantal bijkomende trajectcontroles die hij perfect weergeeft is dat ding gewoonweg onontbeerlijk geworden.
Ook hier wat die trajectcontroles betreft heeft hij me al enorm veel geld doen besparen en sorry maar iedere Euro die ik niet aan vadertje Staat moet afgeven is op zich al een zalig gegeven.

Het geeft mij vooral gemoedsrust, je moet niet de hele tijd zitten kijken of denken aan waar je wel 5km/u te veel rijdt of waar die vaste palen nu weer staan, waar die trajectcontrole is. Wordt gewoon allemaal voor jou aangegeven. Zo heb je toch meer tijd om met het verkeer bezig te zijn i.p.v. constant ogen op je snelheidsmeter. Een extra veiligheid.

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #66 Gepost op: 26 augustus 2018, 02:26:11 »
Het geeft mij vooral gemoedsrust, je moet niet de hele tijd zitten kijken of denken aan waar je wel 5km/u te veel rijdt of waar die vaste palen nu weer staan, waar die trajectcontrole is. Wordt gewoon allemaal voor jou aangegeven. Zo heb je toch meer tijd om met het verkeer bezig te zijn i.p.v. constant ogen op je snelheidsmeter. Een extra veiligheid.
Inderdaad dat bedoel ik maar want tegenwoordig hebben ze op de gekste plaatsen wel een paal staan  ::).
Het is gewoon een extra hulpmiddel in de auto net zoals er tegenwoordig tal van hulpmiddelen in de auto zitten om het de mens zo gemakkelijk en behaaglijk mogelijk te maken en men meer op het verkeer kan letten + wat er zich rondom u afspeelt.

Offline Pitte

• Warming Up
  • *
« Reactie #67 Gepost op: 7 september 2018, 14:45:36 »
Ik gebruik Coyote al 10j. dacht ik! Nooit nog een boete gehad(je moet wel volgen wat de Coyote zegt of doet)en nu in aanvulling Waze die ook zeer goed is (vooral de navigatie) en gratis!

Offline Diezelke

• Grand Prix Winner
« Reactie #68 Gepost op: 7 september 2018, 18:03:39 »
Ik gebruik Coyote al 10j. dacht ik! Nooit nog een boete gehad(je moet wel volgen wat de Coyote zegt of doet)en nu in aanvulling Waze die ook zeer goed is (vooral de navigatie) en gratis!

Idem, ik rij met Coyote, Waze, en politiecontroles.

PS: Waze heeft me onlangs nog maar eens gewaarschuwd voor een stilstaande file in the middle of nowhere. Blij dat ik die waarschuwing kreeg want de laatste in de file was zo slim om zijn vier richtingaanwijzers niet aan te zetten.

Offline Streetscraper

• Premium Member
  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
« Reactie #69 Gepost op: 8 september 2018, 00:05:46 »
Ik zou ook niet meer zonder mijne Coyote kunnen... Dat ding heeft mij al massa's gezeik bespaard. Natuurlijk is er nog altijd een marge waar men zelf rekening mee moet houden.
Achter een kleine zonneband, aan het raam bevestigd. Niet zichtbaar langs buiten, staat ideaal om alles af te lezen en stoort totaal niet.
De kleine magneet waar de houder van de Coyote tegen hangt, blijft altijd op het raam geplakt en de kabel blijft netjes in de wagen zitten. In de E36 heb ik ook een magneet tegen het raam hangen en een verdoken kabel, op 10 seconden hangt de Coyote van de F30 in de E36, met beide voeding achter het contact.  8)

Oude foto waarop hij te zien is in de F30 :

Offline DHL

• Pole Position
« Reactie #70 Gepost op: 11 september 2018, 10:40:28 »
Coyote, 'k zou 't ni meer willen missen maar toch... Zaterdag weer prijs gehad. Kreeg de verwittiging op mijn Coyote pas toen een zwaantje achter me reed omdat ik verderop geflitst was. Werd dan afgeleid naar een parking door hem waar de combi ('s) stonden.
Gecorrigeerd 80 per uur, was nog content want was op de grens met zone 50 (zo'n belachelijke zone 50 op een grote steenweg waar niemand zich aan houdt) dus 53 Euro en was er weer vanaf.
Wat veel lastiger is, moet seffens naar stadhuis nieuw rijbewijs gaan aanvragen. Had nog een Belgisch met ne foto erop toen ik 17 was, ben nu 30 jaar ouder lol...
En dan het blazen... Ik drink nooit alcohol. Flikken zagen ook wel dat ik niets gedronken had maar blazen moet je altijd. Probleem is dat ik dat niet zo goed kan. Is wel vrij lang blazen. Slaap met een CPAP 's nachts, dus heb wel een medisch probleempje.
Twee keer geprobeerd in de auto, lukte niet. Beter eens proberen als je recht staat zei de agent, dat zou makkelijker gaan. Maar... na drie keer blokkeert het apparaat en moeten ze een dokter oproepen om bloed te trekken. Derde keer... weer niet   gelukt. Dan heeft hij lang aan dat apparaatje bezig geweest en mocht ik toch weer proberen en toen lukte het nipt.
Hij vertelde als ze een dokter moeten oproepen dat dit voor eigen rekening is. Zelfs in mijn geval als je ziek bent en een medisch verslag zou vragen aan je arts. Dan moet je het aanvechten voor de politierechtbank om je geld (proberen) terug te vorderen. Beetje onrechtvaardig volgens mij. Zou moeten zijn dat als je nuchter bent en een attest hebt, dat de staat verantwoordelijk is...

