Auteur Topic:  50% korting nieuwe BMW  (gelezen 3303 keer)

Fredje330d en 1 gast bekijken dit topic.

Online Pannenkoek

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 50% korting nieuwe BMW
« Reactie #120 Gepost op: 15 mei 2018, 22:13:30 »
Ik krijg meer als kleine zelfstandige :)

Huh? Meer? Op een 5 is de korting 8 procent? Ik weet niet wat jij kreeg?

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #121 Gepost op: 15 mei 2018, 22:15:15 »
Had je de boardsponsors al gecontacteerd? Wat hebben zij je laten weten? 11% vind ik nu persoonlijk niet veel.

11 vind ik nu ook niet veel. Nu, de boardsponsors had ik het al eens op hun boterham gesmeerd, maar die zwegen als vermoord. Ik ga het nog eens proberen via het kanaal van BB. Hopelijk mag ik ook jullie daar horen echoöen, kwestie dat er wat gewicht in de schaal vliegt.  :thumbsup:

Offline arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #122 Gepost op: 15 mei 2018, 22:16:48 »
Huh? Meer? Op een 5 is de korting 8 procent? Ik weet niet wat jij kreeg?
Op mijn eerste veel meer, verkoper was de maand erna wel ontslagen :) .
Maar denk dat ik 12% kreeg op een 5 en nog meer op een X5 40e.

BMW 2017 K1600GTL --> 2018 K1600GTL onderweg.
Volvo 2016 XC90 T8 R-Design

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #123 Gepost op: 15 mei 2018, 23:17:57 »
Op mijn eerste veel meer, verkoper was de maand erna wel ontslagen :) .
Maar denk dat ik 12% kreeg op een 5 en nog meer op een X5 40e.

De laatste keer dat ik prijs vroeg voor een 5, de huidige, was de korting 8 procent. Nu, er is momenteel wel een actie waarbij er even een extraatje wordt gegeven, maar dat is ook maar tijdelijk.

Jammer dat je verkoper ontslagen is.  ;)

Offline dobbelsteen

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #124 Gepost op: 16 mei 2018, 06:57:17 »
Je kan de korting toch niet vastpinnen op 1 getal? De ene gaat wat beter kunnen onderhandelen dan de ander. Daarnaast maakt de periode in het jaar maakt ook best veel uit.
En het model is ook van groot belang, bij de F10 kon je best zware kortingen krijgen op het einde.
Work hard, play hard

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #125 Gepost op: 16 mei 2018, 09:27:04 »
Je kan de korting toch niet vastpinnen op 1 getal? De ene gaat wat beter kunnen onderhandelen dan de ander. Daarnaast maakt de periode in het jaar maakt ook best veel uit.
En het model is ook van groot belang, bij de F10 kon je best zware kortingen krijgen op het einde.

Bmw, ook Audi en merc, werken met tabellen. Per type voertuig is er een vast percentage volgens type klant. Bij Bmw hebben ze bvb een gentlemans agreement dat de verschillende concessies niet in elkaars vaarwater zullen zitten en afhankelijk van je woonplaats kan daarom nog in het geval van een g30 nog 2 procent extra worden gegeven tot 8 procent.

Nu, het kan gewijzigd zijn want de verkoper was zo vriendelijk (of niet zo clever) om mee te delen dat de verkoop van de nieuwe 5 tegenvalt. De concurrentie lonkt ook. De E klasse is bijzonder mooi geworden ivg vroeger. Audi brengt binnenkort een knappe a6 uit. Daar zie ik nog wat gemorrel in de marge mogelijk. Maar het blijft triest.

Ik zag recent, ook op forum, kortingen bij de fiat groep: 28 procent op een Alfa Romeo giulia. Dat zijn pas kortingen.

Bmw zit echt niet goed met zijn prijs kwaliteitverhouding. Ik had recent nog een huurwagen in het buitenland, een Ford, groot was mijn verbazing toen de sleutel die ik kreeg muv het logo exact gelijk was aan de BMW sleutel!

