Een kapotte knop zou geen invloed mogen hebben. Normaal als je gas geeft, gaat de handrem vanzelf af.
Wat mij eerder zorgen baart is de vraag hoe die handrem juist werkt. Ik zou graag binnenkort ook de
remmen achter een beurt geven, maar ik heb geen flauw idee hoe je die klauw openkrijgt. Werkt de hand-
rem nog met van die halve maanvormige blokken in de schijf? Of zijn het gewoon de blokken die aangeduwd
worden zoals bij Auto Hold. Je hoort immers cameradiafragma geluid (maar dan in uitgerekte versie) als je
de handrem bedient.
Ben ik trouwens ook de enige die met auto hold ingeschakeld de laatste centimeters van het stoppen voor
bvb een verkeerslicht de auto niet zo smooth tot stilstand kan brengen als zonder? Normaal als ik passagiers
mee heb rem ik zodanig, dat je op het einde geen schokje naar voor krijgt, met auto Hold wordt dat wat
moeilijker. Niets dramatisch, maar toch valt het op.