Auteur Topic:  BMW 1M prijzen  (gelezen 3644 keer)

Offline Voski

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
Re: BMW 1M prijzen
« Reactie #30 Gepost op: 26 februari 2018, 16:41:14 »
Komt er zeker WEL. Want er zijn al foto's gelekt van een dashboard waar op het lcd scherm staat " M2 Competition "
Ja dat weet ik, ik had het over de CS...
2013 F31 325dA M-sport DAILY
2011 E82 1M coupé TOY -SOLD-
2018 F87 M2 competition TOY
1975 E9 3.0CS CLASSIC -SOLD-
1992 E30 M3 cabrio CLASSIC

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #31 Gepost op: 5 maart 2018, 16:49:21 »
Ik denk dat het verstandiger is om de 1M bij te houden hoor! :thumbsup:
Qua waardevastheid wel ja...

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 5 maart 2018, 17:04:45 »
Mijn mening is dat als je daar mee wilt investeren of status quo uitkomen, dat je al veel te laat bent  ;)
Diegene die eigenlijk het beste af zijn...zijn diegene die een 1M destijds nieuw kochten en nu zoveel jaar later hem verkopen en er amper geld op verliezen. Dat is al een zeldzaamheid als je dit kan doen...want normaal gezien verliest een normale wagen stevig wat waarde na een paar jaren. Mijn M2 (met 30.000km) zal na 1 jaar toch al wel 10.000euro minder waard zijn dan nieuw en zal nog wel verder zakken in de toekomst ook. Maar ja dat weet je op voorhand en is nu eenmaal zo met massa geproduceerde wagens. Ik heb nog nooit een wagen gekocht voor de toekomstige waarde en eerlijk gezegd lig ik daar ook niet wakker van. Ik koop een wagen voor mijzelf en voor nu van te genieten. De oorspronkelijke 1M kopers dachten dit waarschijnlijk ook...maar paar jaar later bleek dit dan niet zo te zijn en een meevaller dat de productie zo beperkt was en de waarde niet echt zwaar gezakt was.