Auteur Topic: [ALG] Coyote : voor en tegenstanders  (gelezen 2090 keer)

Offline sini

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • -= 435 ixa =-
[ALG] Re: Coyote : voor en tegenstanders
« Reactie #30 Gepost op: 27 juni 2018, 01:42:12 »
Coyote is in België ook vrij populair.
Zo'n systeem heeft veel actieve gebruikers nodig en kan natuurlijk boetes niet 100% uitsluiten.

Bij mijn geboorte was er blijkbaar reeds een soort Coyote bij mij ingebouwd daarom heb ik mij nooit echt aangetrokken gevoeld door formule >:D
Heel zelden geflitst geweest, grootste gevaar is eerder op je reguliere parcours die je blindelings aflegt. Maar soms denk je eventjes niet aan die flitspaal die je nochtans zo goed kent, daarvoor is een middel om je toch te waarschuwen niet totaal onnodig: begin jaren 2000 heb ik zo'n ding gekocht van Franse makkelijk  AlerteGPS denk ik, niet geconnecteerd, alles in het geheugen dus voor zo'n 60€ denk ik. Geen abo, wel jullie kunnen niet geloven hoe goed dat ding werkt, zeker op locaties die men minder goed kent, wel luidruchtig en veel alarmen maar het was de moeite. Ook bij de eerste trajectcontroles, dat ding melde het aan, en telde mee af hoeveel tijd je nog had om tot einde van trajectcontrole bip ..... Bip......  als je te snel had gereden, dus te vroeg aan eindpunt was het al bipbipbipbip dus moest nog langzamer rijden :D
Hiermee wil ik aantonen dat je niet altijd veel moet uitgeven om resultaat te bekomen.
Coyote is zeker een goede oplossing maar om het efficient te houden moet je meekijken een aangeven als er iets is.... terwijl je al voor moet betalen...  Dan vind ik diensten als Waze logischer, je betaalt niet maar doe mee en iedereen heeft daar baat aan (natuulijk kan je Waze niet met Coyote vergelijken)

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • World Champion
Re: Coyote : voor en tegenstanders
« Reactie #31 Gepost op: 27 juni 2018, 02:40:00 »
Coyote is in België ook vrij populair.
Zo'n systeem heeft veel actieve gebruikers nodig en kan natuurlijk boetes niet 100% uitsluiten.

Bij mijn geboorte was er blijkbaar reeds een soort Coyote bij mij ingebouwd daarom heb ik mij nooit echt aangetrokken gevoeld door formule >:D
Heel zelden geflitst geweest, grootste gevaar is eerder op je reguliere parcours die je blindelings aflegt. Maar soms denk je eventjes niet aan die flitspaal die je nochtans zo goed kent, daarvoor is een middel om je toch te waarschuwen niet totaal onnodig: begin jaren 2000 heb ik zo'n ding gekocht van Franse makkelijk  AlerteGPS denk ik, niet geconnecteerd, alles in het geheugen dus voor zo'n 60€ denk ik. Geen abo, wel jullie kunnen niet geloven hoe goed dat ding werkt, zeker op locaties die men minder goed kent, wel luidruchtig en veel alarmen maar het was de moeite. Ook bij de eerste trajectcontroles, dat ding melde het aan, en telde mee af hoeveel tijd je nog had om tot einde van trajectcontrole bip ..... Bip......  als je te snel had gereden, dus te vroeg aan eindpunt was het al bipbipbipbip dus moest nog langzamer rijden :D
Hiermee wil ik aantonen dat je niet altijd veel moet uitgeven om resultaat te bekomen.
Coyote is zeker een goede oplossing maar om het efficient te houden moet je meekijken een aangeven als er iets is.... terwijl je al voor moet betalen...  Dan vind ik diensten als Waze logischer, je betaalt niet maar doe mee en iedereen heeft daar baat aan (natuulijk kan je Waze niet met Coyote vergelijken)
Zullen altijd wel betere en goedkopere systemen zijn, maar of ze legaal zijn weet ik niet.
Ik was gisteren toch maar weer ferm blij dat ik hem had toen ik weeral eens aan het flirten was met de teller op 230 km/h.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline Dirk9700

• Qualifying
« Reactie #32 Gepost op: 27 juni 2018, 09:21:47 »
Ik ben ook al jaren gebruiker van Coyote zowel in de auto als op de moto, en heeft me al heel wat geld bespaart.
Mijn zoon gebruikt de app op zijn iPhone dat trouwens inbegrepen is in het abonnement van mij.

