Auteur Topic:  Mercedes fanboys ook welkom op Bimmerboard?  (gelezen 398 keer)

Offline Habetniko

• Trade Count: (0)
  • Nieuw
  • *
Mercedes fanboys ook welkom op Bimmerboard?
« Gepost op: 19 januari 2018, 01:55:12 »
Hey beste leden

Mijn naam is Habet, ben een 19 jarige student uit Antwerpen en zoals jullie al vernomen hebben ben ik nieuw op BB.
De titel zegt genoeg, Mercedes is nummer 1  :razz: maar mijn volgende auto zal toch een BMW worden denk ik  ;)
Daarom dus ook mijn registratie hier op het forum! met jullie BMW kennis en tips wil ik graag een mooie F10 aanschaffen zonder miserie later.

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: Mercedes fanboys ook welkom op Bimmerboard?
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2018, 05:43:51 »
Welkom op BB
Wat ik dan wel niet snap is dat je al een topic aangemaakt hebt voor een F10 525d waar de automaat vastzit in neutraal? :thinking:

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2018, 06:36:59 »
Welkom hier op BB  :thumbsup:.
Wat ik dan wel niet snap is dat je al een topic aangemaakt hebt voor een F10 525d waar de automaat vastzit in neutraal? :thinking:
Dit snap ik eerlijk gezegd ook niet  :thinking:.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline ADW1

• Grand Prix Winner
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2018, 08:11:42 »
Welkom op BB
Misschien van iemand die hij kent :iono:
BMW 320CI e46 M Sport - BMW 118D e87 - BMW 320D e92 M Sport - Audi S3 8V Berline - Volkswagen Golf 7 GTI Performance Edit - BMW 335D e92 M Sport -
BMW 335I e92 M Sport

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #4 Gepost op: 19 januari 2018, 08:19:40 »
Misschien van iemand die hij kent :iono:
Kan zijn maar dan kan men dat eventueel vermelden natuurlijk.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline Habetniko

• Nieuw
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2018, 17:43:25 »
Welkom op BB

Dat is helaas de F10 van mijn moeder die zo raar doet!  :jpshakehead:

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 20 januari 2018, 01:43:43 »
Dat is helaas de F10 van mijn moeder die zo raar doet!  :jpshakehead:

Automaatproblemen komen eigenlijk zelden voor bij de f10, zeker ivg met de voorgangers. Kan mss wel iets “klein” zijn. Of heeft ze mss aan 10 per uur de p knop ingeduwd waardoor de pin afbrak? Probleempje in de pookelectronica? Uitlezen dus.

Mercedes is trouwens wel meer gekend voor bakproblemen. Bij Bmw geraakt elke automaat wel aan de 300k km, tenzij je er een gewoonte van maakt de boel koud zwaar te belasten. Als ik me niet vergis maakten ze de automaten bij Mercedes zelf en dat ging ook niet altijd even lekker.

In ieder geval: welkom. Laat die Mercedes maar snel op nummer twee terechtkomen. 😉

Offline Jochen996

• Pole Position
« Reactie #7 Gepost op: 20 januari 2018, 09:32:50 »
Automaatproblemen komen eigenlijk zelden voor bij de f10, zeker ivg met de voorgangers. Kan mss wel iets “klein” zijn. Of heeft ze mss aan 10 per uur de p knop ingeduwd waardoor de pin afbrak? Probleempje in de pookelectronica? Uitlezen dus.

Mercedes is trouwens wel meer gekend voor bakproblemen. Bij Bmw geraakt elke automaat wel aan de 300k km, tenzij je er een gewoonte van maakt de boel koud zwaar te belasten. Als ik me niet vergis maakten ze de automaten bij Mercedes zelf en dat ging ook niet altijd even lekker.

In ieder geval: welkom. Laat die Mercedes maar snel op nummer twee terechtkomen. 😉

Welkom.
De huidige 9-bak van MB is/zou wel goed (zijn), zelf eens meegereden in een instap-AMG.
Voor de rest, ‘t blijven taxi’s 😡