Hello allemaal,
Misschien onverwacht voor sommigen onder jullie, maar deze E28 is deze week verkocht ( via Marktplaats, naar NL )... Ik zit al een aantal maanden in m'n hoofd met een (kleine) re-organisatie van mijn wagen- en hobbypark

, waardoor ik ook al sinds die periode hier op BB mijn E36 te koop heb gezet... Wegens de toch wel zéér beperkte interesse blijkbaar via 't forum, heb ik de E36 nu sinds de verkoop van de E28 ook op de reguliere sites gezet...
De E28 heeft toch ( of maar ? ) een kleine 2 maanden te koop gestaan, en na enkele onzin-biedingen kreeg ik vorige week reactie van een wel zeer geïnteresseerde NL-koper, een jonge snaak van 21 jaar die meteen een eerlijk bod deed, en die van een E28 525i zijn eerste ( dagelijkse ) auto wilde maken... En daar heb ik, en na bezichtiging hij ook

, zeker geen schrik voor... Deze E28 staat er zeer deftig bij en is technisch en optisch in een zeer goede staat voor z'n leeftijd van bijna 38 jaar !! , en heb met hem een faire prijs kunnen bedingen...
Na de evt. verkoop ook van de E36 Touring, ga ik op 't gemak eens uitkijken voor een andere Touring, misschien uit de E34-stal, maar dat kan evengoed een jongere E61 worden ( bij meer dagelijks gebruik )... Heb er zo 2 gehad en ik blijf dat eigenlijk één van de mooiste 5-serie Touring vinden ( don't shoot the messenger

)
In ieder geval heb ik de E28 met plezier bijna 3 jaar gehad