Groeten,
Dirk

Offline Animal

• Pole Position
  • /// M - REAL MEN USE 3 PEDALS
« Reactie #33 Gepost op: 27 juni 2018, 11:16:30 »
Eigenlijk best duur zo een coyote... maar vanaf je er 1 hebt gehad kan je wel echt niet meer zonder..

Waze etc werkt ook wel, maar is geen alternatief  vind ik persoonlijk..

Coyote heeft al ettelijke keren mijn rijbewijs gered dus er komt bij mij geen vervanger..

(Let wel, als je er niet tegenkan dat hij soms (irritant) piept als je een flitspaal of iets dergelijks voorbij gaat rijden die je al 1000x voorbij bent gereden en waar je gewoon op het laatste moment remt. En zo een persoon bent die coyote op stil zet dan ben je er in mijn ogen weinig mee...)
Ken er zo tientallen die nog boetes krijgen maarja hun coyote staat op stil "omdat ze er gek van worden"... Ja dan heeft het weinig zin natuurlijk

WEETJE OVER COYOTE

Hun klantenservice is echt wel supergoed.. Heb mijn coyote 7 jaar geleden gekocht samen met mijn rijbewijs (dat was niet gekocht :razz:) En hij is al enkele keren kapot gegaan.. zowel door mij als door fabrieksfouten..
Mijn garantie is al 5 jaar verlopen en ik heb denk ik al 4 a 5 vervangtoestellen en misschien een 5tal oplaadkabels gekregen..
Elke keer doen ze even moeilijk, dan zeg je dat je anders naar de concurrentie gaat en knal der ligt een nieuw toestelletje voor je neus..
Zo ben ik van de mini (met kleine opleg) al kunnen 'doorgroeien' naar het duurdere en nieuwere model

IK BEN EEN TEVREDEN COYOTE KLANT !!  :thumbsup:

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 27 juni 2018, 15:13:54 »
Dat piepen is idd soms irritant maar het heeft mij toch al meerdere keren een boete bespaard, gewoon op de ring waar je 50 mag, daar zit ik er soms enkele km over omdat ik niet de hele tijd naar mijn kilometerteller zit te staren, maar met het verkeer bezig ben. Ik laat het piepen sowieso aan ;)

Offline GunSpeed

• World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 5 juli 2018, 13:01:40 »
@gfk807 ik heb er gisteren eentje besteld  ;)

Offline gfk807

• Race Legend
  • Enjoy life - Life's too short not to !
« Reactie #36 Gepost op: 5 juli 2018, 20:13:58 »
@gfk807 ik heb er gisteren eentje besteld  ;)

Vertel me welke Gun en waar (ergens kortingen ?) ?

Mag ook via mail hoor, je hebt die wel  >:D

Offline GunSpeed

• World Champion
« Reactie #37 Gepost op: 5 juli 2018, 21:57:52 »
Vertel me welke Gun en waar (ergens kortingen ?) ?

Mag ook via mail hoor, je hebt die wel  >:D
You've got mail Gert!  >:D

Offline gfk807

• Race Legend
« Reactie #38 Gepost op: 5 juli 2018, 23:21:28 »

Offline b_ken

• Moderator
  • Race Legend
« Reactie #39 Gepost op: 6 juli 2018, 11:03:38 »
Eigenlijk best duur zo een coyote... maar vanaf je er 1 hebt gehad kan je wel echt niet meer zonder..

Waze etc werkt ook wel, maar is geen alternatief  vind ik persoonlijk..

Coyote heeft al ettelijke keren mijn rijbewijs gered dus er komt bij mij geen vervanger..

