Auteur Topic: [F2X] Aftermarket projector koplampen  (gelezen 292 keer)

Offline Robin-H

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
[F2X] Aftermarket projector koplampen
« Gepost op: 10 juni 2018, 21:52:34 »
Dag forumleden

Ik ben er van bewust dat er een gelijkaardige topic voor de E8x actief is, maar ik vond dat ik dit daar niet zomaar even kon tussenposten zolang die topic niet volledig afgehandeld is. :greddy: Daarom maak ik even een nieuwe. :razz:

Ben sinds de aankoop van mijn wagen opzoek naar aftermarket angel eyes voor de F20. Heb het geld en de moeite er niet voorover om de originele Xenon's inclusief bumper met sproeiers en automatische hoogteregeling te laten installeren. Tot dit weekend heb ik hier geen alternatief op gevonden.

Dit weekend kwam ik dit tegen:
http://www.hlautomotive.com/bmw-onderdelen/angel-eyes-koplampen/led-angel-eyes-koplampen-h7-bmw-f20-f21/

Dit zijn aftermarket projector koplampen, maar met een H7 fitting. Eigenlijk exact wat ik zocht. :exited: Ze zijn beschikbaar vanaf 13/06/2018. Je kan er dus gewoon H7 halogeen lampen of LED's insteken. Natuurlijk met de LED angel eyes. Nu is mijn vraag of er iemand weet of deze keurbaar zijn in BelgiŽ. :thinking: (Wanneer men er halogeen insteekt) Zijn automatische hoogteregeling en sproeiers in dit geval niet meer nodig?   

Prijs vind ik nog vrij duur, maar als je het vergelijkt met de originele xenon's is het niks.
BMW F20 114I

Offline happydude

• Pre-Qualifying
  • **
Re: Aftermarket projector koplampen
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2018, 23:21:04 »
automatishe regeling voor xenon of led moet eigenlijk  niet
kunnen ze ook niet echt goed controleren
als je gewoon de handmatige bediening verwijdert is het ok voor hun
dan veronderstellen ze dat het automatisch is
sproeiers moet ook al een tijdje niet meer, dit heb hebben ze eigenlijk nooit gecontroleerd
misschien in heb begin als xenon nieuw was  wel
wees natuurlijk slim en zeg niet da je die lampen verwisselt hebt he
hoe minder ze weten hoe beter.
het licht beeld is wel weer al eens strenger geworden samen met de ophangingtest ( de bibberplaat )
( ik heb mij daar eens opgezet mijn bril vloog af en ik was mijn tanden ver kwijt  :exited: )

Offline Robin-H

• Qualifying
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2018, 10:36:28 »
Bedankt voor uw reactie!

De knop voor manuele hoogteregeling zal ik dan moeten verwijderen. Maar als ik naar de keuring ga met Led's in die projectors gaan ze het denk ik wel kunnen onderscheiden van originele xenon's. En als ik er H7 halogeen in steek zeker.  :thinking:

En ja, het lichtbeeld wordt inderdaad streng gecontroleerd. Vorige keer toen ik naar de keuring ging, kreeg ik zelfs de opmerking dat mijn faren niet goed afgesteld stonden en dat ik dat tegen volgende keer moest in orde brengen. Dit terwijl mijn garagist zegt dat de faren niet af te stellen zijn.
BMW F20 114I

Offline happydude

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2018, 18:38:33 »
Verstralers gaan mee
Met de dimlichten
Niet veel autos waar je dat apart kan regelen
Ze weten dat ook
Kunnen ze ook nie afkeuren
Enkel als ze niet branden

Offline Robin-H

• Qualifying
« Reactie #4 Gepost op: 24 juni 2018, 14:55:32 »
Nog even een vraagje, als ik les wil fitten in deze koplampen, kan ik er dan mee wegkomen om NIET-canbus lampen te gebruiken? Ik heb de nodige middelen om error's / cold, warm checks weg te coderen.
BMW F20 114I

Offline Robin-H

• Qualifying
« Reactie #5 Gepost op: 24 juni 2018, 15:17:26 »
Nog even een vraagje, als ik les wil fitten in deze koplampen, kan ik er dan mee wegkomen om NIET-canbus lampen te gebruiken? Ik heb de nodige middelen om error's / cold, warm checks weg te coderen.

Of zou ik beter HID's nemen?

BMW F20 114I