Auteur Topic:  2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - OVER AND OUT  (gelezen 5356 keer)

Offline Draje

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - Detailing Update
« Reactie #60 Gepost op: 6 april 2018, 21:17:13 »
Heb zelf ook een bandito eentje van 99' een 600 ccke ,machientje draait nog altijd top .Niet kapot te krijgen ,klimt zot in de toeren zonder morren .
Verschiet er soms van hoe dat motortje accelereert zonder probleem naar de 2xx . Niet gemakkelijk op een naked aan die zotte snelheden soit "i love it" vast houden is de boodschap .

succes heel knappe kleurcombinatie heb je daar . :thumbsup:

Ik heb ze nog niet zolang, maar ik blijf er verliefd op en word erger en erger...

Is niet de gemakkelijkste posities, maar dat neem ik daar maar al te graag bij.

Morgen is het de vergelijkstest binnen de familie...

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #61 Gepost op: 7 april 2018, 18:25:59 »
Resultaat : hij is natuurlijk sneller dan mezelf, maar ze moet eigenlijk niet zoveel onderdoen voor mijn broer zijn triumph speed triple 955i  >:D

Me happy  ^-^

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #62 Gepost op: 23 april 2018, 12:48:00 »
Vrijdag was ik zoals de dagen ervoor met de motor naar het werk. Had gedaan rond 18h20, dus volledige tenue aan en rustig vertrekken.

Volgens collega ben ik niet verder geraakt dan 3km..

Ik herinner niets van het ongeval. Motor is waarschijnlijk klaar voor het schroot.
Ikzelf heb niet veel voor behalve schaafwonden, vermoedelijk gebroken hand en gebroken voet.

Politiet zei dat ik geluk gehad heb en ook gelukkig alles aan had.

Alles laten bezinken, dan de motor gaan bekijken en vermoedelijk een nieuwe kopen..

Offline gfk807

• Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • Enjoy life - Life's too short not to !
« Reactie #63 Gepost op: 23 april 2018, 13:28:42 »
Vrijdag was ik zoals de dagen ervoor met de motor naar het werk. Had gedaan rond 18h20, dus volledige tenue aan en rustig vertrekken.

Ik herinner niets van het ongeval. Motor is waarschijnlijk klaar voor het schroot.
Ikzelf heb niet veel voor behalve schaafwonden, vermoedelijk gebroken hand en gebroken voet.

Politiet zei dat ik geluk gehad heb en ook gelukkig alles aan had.

Alles laten bezinken, dan de motor gaan bekijken en vermoedelijk een nieuwe kopen..

Erg maar kon idd nog veel erger  :thinking:

Ik kreeg schrik op ne moto, na ritje op de E40 kwam ik er verkrampt af...heb toen beslist om de Bandit S te verkopen...

Moet iedereen voor zich uitmaken en het plezier afwegen vs het risico  :thumbsup:

Offline kazzz

• World Champion
    • D-ProC
« Reactie #64 Gepost op: 23 april 2018, 13:34:52 »
Eum...??
Wat is er dan net gebeurd?  Onderuit gegaan zelf, aangereden, ...?

Gelukkig valt de lichamelijke schade mee.  Dat je van het ongeval zelf niets meer weet, misschien ook beter.. want anders ga je toch maar liggen tobben van: had ik nu dit of dat gedaan, of zus of zo...

Online BIG charlie

• World Champion
« Reactie #65 Gepost op: 23 april 2018, 14:29:43 »
Veel beterschap ! motor zelf is vervangbaar...
Tip : zo snel mogelijk terug eens een ritje doen wat natuurlijk niet gaat nu met je voet en hand  :(
F21 116 ede lci Mineral Grau.
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #66 Gepost op: 23 april 2018, 18:09:10 »
Damn wat lees ik nu , das straf, veel beterschap gewenst :wow:

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #67 Gepost op: 24 april 2018, 11:16:42 »
Eum...??