(Let wel, als je er niet tegenkan dat hij soms (irritant) piept als je een flitspaal of iets dergelijks voorbij gaat rijden die je al 1000x voorbij bent gereden en waar je gewoon op het laatste moment remt. En zo een persoon bent die coyote op stil zet dan ben je er in mijn ogen weinig mee...)
Ken er zo tientallen die nog boetes krijgen maarja hun coyote staat op stil "omdat ze er gek van worden"... Ja dan heeft het weinig zin natuurlijk

Ik heb een jaar met Coyote gereden. Jammer genoeg zit in mijn dagelijks traject een 10 tal rode lichten met camera's, dus dat ding piepte zich suf. Het op stil zetten heeft idd. geen nut, dus ik liet het piepen. Maar bij mij trad er gewenning op. Dan begon dat eens te piepen als het nodig was, op een andere weg, en ik hoorde dat gewoon niet meer, of schonk er in elk geval geen aandacht meer aan. Tot ik 3 Km later dan dacht van ... hmmm ... precies of ik die daarjuist heb horen piepen, waarom zou dat geweest zijn ?

Een optie dat hij piept aan vaste palen (die je uiteindelijk ook wel weet staan) maar een gesproken melding of zo, voor mobiele flitsers ... dat had mij nog kunnen overtuigen om er nog een extra jaar (of 2) mee te rijden.

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #40 Gepost op: 6 juli 2018, 16:11:44 »
De enige 'mod' die ik aan een auto laat doen is het trekken van een kabeltje voor mijn Coyote :) .

Ik rij niet meer zonder. Het is geen vrijgeleide maar brengt me het jaarlijks abonnement toch op en meer wellicht. Ok, je kan nog eens gepakt worden, mar dat is part of the game. Ik betaal dan met de glimlach denkende dat het vrij goedkoop was alle andere keren in rekening gebracht.

Ivm metniet weten waarom hij piept, da's heel simpel. Je stelt hem als volgt in: uitschakelen voor meldingen zoals auto's op de pechstrook en gevaarlijke zone's.... dan ben je al 70% van de onnodige meldingen kwijt.
Voor de vaste radars enkel een piepje, de trajectcontroles laat ik uitspreken net zoals de mobiele camera's.
Dan krijg je heel weinig gesproken meldingen en weet je steeds wat er gaande is.
Ook leuk voor de trajectcontrole, als je ze dan toch eens te snel binnen rijdt, geeft de Coyote de richtsnelheid aan die je moet rijden om 'het goed te maken'.
Ook is de snelheidsaanduiding op je Coyote correcter voor het instellen van je snelheidsbegrenzer.

Heb die niet op het dashboard of zo staan omdat dit lelijk is, maar bij mij plakt die tegen de vooruit gans bovenaan, net naast de binnenspiegel. Iets moeilijker af te lezen, maar in de praktijk hoef je dat ook niet vaak te doen, gezien de verschillende instellingen voor de meldingen. Valt totaal niet op daar, ook van buiten zie je dit bijna niet omdat die grotendeels op die 'zwarte puntjes' in je ruit zit.
Ik wil hem voor geen geld meer missen...

En... het geeft je geen vrijgeleide tot onbeperkt vlammen, je kan altijd nog gepakt worden. Alleen gebeurt het minder en in feite, door de constante aanwezigheid ga je wel minder fel de snelheid overschrijden op bepaalde plaatsen.
Vooral op grote banen waar je nog 50 mag en je makkelijk 90 zou rijden als je even niet oplet.
Aan die groepen op facebook doe ik wel niet mee, die zijn er hoofdzakelijk voor en door alcoholgebruikers, één van de hoofdoorzaken van de zware ongevallen in Belgie. (maar dat verzwijgt men natuurlijk, men verlaagt de max snelheid waardoor de gevolgen van zo'n zatlap minder erg zijn en dan zegt men dat snelheid de boosdoener is want zie je wel... snelheid werd verlaagd en minder doden lol. En dat een moderne auto remt voor een voetganger, remt voor een file, 35 airbags heeften wat weet ik nog allemaal speelt geen enkele rol in de daling van het aantal doden. Dus leve de Coyote.

