Auteur Topic:  2013 - F31 - 328i - saphirschwarz - M-pack  (gelezen 7117 keer)

Offline Mkeizerke

• Trade Count: (+3)
  • Pole Position
Re: 2013 - F31 - 328i - saphirschwarz - M-pack
« Reactie #120 Gepost op: 6 november 2018, 16:49:42 »
Mooi geheel zo alles zwart. En de velgen zijn knappe exemplaren. Enkel die gekleurde klauwen vind ik wat minder, ze accentueren net dat je geen sportcalipers en grote schijven hebt. Maar dat is persoonlijke smaak uiteraard.

Dat is idd ook mijn gedacht daarover... maar zoals je ook zegt, iedereen zijn smaak h 👌🏻👌🏻
E60 - 520Da - Original Style 166 - Stage 2 Br Performance - KW V1 - Gladen extreme audio - SOLD -

F30 - 330DaS - 300/675 - M405 - Performance pack

Offline BeardedCruiser

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
« Reactie #121 Gepost op: 6 november 2018, 21:56:58 »
Begrijp je standpunt... maar liever netjes en verzorgt, ook al zijn het niet  de grotere sportremmen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Online F31J

• World Champion
« Reactie #122 Gepost op: 7 november 2018, 11:25:58 »
Als ge die proper wast zijn die ook netjes.  ;D
Alle vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #123 Gepost op: 7 november 2018, 12:07:01 »
Dat klopt, als je echter de wagen 2e hands aankoopt en de boel is al roest vind ik dat ook geen zicht..  ik al was ik die netjes mee.

Maar zoals je zelf aanhaalt ieder zen ding.. 
En dit is nu mijn zin,   Maar had al begrepen dat je graag eens aanhaalt wat je niet naar je zin vind in andere topics.   Kijk zoals jouw setup vind je zoals je zelf zegt waarschijnlijk geen 2e... hoor je mij daarop zeggen dat ik dat begrijp.  Neen dat is niet mijn smaak, maar ook niet mijn wagen.. en ik respecteer dat dat jouw smaak wel is... 

Des gouts er des couleurs ... ieder zijn goesting.
Dit gezegd zijnde ben ik hier klaar mee

Online dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #124 Gepost op: 7 november 2018, 12:40:33 »
Prachtige wagen hoor, knappe setup :thumbsup:
Het wordt tijd dat ik ook eens werk maak van de zwarte dakrails. Ben al aan het denken om de mijne te laten spuiten :thinking:
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Online F31J

• World Champion
« Reactie #125 Gepost op: 7 november 2018, 17:27:59 »
Dat klopt, als je echter de wagen 2e hands aankoopt en de boel is al roest vind ik dat ook geen zicht..  ik al was ik die netjes mee.

Maar zoals je zelf aanhaalt ieder zen ding.. 
En dit is nu mijn zin,   Maar had al begrepen dat je graag eens aanhaalt wat je niet naar je zin vind in andere topics.   Kijk zoals jouw setup vind je zoals je zelf zegt waarschijnlijk geen 2e... hoor je mij daarop zeggen dat ik dat begrijp.  Neen dat is niet mijn smaak, maar ook niet mijn wagen.. en ik respecteer dat dat jouw smaak wel is... 

Des gouts er des couleurs ... ieder zijn goesting.
Dit gezegd zijnde ben ik hier klaar mee

Sorry, ik was vergeten dat er enkel maar met bloemetjes gegooid mag worden. Enige vorm van kritiek of eender welke bedenking die gemaakt wordt is ten strengste verboden. Nogmaals mijn excuses.

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #126 Gepost op: 7 november 2018, 19:42:32 »
Sorry, ik was vergeten dat er enkel maar met bloemetjes gegooid mag worden. Enige vorm van kritiek of eender welke bedenking die gemaakt wordt is ten strengste verboden. Nogmaals mijn excuses.

Je mag zeker je mening geven, Heb je  dan ook gedaan en daar heb ik beleefd op gereageerd en mijn mening daarover toegelicht...  als je daar dan nog over blijft doorgaan is dat al niet meer je eigen mening geven en klaar...   dan geef je eigenlijk aan dat je lijn mening niet respecteert.   