Gelukkig valt de lichamelijke schade mee.  Dat je van het ongeval zelf niets meer weet, misschien ook beter.. want anders ga je toch maar liggen tobben van: had ik nu dit of dat gedaan, of zus of zo...

Ik reed in in de file (die reed tegen 20 a 30) tussen de auto's, legaal zei de politie, dus ik vermoed dat ik niet al te rap reed, dat hoop ik toch. Wanneer een wagen op het linkervak (2-rijvaksbaan) naar rechts wou en mij niet zal gezien hebben vermoedelijk en zo heeft meegemaaid en daardoor gaan schuiven ben tot tegen de blokken. Daar een eppeleptsiche aanval heb gehad. Kleren opengeknipt, chance dat ik vol tenue was. Helm is ook goed kapot, maar het was de aankoop waard nu.

Dus please mensen, ook al is het 30 graden zoals verleden week, doe volledig tenue aan ! Ik doe het altijd en daardoor heb ik niet al te veel wonden ( heb er wel maar dat is van het schuiven) Politie zei ook dat ik veel geluk heb gehad. Danku engelbewaarder !!

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #68 Gepost op: 24 april 2018, 11:18:08 »
Eum...??

Veel beterschap ! motor zelf is vervangbaar...
Tip : zo snel mogelijk terug eens een ritje doen wat natuurlijk niet gaat nu met je voet en hand  :(

Damn wat lees ik nu , das straf, veel beterschap gewenst :wow:

Het erasmus in anderlecht vond het allemaal oke..

Mijn wonden niet verzorgd en daardoor dus wondroos. Gisteren in Geraardsbergen spoed  geweest en dat vonden ze degoutant.Laten verzorgen door 2 lekkere verpleegsters :)

LinkerVoet/enkel is gebroken en linkerduim is gebroken. Ribben doen pijn, andere arm ook fameus.

Kleren helm en moto liggen bij depanneur, maar pv zit nog bij parket om te zien wie in fout is. Ik ga morgen bij de depanneur proberen langsgaan om in te schatten

Ik hoop dat andere bestuurder, dan wordt mijn motor nog vergoed.

Kleren sowieso.

Indien ik in fout ben, dan is het zo. Ik moet er de gevolgen dan van leren dragen.

Ik stop niet met rijden met de moto, maar ik ga wel een ander type motor aanschaffen wanneer de tijd rijp is en ik lichamelijk volledig in orde ben.

Online Mr. SLASH

• Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • Matig je kinderen , denk aan mijn snelheid
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - ONGEVAL 20/4
« Reactie #69 Gepost op: 24 april 2018, 14:27:12 »
Ai das altijd minder om te lezen, hopelijk hou je er op het einde van de rit niks aan over.

En welk type motor zou je dan nemen ?
Ik heb zowat met elk “genre” al gereden en naked bike blijft toch het leukste imo.
Matig je kinderen , denk aan mijn snelheid
BMW E34 525i
Suzuki GSF1200 Bandit

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #70 Gepost op: 24 april 2018, 14:35:07 »
Ai das altijd minder om te lezen, hopelijk hou je er op het einde van de rit niks aan over.

En welk type motor zou je dan nemen ?
Ik heb zowat met elk “genre” al gereden en naked bike blijft toch het leukste imo.

Ik hoop het ook, maar dat is pas te zeggen binnen enkele maanden.

Het gaat hem niet zozeer over de aantal cc's, want de bmw had er ook evenveel.
Naked is zeer leuk. Hiervoor een allroad gehad met brokken aan, maar ik vermoed dat ik in die richting ga moeten gaan kijken voor mijn rug. Soort tourer / allroad waarmee ik nooit offroad ga doen.

Online arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #71 Gepost op: 24 april 2018, 14:41:47 »
GS altijd leuk.
Ik heb voor mijn rug de GTL gekocht (volgende week de nieuwe normaal :) ) maar dat is natuurlijk onmiddellijk een zware machine, daar moet ge voor zijn.
2018 K1600GTL "Spezial".
2018 Tesla Model X 100D.