Offline neonblauw

• World Champion
« Reactie #41 Gepost op: 9 juli 2018, 14:49:16 »
Ik gebruik hem in de vrachtwagen, geeft wegwerkzaamheden en auto’s die pech hebben , terwijl gps dat niet zo vlug aangeeft, is geen vrijgeleide maar zou hem niet meer kunnen missen
BMW 2002 Automatic - BMW 2002 - BMW E30 318i Coupe - BMW E30 318i Cabrio - BMW F22 M235i - BMW E91 318d Touring

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #42 Gepost op: 10 juli 2018, 20:35:42 »
Neonblauw, vind je niet sar er dan soms wel heel veel info binnenkomt als je de stilstaande wagens op de pechstrook ook op zet?

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #43 Gepost op: 10 juli 2018, 22:25:23 »
Ik heb ook zo een coyote mini laten inbowen. Werkt perfect. Kan nietmeer zonder.  :)
Heeft mij heel veel boetes bespaard. Ik rij voornamelijk op grote snelwegen waar er veel gebruikers zijn.
Je kan het altijd als app downloaden maar ik heb het liever zo.
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline gfk807

• Race Legend
« Reactie #44 Gepost op: 10 juli 2018, 23:31:39 »
Pics vd inbouw mogen hier ook altijd natuurlijk. :bow:

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #45 Gepost op: 11 juli 2018, 11:01:55 »
Zoals ik zei hangt de mijne met dubbelzijdige kleefband net naast de binnenspiegel bovenaan.
Zeer onopvallend, maar beetje moeilijk af te lezen, alhoewel ik vooral op het geluid afga.
Nu zag ik dit bij onze vriend Ali, heb het besteld en ga het eens uitproberen op dezelfde plaats, met dat verschil dat ik dan de helling beetje kan aanpassen. Als de zonneklep omlaag is zal je hem uiteraard niet zien...(maar stoort me totaal niet).
https://nl.aliexpress.com/item/HOTR-Magnetic-Car-Phone-Holder-Windshield-Dashboard-Car-Holder-Magnet-360-Rotatable-Cell-Phone-Holder-GPS/32826734950.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7b2e4c4dDR5tMc

Offline Diezelke

• Grand Prix Winner
  • Life is too short to be small.
« Reactie #46 Gepost op: 16 juli 2018, 18:18:45 »
Zoals ik zei hangt de mijne met dubbelzijdige kleefband net naast de binnenspiegel bovenaan.
Zeer onopvallend, maar beetje moeilijk af te lezen, alhoewel ik vooral op het geluid afga.
Nu zag ik dit bij onze vriend Ali, heb het besteld en ga het eens uitproberen op dezelfde plaats, met dat verschil dat ik dan de helling beetje kan aanpassen. Als de zonneklep omlaag is zal je hem uiteraard niet zien...(maar stoort me totaal niet).
https://nl.aliexpress.com/item/HOTR-Magnetic-Car-Phone-Holder-Windshield-Dashboard-Car-Holder-Magnet-360-Rotatable-Cell-Phone-Holder-GPS/32826734950.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.7b2e4c4dDR5tMc

zou dat magnetisch veld geen problemen opleveren ?
F11 LCI 535i - M Pack - BMW M Performance Power Kit
E61 525d - 2009 - M Pack - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - stock (sold)

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #47 Gepost op: 16 juli 2018, 18:45:58 »
zou dat magnetisch veld geen problemen opleveren ?

Nee, heb het er nu al verschillende jaren op die plaats en werkt perfekt eigenlijk.
Vroeger toen gps ngo niet zo algemeen was, reed ik met Renaults die een warmtewerende voorruit hadden. Kon je goed zien aan de blauwe schijn als je er schuin op keek. Maar door die ruit had je geen ontvangst van de satellieten, enkel op die plaats waar je die zwarte puntjes hebt rond de binnenspiegel kon je de GPS laten werken.
Ik weet niet hoe het met BMW zit, of die standaard warmtewerende voorruiten hebben of zo. Maar kan dus in ieder geval geen kwaad om je Coyote daar te hangen.
Het enige nadeel dt je hebt is dat bij temperaturen van 30 graden en meer buiten, het soms gebeurt dat de Coyote over- verhit is en niet opstart. Na enkele minuten airco start die dan wel...
Ideaal voor de batterij zal het niet zijn, maar de mijne gaat nu toch al enkele jaren mee. En als ik hem dan wat sneller moet vervangen hierdoor is dat nu ook niet zo'n ramp. Het kabeltje leggen door de BMW garage kost meer dan de Coyote zelf lol.

