Auteur Topic: [E46] Roest op vervelende plekken  (gelezen 884 keer)

Online Pannenkoek

• Trade Count: (0)
  • World Champion
[E46] Re: Roest op vervelende plekken
« Reactie #30 Gepost op: 8 mei 2018, 12:09:50 »
Ik stel voor dat, als hij dat ziet zitten tenminste, TS ons over drie jaar eens een totaal update geeft. Dat kan nooit kwaad en dan hebben we daar een beter beeld van.

Ps, ik heb nooit beweerd dat hij een instapmercedes moest leasen, ik wou gewoon aangeven dat een oude auto niet per se zoveel goedkoper moet zijn.

Hij studeert nog, dacht ik. Dan moet je de tering naar de nering zetten, maar eens hij voldoende geld zal verdiend hebben, zal die wellicht over niet al te lange tijd al eens uitkijken voor iets anders, eventueel onder lichte doch zeer aanwezige dwang van de vriendin wier eierstokken op Ac-Dcís Thunderstruck beginnen rammelen.

Dan is het jammer van daar nog veel geld tegen aan te gooien. Vooral omdat hij wellicht alles zal uitbesteden.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
Re: Roest op vervelende plekken
« Reactie #31 Gepost op: 8 mei 2018, 12:34:54 »
Als TS een slimme boy is, zal hij dan de 330ci houden als hobbywagen. Veel beter wordt het niet, een leuk chassis en motor. Waardeverlies zit er ook niet meer in. Tegenwoordig is het allemaal met haardrogers en vol electronica. Dus ik blijf pleiten voor een goede herstelling ;D

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 8 mei 2018, 12:57:35 »
Als TS een slimme boy is, zal hij dan de 330ci houden als hobbywagen. Veel beter wordt het niet, een leuk chassis en motor. Waardeverlies zit er ook niet meer in. Tegenwoordig is het allemaal met haardrogers en vol electronica. Dus ik blijf pleiten voor een goede herstelling ;D

Dat is hetgeen ik ook al schreef. Van een keer in de week op zondag er mee te rijden zal die zijn tijd meegaan, daarom is het een hobbyauto. ;-)

Offline TrapShot

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #33 Gepost op: 8 mei 2018, 13:54:07 »
Dat is hetgeen ik ook al schreef. Van een keer in de week op zondag er mee te rijden zal die zijn tijd meegaan, daarom is het een hobbyauto. ;-)

Ik volg de redenering, maar het is niet echt realistisch in mijn situatie. Woon momenteel in een rijhuis zonder garage. De auto staat dus gewoon geparkeerd op de openbare weg. Dus kan hem niet eens in een garage bewaren ofzo. Het is ook zonde om enkel op een zondag er mee te rijden. Plus zoals gezegd ben ik nog student, dus een tweede auto kan ik me niet veroorloven, laat staan eentje waar ik doordeweeks graag mee zou rijden.

Mijn job is wel dicht bij huis, dus ik doe jaarlijks max 15 000 km. Dat scheelt ook al een pak.
2004 - BMW 330Ci

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #34 Gepost op: 8 mei 2018, 15:36:46 »
Ik zei ook niet om dat nu reeds te doen. Proberen je studententijd uit te doen met deze als daily, en dan met eventueel firmawagen of iets anders de 330i op rust sturen indien mogelijk. Maar dat zie je dan wel weer.