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #72 Gepost op: 24 april 2018, 14:45:46 »
GS altijd leuk.
Ik heb voor mijn rug de GTL gekocht (volgende week de nieuwe normaal :) ) maar dat is natuurlijk onmiddellijk een zware machine, daar moet ge voor zijn.

Die GTL is qua kracht  al direct zwaarder  en gewicht 100kg meer als mijn vermoedelijk wrak nu.

De GS dat ik gehad heb, niet echt veel plezier aan beleefd.

Eerst zien of ik terugbetaald word of niet.

Net brief gekregen, tegenpartij is oude xxx-111 type nummerplaat beginnend met een B; dus niet van de jongste en het was een skoda roomster.

Online arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #73 Gepost op: 24 april 2018, 14:47:59 »
Ja, gewicht is daar een issue. Kracht doseert ge met de rechterhand he, die 6cyl is heel romig.

Eerst zien naar de genezing en dan de centen.
2018 K1600GTL "Spezial".
2018 Tesla Model X 100D.

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #74 Gepost op: 24 april 2018, 14:50:48 »
Ja, gewicht is daar een issue. Kracht doseert ge met de rechterhand he, die 6cyl is heel romig.

Eerst zien naar de genezing en dan de centen.

Doseert ge met rechterhand maar is zwakte hier vermoed ik.

Alles hangt af van de analyse van het parket.

Offline FJRdude

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • E93 325i
« Reactie #75 Gepost op: 24 april 2018, 17:06:19 »

Politie zei dat ik geluk gehad heb en ook gelukkig alles aan had.

Ai ai,  dit is minder - alvast veel beterschap gewenst !!

Ik stop niet met rijden met de moto, maar ik ga wel een ander type motor aanschaffen wanneer de tijd rijp is en ik lichamelijk volledig in orde ben.

That's the spirit !  :thumbsup:

Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn!

E93 - 325i  || F48 - 18d   ||  FJR 1300 RP13

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #76 Gepost op: 24 april 2018, 17:07:55 »
Ai ai,  dit is minder - alvast veel beterschap gewenst !!

That's the spirit !  :thumbsup:

Thanks.

Eerst uitspraak afwachten, dan lichamelijk tiptop zijn en dan kijken of ik met dezelfde motor rijdt of niet.

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #77 Gepost op: 24 april 2018, 18:39:43 »
Dit kan de beste overkomen , hopelijk word je in uw recht gesteld en geneest alles snel .

Had je rugprotector ook aan?Ik raad ook zoals Draje alle kleren dragen aan , maar zeker ook een rug protector . :thumbsup:

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #78 Gepost op: 24 april 2018, 18:53:37 »
Dit kan de beste overkomen , hopelijk word je in uw recht gesteld en geneest alles snel .

Had je rugprotector ook aan?Ik raad ook zoals Draje alle kleren dragen aan , maar zeker ook een rug protector . :thumbsup:

In de rug zit een protector in, maar geen extra aerodynamische protector.

Ik ben door geschoven en gerold over de asfalt  nadat ik gevallen.

Dossier is geopenend, we gaan zien wat het geeft.

Offline kazzz

• World Champion
    • D-ProC
« Reactie #79 Gepost op: 24 april 2018, 19:37:41 »
Doseert ge met rechterhand maar is zwakte hier vermoed ik.

Maar.. ge reed tussen de file door, en niet te snel.  Dat heeft dus niet met snelheid.doseren te maken?

De keuze maakt ge zelf natuurlijk door uwe airco op de motor hoger of lager te zetten  :greddy:
Maar persoonlijk koop ik geen motor om me altijd en overal als een voorbeeldige chauffeur te gedragen.  Ik kan zelden rustig cruisen, vlot daarintegen meer.  Zot, dat doe ik bijna niet meer.
Daarvoor ga ik wel op het circuit om echt snel te gaan, zoals volgende week op Clastres.