Offline kietekiet

• Grand Prix Winner
  • Der laste drei liter zal das krieg meister werden!
« Reactie #48 Gepost op: 17 juli 2018, 23:55:29 »
Das al de tweede op 5j die ineens kapot gaat.. se prul!
Al verschillende keren geflitst geweest zonder dat dat ding waarschuwd.
Als ik mijn abbonnement niet op tijd verleng, bellen ze me op om me bijna te dwingen om het abbonement te verlengen.
Dat gepiep werkt mij soms zodanig op mijn zenuwen, dat hij al bijna uit het raam is gevlogen.

Conclusie.... een radarverklikker achter uw voorbumper monteren is de oplossing!
Alleen moet je dan alle dagen een weesgegroetje bidden om niet betrapt te worden door onze goede vrienden van de politie.
Maja..Herr und meister schaft breng nu eenmaal risico's met zich mee. 8)
Ein getriebe last ich mich met das alt ijzer auf das expressweg..fahren ich mit schrik om sensucht :exited:
2000-2002=opel kadet cabrio. 2002-2004=opel astra 16i 16v. 2004-2009=MG zr160.2009-2010=Bmw 320cd chipped.2010-2011 =suzuki swift 13 DDIS+ Bmw M3 e30.2011-2015= Bmw 325D touring chipped+Lotus exige RGB.2015-2017=Dacia logan MCV+Bmw M4 acs box.2017-2018=Dacia logan MCV+Bmw M3 f80 manual Heinz powerbox.2018=Dacia logan MCV+Bmw e36 M3 3.0. 2019= Bmw M140i......?......

Offline Animal

• Pole Position
  • /// M - REAL MEN USE 3 PEDALS
« Reactie #49 Gepost op: 18 juli 2018, 14:38:07 »
Das al de tweede op 5j die ineens kapot gaat.. se prul!
Al verschillende keren geflitst geweest zonder dat dat ding waarschuwd.
Als ik mijn abbonnement niet op tijd verleng, bellen ze me op om me bijna te dwingen om het abbonement te verlengen.
Dat gepiep werkt mij soms zodanig op mijn zenuwen, dat hij al bijna uit het raam is gevlogen.

Conclusie.... een radarverklikker achter uw voorbumper monteren is de oplossing!
Alleen moet je dan alle dagen een weesgegroetje bidden om niet betrapt te worden door onze goede vrienden van de politie.
Maja..Herr und meister schaft breng nu eenmaal risico's met zich mee. 8)
Ein getriebe last ich mich met das alt ijzer auf das expressweg..fahren ich mit schrik om sensucht :exited:

Heb je daar een voorbeeld van van een radarverklikker achter de voorbumper ?
en wat kost zo iets ?

Hoe illegaal is dit ?

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #50 Gepost op: 18 juli 2018, 14:54:55 »
Heb je daar een voorbeeld van van een radarverklikker achter de voorbumper ?
en wat kost zo iets ?

Hoe illegaal is dit ?
Hoe illegaal? Als je gepakt wordt dan ben je direct je auto kwijt
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline PIRRE.

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #51 Gepost op: 18 juli 2018, 16:30:18 »
Apple carplay zou binnenkort ook coyote ondersteunen.

Een groot pluspunt vind ik
BMW E46 ///M3 coupe silbergrau 6MT 2004 --->  weekend toy    VMR CSL's 19' - Bilstein B6 - H&R lowered - eisenmann - EBC yellowstuff - Performance shortshift - PPE power
BMW F87 ///M2 competition DKG 2018 Hockenheim Silber---> daily (ordered)
Kreidler RS 50 golfgrun 5 bak 1979 ---> cafe moto 60cc KT 6 poorter - 20mm mikuni - homoet/baan uitlaat - 9,5 pk

We will never see high revving motors pushed far like the S54 from BMW ever again, and that my friends is not joy, it's sad.

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #52 Gepost op: 20 juli 2018, 22:48:02 »
Ga je dan Coyote kunnen opzetten en intussen navigeren met de BMW-navigatie ?