Ik ben hier misschien niet de actiefste qua posten, maar lees hier al jaren mee...   en of je nu je mening wil opdringen/ graag dwarsligt of gewoon graag de aandacht naar je toetrekt laat ik in het midden.

Feit is gewoon dat je in meerdere topics graag blijft doorgaan.  En als je zo doorgaat moet je een antwoord ook kunnen verdragen. 

Online F31J

• World Champion
« Reactie #127 Gepost op: 7 november 2018, 20:33:04 »
Je mag zeker je mening geven, Heb je  dan ook gedaan en daar heb ik beleefd op gereageerd en mijn mening daarover toegelicht...  als je daar dan nog over blijft doorgaan is dat al niet meer je eigen mening geven en klaar...   dan geef je eigenlijk aan dat je lijn mening niet respecteert.   

Ik ben hier misschien niet de actiefste qua posten, maar lees hier al jaren mee...   en of je nu je mening wil opdringen/ graag dwarsligt of gewoon graag de aandacht naar je toetrekt laat ik in het midden.

Feit is gewoon dat je in meerdere topics graag blijft doorgaan.  En als je zo doorgaat moet je een antwoord ook kunnen verdragen. 

Dus deze ne extra humoristisch bedoelde post over uw remmen is doordrammen??  :thinking:

Als ge die proper wast zijn die ook netjes.  ;D

Volgens mij heb je gewoon wat lange tenen. ;)

In mijn topic staan een massa aan posts die het niet eens zijn met mijn smaak. Logisch, anders reed iedereen met een rode m pack met alu rommel op.  ;D
Enfin, ik heb daar totaal geen problemen mee. Als je problemen hebt met eerder kritische reacties, bedenkingen, verbeteringen, opmerkingen, enz... . Dan kan je jezelf de vraag stellen of het wel ok is je eigen wagen voor te stellen op een forum. Fora zijn nu eenmaal interactief. :)

Maar ok, ik zal niks meer zeggen. Ook niet dat het in 't geheel een mooie wagen is.

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #128 Gepost op: 30 november 2018, 17:53:23 »
Drukke week gehad maar de wagen is goed gekeurd voor 2 jaar. 

Online dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #129 Gepost op: 30 november 2018, 18:05:17 »

Top :thumbsup: altijd prettig.
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #130 Gepost op: 1 december 2018, 02:35:44 »

Super, nu zijt ge er weer voor 2 jaar vanaf en ondertussen maar genieten  maat  :thumbsup:.
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'
99.999 banpunten

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #131 Gepost op: 9 mei 2019, 20:07:54 »
Hey iedereen, soms vraag ik me af of kinderen niet meer opgevoed moeten worden.

Eerst zie ik n kind in kiezelstenen sjotten... de moeder staat erop te kijken en vind het niet nodig om dochterlief aan te manen om te stoppen.  Na verwittigen van mezelf grijpt ze nog steeds niet in.
Resultaat... 10 seconden later vliegen de kiezels tegen de wagen.  Verzekeringspolissen invullen.

In het weekend gaan we dan naar een trouwfeest... nog geïrriteerd van de opgelopen schade, maar ach komt wel in orde.
Parkeer de wagen en ga mee lekker genieten van hè lekkere eten op de trouwfeest... komt er plots iemand binnen verwittigen dat er een kind bovenop men motorkap zit. Resultaat zijpaneel en motorkap vol krassen

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #132 Gepost op: 9 mei 2019, 21:03:18 »
Hey iedereen, soms vraag ik me af of kinderen niet meer opgevoed moeten worden.

Eerst zie ik n kind in kiezelstenen sjotten... de moeder staat erop te kijken en vind het niet nodig om dochterlief aan te manen om te stoppen.  Na verwittigen van mezelf grijpt ze nog steeds niet in.
Resultaat... 10 seconden later vliegen de kiezels tegen de wagen.  Verzekeringspolissen invullen.

