had jij al PS4S opliggen hiervoor? of had jij ook nog PSS?
ik heb momenteel achter nog PSS en vooraan PS4S en dat voelt niet goed aan, Alpina heeft me gezegd dat je de 2 niet mag samen gebruiken, maar mijn achterbanden waren nog bijna nieuw en de voorste moesten vervangen worden, en geen PSS meer verkrijgbaar. dus nu asap die achterbanden oprijden, en dan PS4S rondom leggen
ik vond de PSS wel stabieler qua band, stevigere flanken in elk geval
Ik had daarvoor de conti sport contact liggen, de achterste waren versleten, maar de voorste zijn nog bijna nieuw. Zodus rijd ik voorlopig ook met verschillende banden.
Mijn wagen is wel geen allrad, vandaar is dat geen probleem. Zou wat gek zijn om 20" banden te vervangen als ze nog goed zijn.
Ik heb gisteren een tripje naar Nederland gedaan, zo een 300km, en ik kan zeggen dat de ps4s wel veel zachter aanvoelt. De wagen rijdt smoother, en stiller, minder rolgeluiden.
Volgens Frits komt het door de zachtere flanken van de ps4s. Kortom heel tevreden. De volgende keer dat ik nieuwe achterbanden nodig heb, zullen de voorste ook mee vervangen worden. Maar de wagen rijdt goed, tot hiertoe heel tevreden.