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #53 Gepost op: 21 juli 2018, 09:24:46 »
Waarom zou je willen navigeren met BMW navigatie als je de coyote navigatie hebt?
Work hard, play hard

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #54 Gepost op: 21 juli 2018, 10:41:33 »
Weet er iemand of je op onderstaande manier met 2 auto’s op hetzelfde moment Coyote kan gebruiken, maw mijn vrouw met het vaste toestel en ik met de app op GSM?
Tx

HOE KAN IK MIJN TOESTEL AAN MIJN TELEFOON KOPPELEN?
Mijn Coyote-app

Hebt u een Coyote-toestel met een actief abonnement? Prima! Dan kunt u zonder extra kosten het abonnement van uw Coyote-toestel gebruiken in uw app.

Daarvoor moet u inloggen via uw app met de ID's van uw Coyote-account.

Zodra u bent ingelogd, gaat u naar MIJN ACCOUNT, MIJN ACCOUNT OPENEN. In de rubriek IK WENS HET ABONNEMENT VAN MIJN APPARAAT TE GEBRUIKEN OP DEZE SMARTPHONE selecteert u het te koppelen toestel en drukt u gewoon op de knop VALIDEREN om de koppeling te activeren.

Offline gfk807

• Race Legend
« Reactie #55 Gepost op: 21 juli 2018, 10:58:01 »
Ga je dan Coyote kunnen opzetten en intussen navigeren met de BMW-navigatie ?

Split-screen als je prof. navi hebt ?  :iono:

Online DHL

• Pole Position
« Reactie #56 Gepost op: 21 juli 2018, 13:26:34 »
Split-screen als je prof. navi hebt ?  :iono:

Hopelijk...

En dan wordt de investering voor car play direct een pak interessanter. Nu heb je er niet echt veel aan en si het duur om car play aan te kopen. Vind het niet in verhouding.
Maar als je Coyote zal kunnen gebruiken als app (wat veel goedkoper is dan mijn abonnement op het losse toestel), bespaar je de investering van car play al bijna door het gebruik van Coyote als app...

En mochten er mettertijd nog wat bruikbare appjes bijkomen, dan zou het helemaal de max zijn. Nu gebruik is gewoon Siri via de spraakknop op het stuur en heb ik geen carplay. En dat werkt zeer goed. Beter dan de spraakfunctie van BMW...

Offline Diezelke

• Grand Prix Winner
  • Life is too short to be small.
« Reactie #57 Gepost op: 24 augustus 2018, 09:48:27 »
Hopelijk...

En dan wordt de investering voor car play direct een pak interessanter. Nu heb je er niet echt veel aan en si het duur om car play aan te kopen. Vind het niet in verhouding.
Maar als je Coyote zal kunnen gebruiken als app (wat veel goedkoper is dan mijn abonnement op het losse toestel), bespaar je de investering van car play al bijna door het gebruik van Coyote als app...

En mochten er mettertijd nog wat bruikbare appjes bijkomen, dan zou het helemaal de max zijn. Nu gebruik is gewoon Siri via de spraakknop op het stuur en heb ik geen carplay. En dat werkt zeer goed. Beter dan de spraakfunctie van BMW...
Wat kost zo n coyote abonnement via gsm dan ? Ik betaal 144 euro perjaar voor het vaste toestel.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

F11 LCI 535i - M Pack - BMW M Performance Power Kit
E61 525d - 2009 - M Pack - Heinz injected (sold)
E87  118d - 2008 - stock (sold)

Offline b_ken

• Moderator
  • Race Legend
« Reactie #58 Gepost op: 24 augustus 2018, 10:38:45 »
Ik heb dat een jaar gehad, was iets van 50€ dacht ik. Maar vergeet niet dat je zelf instaat voor de data traffic en de kosten die daaraan verbonden zijn. Als dat niet 'gratis' meegaat met een massa data die je toch al van ergens hebt kan het u best nog duurder uitkomen.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #59 Gepost op: 24 augustus 2018, 15:32:37 »
Bij Orange is coyote inbegrepen in de prijs van het abonnement. Ik denk niet dat coyote 1 gigabyte aan data opslorpt per maand. Mss 200 mb ofzo en dan ga je die al heel vaak kunnen gebruiken.