Dus als ge ne moto met "maar" 70pk denkt te kopen, omdat ge anders te hard aan het gas gaat.. wel, ik heb dan liever ene waar ik af en toe schrik op heb, dan nen andere diene ik aan zijn oren moet trekken om vooruit te gaan.  Want met die laatste ga ik zotter doen.

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #80 Gepost op: 24 april 2018, 20:51:14 »
Ik reed idd tussen de file door en vermoedelijk niet te snel.

Ik weet dat dit mijn zwak punt was/is.

Was met de auto ook en ook geleerd na zeer zware boete.

Vergeet niet, ik ben 25, 26 worden van de zomer, en ik rijdt nog geen jaar... Dus ik moet mij nog geen monster kopen.

Alles hangt af vn hoe de gezondheid evolueert en wat de uitspraak is ivm in fout.

Mijn leven gaat nog steeds voor snelheid en adrenaline

Offline Jona1986

• Qualifying
« Reactie #81 Gepost op: 25 april 2018, 17:07:56 »
Ik reed idd tussen de file door en vermoedelijk niet te snel.

Ik weet dat dit mijn zwak punt was/is.

Was met de auto ook en ook geleerd na zeer zware boete.

Vergeet niet, ik ben 25, 26 worden van de zomer, en ik rijdt nog geen jaar... Dus ik moet mij nog geen monster kopen.

Alles hangt af vn hoe de gezondheid evolueert en wat de uitspraak is ivm in fout.

Mijn leven gaat nog steeds voor snelheid en adrenaline

Nu hoort ge tot de echte motards  :)
Hier is frontaal in een wagen gereden (verkeerd manoeuvre van de tegenpartij), over den auto gevlogen met als resultaat spoedoperatie. Scheenbeen zwaar geschaafd en pols op 7 plaatsen gebroken/verbrijzeld. Pols is hermaakt geweest in titanium, schoon litteken aan overgehouden daardoor...

Maar 3maand later zat ik terug op de moto.

Ps: ik ben ook altijd volledig uitgerust en bespaar niet op degelijk materiaal.

Veel beterschap gewenst en soms is het beter te hopen op een pertotal dan een herstelling, want het blijft hoe dan ook een herstelling die nooit zelfde als origineel zal zijn

Online arbe

• Grand Prix Winner
« Reactie #82 Gepost op: 25 april 2018, 17:23:51 »
7j oud, zal sowieso een perte total zijn zeker? In  ieder geval beter ja. Ge gaat anders toch vanalles voelen denk ik.
2018 K1600GTL "Spezial".
2018 Tesla Model X 100D.

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #83 Gepost op: 25 april 2018, 17:29:42 »
Nu hoort ge tot de echte motards  :)
Hier is frontaal in een wagen gereden (verkeerd manoeuvre van de tegenpartij), over den auto gevlogen met als resultaat spoedoperatie. Scheenbeen zwaar geschaafd en pols op 7 plaatsen gebroken/verbrijzeld. Pols is hermaakt geweest in titanium, schoon litteken aan overgehouden daardoor...

Maar 3maand later zat ik terug op de moto.

Ps: ik ben ook altijd volledig uitgerust en bespaar niet op degelijk materiaal.

Veel beterschap gewenst en soms is het beter te hopen op een pertotal dan een herstelling, want het blijft hoe dan ook een herstelling die nooit zelfde als origineel zal zijn

Ik had er liever niet op die manier bijgehoord. Het is afwachten of ik in fout wordt gesteld of de andere. Zal ook het proces van motorrijden vervluggen of vertragen, los van de lichamelijke letsels.

Thanks voor de moed :)

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #84 Gepost op: 25 april 2018, 17:31:53 »
7j oud, zal sowieso een perte total zijn zeker? In  ieder geval beter ja. Ge gaat anders toch vanalles voelen denk ik.

Liefst wel ja, anders denk ik dat de kosten voor de  tegenpartij ook hoog gaan oplopen.

