Auteur Topic:  2015 - Jaguar XF 3.0d Portfolio  (gelezen 7106 keer)

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
Re: 2015 - Jaguar XF 30d Portfolio
« Reactie #60 Gepost op: 28 juli 2020, 08:02:13 »
Gaat ge met een sleurhut op pad/vakantie, of met de JAG en aanhangwagen erachter naar het container park  :D
Ik ga er mee paraderen op het containerpark, een sleurhut is niet aan mij besteed.

Offline stevos

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: 2015 - Jaguar XF 3.0d Portfolio
« Reactie #61 Gepost op: 28 juli 2020, 08:34:31 »
Zou nog een goede reclame zijn, een jag met aanhanger "even the trash gets transported in style"  ;D

Is dat met een open of gesloten aanhanger dat je transport doet dan? (just asking omdat ik zelf wat aan het rondkijken ben naar een aanhangertje, maar ook geen miskoop wil doen)

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Crashed!
Re: 2015 - Jaguar XF 3.0d Portfolio
« Reactie #62 Gepost op: 28 juli 2020, 09:02:55 »
Zou nog een goede reclame zijn, een jag met aanhanger "even the trash gets transported in style"  ;D

Is dat met een open of gesloten aanhanger dat je transport doet dan? (just asking omdat ik zelf wat aan het rondkijken ben naar een aanhangertje, maar ook geen miskoop wil doen)

Gewoon een open en enkel-as model, is al iets oud en versleten hoor ...

Als grootte van remorque niet zo'n rol speelt, maar het compact kunnen opbergen wel > http://www.walltrailer.be/nl-be/home.aspx

Offline Phantom Five

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: 2015 - Jaguar XF 30d Portfolio
« Reactie #63 Gepost op: 30 juli 2020, 01:53:30 »
Ik ga er mee paraderen op het containerpark, een sleurhut is niet aan mij besteed.
Een classy JAG paraderen op het containerpark met een ouder en redelijk versleten aanhanger  :gayfight:
Ik leen steeds als ik een aanhanger nodig heb die van mijn overbuur die ik dan achter de E91 van mijn vrouwtje hang die een wegklapbare trekhaak heeft  ^-^
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'