Welke onderdelen zijn zo nog gemeenschappelijk, maar worden wel overbetaald doorgerekend?

En ik blijf het vervelend vinden dat ex werknemers van een firma met fleetvoorwaarden privé ook die kortingen krijgen...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #126 Gepost op: 16 mei 2018, 09:48:54 »
Tja, dan moet ge iets anders kopen he.
Fiat geeft zo'n kortingen omdat ze wel moeten, niemand moet't hebben. Zijn bijna kopje onder gegaan.

Mijn vrouw gelooft ook dat er met de solden grote kortingen zijn. Eigenlijk heeft ze gewoon de rest van't jaar teveel betaald.

Online Bananenman

• Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
« Reactie #127 Gepost op: 16 mei 2018, 10:10:57 »
Fiat geeft zo'n kortingen omdat ze wel moeten, niemand moet't hebben. Zijn bijna kopje onder gegaan.

Mijn vrouw gelooft ook dat er met de solden grote kortingen zijn. Eigenlijk heeft ze gewoon de rest van't jaar teveel betaald.
AMEN!

Trouwens, BMW military services geven wel kortingen voor buitenlandse militairen - en niet mals :)
Diplomaat zijn brengt ook goed op bij aanschaf van een BMW... Just saying :)
• BMW •

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #128 Gepost op: 16 mei 2018, 10:14:35 »

Akkoord. Maar dat zijn wel de kortingen die particulieren krijgen. Bij de Fransen geven ze ook zo een kortingen. Bij vw krijg je ook 5000 euro korting op een schijf van 30.000.

Ik krijg niet gesnapt waarom een ex werknemer van een firma met fleetvoorwaarden, terwijl de dealer dit weet gezien die ex-werknemer op zijn zaak iets aankoopt, ook die voorwaarden krijgt.

Dat Bmw tav particulieren of kleine bedrijven zijn politiek wil aanhouden, tot daar. Maar in het kader van een groepsaankoop mag ze wel eens het geweer van schouder wisselen.

Bij Audi staat men wel open voor het idee en laat ons eerlijk zijn, Audi is nu ook geen prutsmerk dat zijn auto’s niet kwijt raakt.

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #129 Gepost op: 16 mei 2018, 10:18:38 »
AMEN!

Trouwens, BMW military services geven wel kortingen voor buitenlandse militairen - en niet mals :)
Diplomaat zijn brengt ook goed op bij aanschaf van een BMW... Just saying :)

Juist, Bananenman... Werkte jij niet voor BMW of heb je daar geen stage gedaan ofzo?

Diplomaten, zeg je? Is het niet zo dat diplomaten quasi-immuniteit hebben en in het kader daarvan ook absolute geheimhouding genieten zodat ze niets van bewijsstukken moeten voorleggen aan die verkoper?

Hmm, ik ga mij eens aanbieden als diplomaat.

Offline arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #130 Gepost op: 16 mei 2018, 11:04:42 »
Heb zo'ne collega gehad toen ik nog als consultant bij de lijn was, die zijn vrouw poetste op een consulaat. Kon dus ook die kortingen krijgen.
Ne X5 voor madam alstemblieft :)

Offline dobbelsteen

• World Champion
« Reactie #131 Gepost op: 17 mei 2018, 17:18:59 »

Juist, Bananenman... Werkte jij niet voor BMW of heb je daar geen stage gedaan ofzo?

Diplomaten, zeg je? Is het niet zo dat diplomaten quasi-immuniteit hebben en in het kader daarvan ook absolute geheimhouding genieten zodat ze niets van bewijsstukken moeten voorleggen aan die verkoper?

Hmm, ik ga mij eens aanbieden als diplomaat.

Een diplomaat herken je dan ook heel makkelijk aan zijn nummerplaat.
Work hard, play hard

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #132 Gepost op: 17 mei 2018, 18:36:57 »
Een diplomaat herken je dan ook heel makkelijk aan zijn nummerplaat.