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #71 Gepost op: 11 september 2018, 12:22:05 »
Coyote, 'k zou 't ni meer willen missen maar toch... Zaterdag weer prijs gehad. Kreeg de verwittiging op mijn Coyote pas toen een zwaantje achter me reed omdat ik verderop geflitst was. Werd dan afgeleid naar een parking door hem waar de combi ('s) stonden.
Gecorrigeerd 80 per uur, was nog content want was op de grens met zone 50 (zo'n belachelijke zone 50 op een grote steenweg waar niemand zich aan houdt) dus 53 Euro en was er weer vanaf.
Wat veel lastiger is, moet seffens naar stadhuis nieuw rijbewijs gaan aanvragen. Had nog een Belgisch met ne foto erop toen ik 17 was, ben nu 30 jaar ouder lol...
En dan het blazen... Ik drink nooit alcohol. Flikken zagen ook wel dat ik niets gedronken had maar blazen moet je altijd. Probleem is dat ik dat niet zo goed kan. Is wel vrij lang blazen. Slaap met een CPAP 's nachts, dus heb wel een medisch probleempje.
Twee keer geprobeerd in de auto, lukte niet. Beter eens proberen als je recht staat zei de agent, dat zou makkelijker gaan. Maar... na drie keer blokkeert het apparaat en moeten ze een dokter oproepen om bloed te trekken. Derde keer... weer niet   gelukt. Dan heeft hij lang aan dat apparaatje bezig geweest en mocht ik toch weer proberen en toen lukte het nipt.
Hij vertelde als ze een dokter moeten oproepen dat dit voor eigen rekening is. Zelfs in mijn geval als je ziek bent en een medisch verslag zou vragen aan je arts. Dan moet je het aanvechten voor de politierechtbank om je geld (proberen) terug te vorderen. Beetje onrechtvaardig volgens mij. Zou moeten zijn dat als je nuchter bent en een attest hebt, dat de staat verantwoordelijk is...

Dat blazen duurt inderdaad vrij lang, een seconde of zeven dacht ik, maar probeer eens met een verstopte neus door verkoudheid of allergie zeven seconden lang een constante luchtstroom te voorzien op zo een onnozel blaaspijpje. Trouwens: dat onderzoek door een dokter kunnen ze niet afdwingen. We zitten met het rechtsbeginsel van behoud van de fysische integriteit. Een naald in je onderarm duwen schendt dat beginsel.

Men kan in dat geval wel aannemen dat je dronken was omdat je weigert, maar de rechter moet dat wel motiveren. Als je geen enkele schijn van intoxicatie hebt, lijkt het me fout te gaan aannemen dat je niet in regel was.

Je slaapt wellicht met zo een mondmasker met luchttoevoer? Dat hoor je meer en meer, zelfs jonge kinderen moeten al een aantal jaar in grote getale aan de aerosolapparaatjes of puffers, ... Dat was vroeger veel minder nodig en dat is dan ook de reden en ook de enige reden dat ik voor het behoud van roetfilters ben.

Back  :ontopic:

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #72 Gepost op: 11 september 2018, 21:47:29 »
Eigenlijk belachelijk dat ze nog steeds van die machines gebruiken waar je heel lang moet in blazen.
Genoeg controles die al een sniffer (of hoe ze het ook noemen) hebben die ze gewoon even in je buurt houden, of waar je even in moet ademen en die meteen kan zeggen of er risico is of niet.
Work hard, play hard

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #73 Gepost op: 12 september 2018, 04:38:28 »
Eigenlijk belachelijk dat ze nog steeds van die machines gebruiken waar je heel lang moet in blazen.
Genoeg controles die al een sniffer (of hoe ze het ook noemen) hebben die ze gewoon even in je buurt houden, of waar je even in moet ademen en die meteen kan zeggen of er risico is of niet.
Inderdaad zo is dat, dat ze daar eens wat meer in investeren dat ze binnenhalen met onze centen  ::)

Offline DHL

• Pole Position
« Reactie #74 Gepost op: 12 september 2018, 07:15:28 »
Awel... dat vroeg ik me nadien ook af. Stel nu dat het echt niet lukte om te blazen en ze willen een dokter vorderen. Heb ik dan niet het recht om zo'n nieuwer toestel te eisen in plaats van akkoord te gaan met een bloedafname ?

En ja, slaap met een masker zoals Pannenkoek zegt. Maar in feite heeft dat weinig met de toestand van je longen te maken. Dat komt door je keelholte die bij de ene mens ruimer is dan bij de andere. Als je in slaap valt verslappen de spieren en kan in sommige gevallen je keelholte 'dicht vallen'. En dan snurk je of in het slechtste geval is de keelholte volledig dicht op dat moment waardoor je niet meer ademt gedurende x tijd en door luchtgebrek steeds weer even wakker wordt (besef je zelf niet). Afhankelijk van het aantal keren dat dit gebeurt, heb je zo'n toestel nodig omdat dit slecht is voor je hart en hersenen.... Dat toestel blaast lucht waardoor je keelholte open blijft. Andere keuze is een ingreep waarbij ze je amandelen, je huig en ik weet niet wat nog weghalen om de doorgang te vergroten. Maar daar was ik niet echt zot van lol.... Dus dat blazen wat niet wil lukken komt door een kleinere keelholte en een slechte conditie. Laatst longen laten controleren en die waren nog dik in orde zeiden ze. (ikke content lol)