In het weekend gaan we dan naar een trouwfeest... nog gerriteerd van de opgelopen schade, maar ach komt wel in orde.
Parkeer de wagen en ga mee lekker genieten van h lekkere eten op de trouwfeest... komt er plots iemand binnen verwittigen dat er een kind bovenop men motorkap zit. Resultaat zijpaneel en motorkap vol krassen

:wow: :wow: :wow: Echt triestig gesteld tegenwoordig, respect voor andere hun materiaal is ver te zoeken.
Ik doe m'n best om onze kleine goei manieren aan te leren maar als ik idd zie hoe sommige ouders hun kinderen maar laten doen dan denk ik van wat moet daar later weer van komen  :iono:
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline skink

• Premium Member
  • Grand Prix Winner
« Reactie #133 Gepost op: 9 mei 2019, 21:46:07 »
Volgens mij ouders die aan auto zien als iets om van a naar b te rijden en niks meer.
Mijn kleine mag naar wagens kijken, maar steeds met handen op de rug . En hij weet dat er niet langs de wagens word gespeeld, en tijdens wandelen met fiets langs auto moet hij tussen fiets en auto wandelen
« Laatst bewerkt op: 9 mei 2019, 21:47:46 door skink »

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #134 Gepost op: 9 mei 2019, 23:34:56 »
Bij sommigen is het inderdaad ver zoek.  Mijn 2 jongens weten ook dat je aan een ander zen wagen niet aankomt...   mijn wagen stond zelfs bewust zo ver van de speeltuin mogelijk verwijdert.  Men jongste van 2,5 jaar zei “mag ni hè papa, stout kindje” 

De moeder van hè kind vond het zelfs niet nodig om mee buiten te gaan kijken.  Heb haar voor de volle zaal papier laten tekenen en verzekeringsgegevens opgeschreven.   

Gelukkig werd het gezien of ik had zelf nog met de rekening achtergebleven

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #135 Gepost op: 10 mei 2019, 04:43:27 »
Het is inderdaad bij veel mensen echt erg gesteld met de opvoeding van hun kinderen  :jpshakehead:.
Maar ja... ik denk dan steeds dat die ouders een kind geen deftige opvoeding kunnen geven, omdat ze meer dan waarschijnlijk die zelf ook niet hebben gehad  ::).

Hopelijk is alles snel terug in orde en op een deftige manier Dave.
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'
99.999 banpunten

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #136 Gepost op: 10 mei 2019, 06:17:57 »
Om van te koken,zeker dat het die ouders dan nog niks doet ::)

Offline Nebo

• Pole Position
  • Be Happy !!
    • BMW F30 - Alpinweiss - KW V1 - Wrapped
« Reactie #137 Gepost op: 10 mei 2019, 07:45:22 »
Damn is toch het eerste wat je leert aan je kinderen .. Van auto's blijf je af en kijken doe je met je ogen en niet met je handen ..
Zo leer ik het ze toch alle 3 mijn charelkes thuis.

We doen thuis zeker niet alles perfect maar als ik soms andere ouders bezig zie dan denkt ge toch eens "daar hadden ze beter ne stop in gestoken"
BMW E90 318d - Sold
MERCEDES A250 - Sold
BMW F30 318d - Current
BMW F15 X5 sDrive25d - Current

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #138 Gepost op: 10 mei 2019, 08:45:45 »
@Phantom: ja Guido, daar probeer ik me mee kalm te houden ...  heb vertrouwen in het carrosseriebedrijf..  mijn 1 reeks is daar ook onder handen genomen En die gasten leveren topwerk.

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #139 Gepost op: 10 mei 2019, 08:51:47 »
Om van te koken,zeker dat het die ouders dan nog niks doet ::)

*De eerste opmerking die ze maakte deed men bloed koken.....

“Kan je dat niet op jouw omnium zetten? Ik heb het financieel niet zo breed”.
Des te meer reden om uw kinderen op te voeden dat zoiets niet mag... euh nope sorry doen we dus niet.

*En dan de 2e heeft ervoor gezorgd dat men vrouw effe tussenbeide kwam...

“Had toch evengoed een v jouw jongens kunnen zijn die zoiets doet”. . . 
Echt niet, mijn jongens zijn opgevoed om respect te tonen tegenover andermans eigendom/materiaal.

...  das om die let haar hoofd tegen de muur te slagen ... later zie je ze dan de parking afrijden met n Afgeragde Dacia ...