Ja maar, die nummerplaat wordt er pas aangehangen bij aflevering...

Offline Wesl

• Qualifying
  • Be Happy !!
    • BMW F30 - Alpinweiss - KW V1 - Wrapped
« Reactie #133 Gepost op: 18 mei 2018, 07:54:30 »
Ja maar, die nummerplaat wordt er pas aangehangen bij aflevering...

hahaha en die mannen gaan u ook op u woord geloven als ge zegt dat ge diplomaat zijt  :toofunny:

Online Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #134 Gepost op: 18 mei 2018, 09:05:48 »
hahaha en die mannen gaan u ook op u woord geloven als ge zegt dat ge diplomaat zijt  :toofunny:

Wat ik vooral wil zeggen is dat die nummerplaat niet te zien valt in het verkoopsproces.

Dan nog, ik snap niet waarom diplomaten en militairen cadeaus moeten toegeworpen krijgen en de rest niet.

Offline Trotterke

• Qualifying
  • Loving my beemer
50% korting nieuwe BMW
« Reactie #135 Gepost op: 18 mei 2018, 09:22:02 »
Wat ik vooral wil zeggen is dat die nummerplaat niet te zien valt in het verkoopsproces.

Dan nog, ik snap niet waarom diplomaten en militairen cadeaus moeten toegeworpen krijgen en de rest niet.

Diplomaten zijn vrijgesteld van Tax te betalen. Dus buiten de korting, trek er al 21% btw af.
Je aanmelden als diplomaat om iets te kopen ga je een diplomaat paspoort moeten voorleggen en een nota van de Ambassade of instelling waar je voor werkt....
Buitenlandse Militairen werken hier onder diplomatisch statuut , dus zelfde principe.

Ik vermoed niet dat die korting voor normaal Belgische militairen geldig zal zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2018, 09:24:34 door Trotterke »
Trotterke: X5 m50d (E70) - Mini Cooper S Cabrio (R53)
Before:535d (E61) - 525d (E39) Touring

Offline RDR

• Grand Prix Winner
« Reactie #136 Gepost op: 18 mei 2018, 10:06:50 »
Diplomaten zijn vrijgesteld van Tax te betalen. Dus buiten de korting, trek er al 21% btw af.
Je aanmelden als diplomaat om iets te kopen ga je een diplomaat paspoort moeten voorleggen en een nota van de Ambassade of instelling waar je voor werkt....
Buitenlandse Militairen werken hier onder diplomatisch statuut , dus zelfde principe.

Ik vermoed niet dat die korting voor normaal Belgische militairen geldig zal zijn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da s ook logisch, diplomaten voegen geen waarde toe, dus hoe kan je die dan BTW doen betalen??
"I spent a lot of money on booze, women and fast cars. The rest I just squandered." (George Best)

Offline arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #137 Gepost op: 18 mei 2018, 10:35:34 »
Heihei, die kuisvrouw wel zenne!

Offline bostoene

• World Champion
« Reactie #138 Gepost op: 18 mei 2018, 13:17:30 »
Ik denk dat voor een effectieve korting van 50% er wel wat geïnteresseerden zullen zijn.
Ik ben er alvast een van ;D
I'mma roll 'till I drop and ride 'till I die
Livin' life in the fast lane
My pride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=23827.0
My daily ride http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=51089.0

Offline midas

• World Champion
« Reactie #139 Gepost op: 18 mei 2018, 16:00:40 »
Ik denk dat voor een effectieve korting van 50% er wel wat geïnteresseerden zullen zijn.
Ik ben er alvast een van ;D

Ik denk dat er daar velen voor zouden tekenen bostoene,maar ik vrees dat dit bij een droom zal blijven ondanks dat @Pannenkoek enorm zijn best doet en nog zal doen.
Het sakhir monster in actie