Werkt die ene bank nu al? Welke plannen heb je met deze? Lukt de inschrijving?
Bank-probleemHad ik dat probleem van de linkse bank hier al vermeld ?
Neen, heb dat probleem met de linkse bank nog steeds spijtig genoeg... al ben ik wel dichter aan het komen bij een oplossing hiervoor..
Ik zat eerst te denken dat het waarschijnlijk lag aan vonk, benzine en/of luchttoevoer aan de cilinders omdat het een hele bank was dat niets meer deed.. Maar deze zijn normaal gezien in orde.
Uitlezen werd ik niet veel wijzer door dus ben er stilletjes aan aan begonnen om motor zelf even te checken of alles met de valvetrain nog in orde is... maar dat zal voor na het weekend zijn.
Wat ik wel al heb gedaan is hem volledig eens mooi opgekuist... (was een werkje van 2 volledige avonden om hem weer toonbaar te krijgen). Veel kleine schades zoals vliegenkakskes of zwarte vegen op de wagen en lichte krasjes.
Die zijn er wel grotendeels al uit. Als ik volgende week mijn poliersetje eens bovenhaal zal het weer een nieuwe zijn.
Plannen- Herspuiten voor en achterbumper
- Motorisch op punt zetten
- Lagerschalen reviseren
- Invoerwerk starten
- Koplamp xenonopstart module fixen en klepje koplamp kopen, ontbreekt nu en heb erdoor condens in mijn koplamp).
- Navigatie aanpassen naar EU
- Groot onderhoud
Wat ik zou willen doen : (lange duur)
- Supercharger, maar dat wil ik pas doen vanaf ik vermogen gewoon ben.
Invoeren- invoeren ga ik pas mee beginnen als de auto op punt staat, maar hier heb ik geen schrik voor ... 2 weken ga ik hem kwijt zijn, en 1 of 2 tripjes naar duitsland...