Offline order66

• Trade Count: (+4)
  • Race Legend
« Reactie #140 Gepost op: 10 mei 2019, 09:01:23 »
Ik voel met je mee. Wij steken gigantisch veel tijd in opvoeden en de juiste waarden meegeven. Tegenwoordig is het zelfs omgekeerd. Als ik mijn kinderen op straat of en publiek onder hun voeten geef (voor de duidelijkheid : ik raak ze niet aan ::) ) omdat iets niet mag, of om een of andere reden niet zou getuigen van respect tov anderen, zijn er nu mensen die kijken naar mij van wtf. Tegenwoordig is eerder vrije opvoeding in de mode, of geen energie willen steken in opvoeding. De school zal dat wel doen. Wat jij dan 2x op korte tijd voorhebt is het gevolg. Ik krijg er het schijt van.

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #141 Gepost op: 21 mei 2019, 17:06:44 »
Vandaag gespot in't centrum van Bornem. Stond er zeer dik bij.  :thumbsup:
Grtz van de bearded fietser  8)
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
2013 - F31 - 328i - saphirschwarz - M-pack
« Reactie #142 Gepost op: 21 mei 2019, 17:39:32 »
Vandaag gespot in't centrum van Bornem. Stond er zeer dik bij.  :thumbsup:
Grtz van de bearded fietser  8)

Hey Bearded biker,  thanks !  Wist niet dat jij BMW rijder bent 
Als ik eens geluk heb met men ploegen en de datum van een bimmerfest beter uitkomt rijden we zeker samen op .  G  vraagt al 2 jaar of ik meerijd en al 2 jaar pech dat de bezetting op het werk geen vakantie toelaat.

« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 07:10:38 door BeardedCruiser »

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #143 Gepost op: 21 mei 2019, 18:12:21 »
Hey Bearded biker,  thanks !  Wist niet dat jij BMW rijder bent 
Als ik eens geluk heb met men ploegen en de datum van een bimmerfest beter uitkomt rijden we zeker samen op .  G vraagt al 2 jaar of ik meerijd en al 2 jaar pech dat de bezetting op het werk geen vakantie toelaat.

Strak plan  :thumbsup:
« Laatst bewerkt op: 22 mei 2019, 13:39:05 door Freke »

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #144 Gepost op: 19 september 2019, 08:06:24 »
Misère komt nooit alleen zeggen ze... wel dan hebk vandaag slag 3 ... en hoop ik dat dit dan de laatste is.

Gelukkig had deze dan toch de manieren om te blijven staan tot ik de bakker buitenkwam.

“Sorry ik stond ni goed geparkeerd en ben er lichtjes tegengegaan toen ik uit men vak wou rijden”

“zachtjes” noemen ze dat

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #145 Gepost op: 19 september 2019, 12:28:45 »
Dedju weeral pech, al een geluk dat hij gewacht heeft. (eerlijke mensen bestaan dus nog)
Met nen trekhaak zal het bij hem lichtjes aangevoeld hebben en het is toch maar een klein blutske da ge ni ziet als ge in uwe auto zit, typisch voor een niet autoliefhebber.  :-[ >:D

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #146 Gepost op: 20 september 2019, 05:07:09 »
Dat is weer wreed ambetant zoiets  :jpshakehead:.
Maar anderzijds bekeken hebt ge straks een bumper die volledig netjes in orde is zonder ook maar een steenslagje erin, en dat op de kosten van de tegenpartij  :thumbsup:
99.999 banpunten

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #147 Gepost op: 20 september 2019, 06:50:38 »
Dat is dan toch 1 voordeel ja dat je terug een nette voorbumper gaat hebben,steenslag is de hel op een zwarte wagen.Als ik zie hoeveel witte puntjes er bij mij al opstaan op 35k km...

Offline BeardedCruiser

• Pole Position
« Reactie #148 Gepost op: 1 oktober 2019, 23:58:58 »
14 oktober mag de wagen binnen voor herstelling... 
Na ongeveer jaar procederen eindelijk bevestiging gekregen dat de krassen aan zijpaneel/ motorkap en deur chauffeur afkomstig in mijn voordeel uitgesproken zijn.  Kan ineens de bumper vervangen worden ook...  voordeel v d misère... das ne nieuwe voorkant

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #149 Gepost op: 2 oktober 2019, 02:45:38 »
Eind goed... al goed  :thumbsup:
99.999 banpunten