Hé Wim, ziet er zeer goed uit, toevallig bij deze firma laten doen ??
http://leder-lenkrad.de/shop/bmw/e31/bmw-e31-e32-e34-e36-bis-bj-1995-klassisch-m-naht-952.html
Ga je dan toch dat 4-spaaks stuur gebruiken, omdat je al aangaf op zoek te zijn naar een 3-spaaks sportstuur 
Nu, zo heb je er ook een lekker sportstuur van gemaakt, niet 
Grtz...
Merci

Yep klopt dat zijn ze

top service wel.
Ja dat 3 of 4spaaks... zit nl zo :

Het 3 spaaks hebben we proberen monteren, maar paste totaal niet. Probleem is dat de sleepringen totaal anders zijn. Plaats van de claxonpin enz... op een totaal andere manier. De aansluitingen op de stuurkolom zijn compleet verschillend.
Beginnen zoeken naar andere oplossingen, en de combinatie ven het OEM blijven met toch een upgrade naar dikker stuur, duimen en ///M stiksels hebben mij over de streep getrokken. Benieuwd als het gemonteerd zal zijn.
Dat zal wel maar voor volgende week zijn. De wagen staat momenteel de hele week bij een carrossier die enkel uitlepelt. Alle builtjes, zoals portierschade of andere putjes die de wagen in zijn 26 jarige levensloop heeft verzameld worden eruit gehaald. En dat zijn er wel wat.
Het stuur vind ik machtig 
De eventuele keuze voor de recaro's zou ik doodzonde vinden voor dit model
Thanks

Goh... ik zou hiermee nochtans dicht bij de les blijven

maar je hebt zeker een punt. Momenteel nog geen behoefte. De standaard sportzetels zijn nog in zeer goede staat, en dat buffelleder is echt van een superieure kwaliteit ivm het huidige BMW leder. Maar bepaalde speciale edities zoals de Winkelhock en de 20 Jahre hebben deze zetels standaard meegekregen. De Recaro Speed/SRD dus. En OOM-500 had ze ook

dus moet ergens wel kunnen, full leather zoals op de laatste foto. Maar dat zijn zorgen voor morgen.