Auteur Topic:  2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI  (gelezen 7815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #150 Gepost op: 14 juli 2019, 11:56:12 »
Little update :

Dossier in de rechtbank uitgesteld voor uitspraak naar februari 2020.

Offline order66

  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5367
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #151 Gepost op: 14 juli 2019, 12:41:19 »
Little update :

Dossier in de rechtbank uitgesteld voor uitspraak naar februari 2020.

Jongens toch, anders naar 2040? ::)

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #152 Gepost op: 14 juli 2019, 12:56:08 »
Jongens toch, anders naar 2040? ::)

Is inderdaad belachelijk, gaat misschien over max 5000 euro stoffelijke schade.
Lichamelijke schade is bij de verzekering en dat sleept ook aan.

dat stoffelijke boeit mij eigenlijk geen hol meer, geld of geen geld : die moto krijg ik niet terug en ik leef nog. Dat laatste is belangrijker voor mij.

Het lichamelijke is ook een grote merde, maar dat ga ik wel aanvechten als ze mij niet geloven..

Offline order66

  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5367
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #153 Gepost op: 14 juli 2019, 14:42:18 »
Idd, al wat je nog kan krijgen voor het materiële is enkel bonus. Waar heb je lichamelijk nog zoal last van? Kan je voor iets blijvend geen percentage invaliditeit krijgen?

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #154 Gepost op: 14 juli 2019, 14:48:08 »
Idd, al wat je nog kan krijgen voor het materiële is enkel bonus. Waar heb je lichamelijk nog zoal last van? Kan je voor iets blijvend geen percentage invaliditeit krijgen?

3 ingedeukte ruggenwervels, nog last van mijn enkel, 3de graadsbrandwonden, pijnlijke ribben.
Normaal kan ik dat, maar dan moet ik afwachten op het dossier van de arbeidsdokter.

Offline FJRdude

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1963
  • E93 325i
    • Freude Am Fahren
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #155 Gepost op: 14 juli 2019, 15:27:36 »
Dat men het uitstelt tot feb 2020 is waarschijnlijk omdat je nog niet volledig hersteld bent vermoed ik. Is allemaal wat he, en maar goed dat je het nog kan navertellen....
Anderzijds is het te hopen dat je geen blijvend letsel hebt maar afgaande op wat ik hier lees ziet het er naar uit dat het wel zo zal zijn, spijtig....

Hopen op het beste !
Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn!


E93 - 325i  || F48 - 18d   ||  FJR 1300 RP13

Offline order66

  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5367
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #156 Gepost op: 14 juli 2019, 15:42:48 »
Zit materiële schade en lichamelijke in hetzelfde dossier? Je heb in ieder geval “voldoende” letsel, die arbeidsgeneesheer moet hier een percentage op kleven. Het was een arbeidsongeval he, op weg naar het werk, dus...

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline FJRdude

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1963
  • E93 325i
    • Freude Am Fahren
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - BIJNA GEWONNEN
« Reactie #157 Gepost op: 14 juli 2019, 15:44:45 »
Zit materiële schade en lichamelijke in hetzelfde dossier? Je heb in ieder geval “voldoende” letsel, die arbeidsgeneesheer moet hier een percentage op kleven. Het was een arbeidsongeval he, op weg naar het werk, dus...

Geen idee,  maar daar lijkt het wel op he  :iono:
Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn!


E93 - 325i  || F48 - 18d   ||  FJR 1300 RP13

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI
« Reactie #158 Gepost op: 14 juli 2019, 15:52:40 »
Zit materiële schade en lichamelijke in hetzelfde dossier? Je heb in ieder geval “voldoende” letsel, die arbeidsgeneesheer moet hier een percentage op kleven. Het was een arbeidsongeval he, op weg naar het werk, dus...

Ene is voor de rechtbank, kweet ni meer de welke. Want is allemaal int frans.

HEt andere is voor AXA met hun arbeidsdokter. Die zal er een percentage opplakken, maar hij geloofde mij al niet van mijn ribben en rug, terwijl ik de uitslagen van de scans bij had elke keer. Logisch ook, AXA wilt mij zo weinig mogelijk betalen. Maar stel dat ze mij maar 1% op verklaren, dan ga ik in beroep en bij een andere dokter ( die dat mijn mama geholpen heeft met haar ongeval ). Stel dat het nu 5% of meer is, dan denk ik niet dat ik er iets aan ga doen.

Maar dat is allemaal minder belangrijk dan de pijn die ik elke keer heb.
Nu last van cilinder in de ogen dus nieuwe bril gekocht, oordoppen op maat ook laten maken voor op de motor en in de auto. En dat denken dat ik nog maar 27 ben  ^-^

Offline order66

  • Trade Count: (+4)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5367
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI
« Reactie #159 Gepost op: 14 juli 2019, 15:56:01 »
Ik begrijp het niet zo goed. Ik ben geen dokter, en heb je scans en fotos niet gezien, maar aan je letsels te horen kan een arbeidsgeneesheer toch enkel de schade erkennen? Tenzij het geen blijvende schade is? Schade wordt vastgelegd door chirurgen en specialisten. Daar kan een arbeidsgeneesheer sowieso niet rond?
1pct is niets he :wiggleyes:
« Laatst bewerkt op: 14 juli 2019, 15:59:18 door order66 »

F10 535i N55 Havana Zimt - E46 ///M3 Tiag Imolared - E34 ///M5 Daytona Violet

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these old M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Offline Draje

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2676
    • BelleVue
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI
« Reactie #160 Gepost op: 14 juli 2019, 16:00:02 »
Ik begrijp het niet zo goed. Ik ben geen dokter, en heb je scans en fotos niet gezien, maar maar aan je letsels te horen kan een arbeidsgeneesheer toch enkel de schade erkennen? Tenzij het geen blijvende schade is? Schade wordt vastgelegd door chirurgen en specialisten. Daar kan een arbeidsgeneesheer sowieso niet rond?
1pct is niets he :wiggleyes:

Wij snappen het thuis ook niet. Die dokter was al van minuut 1 ongeloofwaardig tegenover mij en mijn letsel.
Hij vertelde mij ook dat de kine die ik 2wekelijks doe ook geen nut meer heeft. Op het moment dat hij dat zij, heb ik mij zwaar ingehouden om die kerel niet uit te kafferen voor *****.

Hij geloofd volgens mij niet dat die enkel zo slecht was/is, en die ingedeukte ruggenwervels geloofde hij zeker niet, ook niet met het papier. Dus opnieuw scans moeten doen in dat ziekenhuis in Gent en nu weeral x aantal maanden wachten op vooruitgang.

Offline BimmerFan

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1350
Re: 2011 - Suzuki GSF650 Bandit - Candy Indie Blue - KAPUTSKI
« Reactie #161 Gepost op: 14 juli 2019, 20:21:30 »
Schandalig u niet laten afschepen die zeveraars moeten dokken en doen alles voor het niet te moeten doen.