Morgen ga ik kijken bij de depanneur en proberen foto's te nemen.
Daar zal ik misschien wat wijzer worden

Offline Bart25277

• Trade Count: (+28)
  • World Champion
« Reactie #85 Gepost op: 25 april 2018, 19:13:43 »
Hey Jo, allereerst veel beterschap en gelukkig ben je er met relatief kleine verwondingen vanaf gekomen!

Had inderdaad veel erger kunnen zijn!

Ik stel mij altijd de vraag of dit effectief wel legaal is tussen de wagens doorrijden in een file,
als ik het zo lees steek je in principe toch langs rechts voorbij als de aanrijder op het linkse vak reed.

Hopelijk krijg je snel positief nieuws daarover, ben benieuwd!

:thumbsup:

BMW F11 530da Touring M-pack carbonzwart - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Technoviolet - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart - BMW E34 M5 Macaoblauw - BMW E34 530i V8 Manueel

You can't drive your bank account ;-) !

Offline b_ken

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #86 Gepost op: 25 april 2018, 19:21:24 »
Het is sowiso legaal maar wel aan (moeilijk te controleren) snelheidslimieten gebonden.

Citaat
16.2bis. Motorfietsers die tussen de rijstroken rijden.

Voor de motorfietsers, het sneller rijden tussen twee rijstroken of files dan de voertuigen die stoppen of traag rijden in die rijstroken of files, wordt niet als inhalen beschouwd, behalve voor de toepassing van artikel 17.2, 5°.

In dat geval mag de motorfietser evenwel niet sneller rijden dan 50 km per uur en mag het snelheidsverschil tussen de motorfietser en de voertuigen die zich in die rijstroken of files bevinden niet meer dan 20 km per uur bedragen.

Op autosnelwegen en autowegen moet hij daarenboven tussen de twee meest links gelegen rijstroken rijden.

Online BIG charlie

• World Champion
« Reactie #87 Gepost op: 25 april 2018, 19:22:29 »

Ik stel mij altijd de vraag of dit effectief wel legaal is tussen de wagens doorrijden in een file,
als ik het zo lees steek je in principe toch langs rechts voorbij als de aanrijder op het linkse vak reed.

http://blog.europ-assistance.be/nl/inhalende-motorrijders-tussen-twee-rijvakken-mag-dit/

F21 116 ede lci Mineral Grau.
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #88 Gepost op: 25 april 2018, 20:53:45 »
Hey Jo, allereerst veel beterschap en gelukkig ben je er met relatief kleine verwondingen vanaf gekomen!

Had inderdaad veel erger kunnen zijn!

Bedankt Bart !

En je ben niet de enigste die zich dat afvraagt, automobilisten aan een licht vragen dat soms ook, maar zoals @BIG charlie & b_ken het meegeven, het is legqql tot ;qx 50km in de file en 20 km/h rapper dan de file.

Politie zei dat de file ongeveer aan 25 a 30 km/h reed en ik legaal aan het 'lane-splitten'was (2-vaks autostrade en ik reed tussen de 2 vakken) , enkel de snelheid waren ze niet zeker, daarom is er ook een expert vastgesteld.

Ikzelf vermoed dat ik niet te rap reed, motor was nog koud dus dan ben ik altijd voorzichtig, kwam net van de afrit en zag dat het file was ( is ook het laatste wat ik me herinner, en misschien maar goed ook)

Ik hoop op positief nieuws voor mij; indien dat niet zo is, dat zal dit een financiele les zijn bovenop de reeds mentale les.

Offline Draje

• World Champion
    • BelleVue
« Reactie #89 Gepost op: 27 april 2018, 16:49:04 »
Vrees voor de motor. Voorkant niet kunnen fotograferen...

Ook mijn vest is opengescheurd door het schuiven. Broek idem maar ook opengesneden

Achterkant is fameus naar de kloten onder het zadel. Tank ook naar de kloten. Veel tuimelingen gemaakt zei de depanneur.
En ik vermoed dat de voorvork ook niet al te fameus zal zijn.