Auteur Topic:  2017 - F48 - X1 16d sdrive  (gelezen 2400 keer)

Offline Ben.

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
Re: 2017 - F48 - X1 16d sdrive
« Reactie #30 Gepost op: 29 maart 2019, 14:30:45 »
Misschien eens kijken naar welke "versie" van bluetooth je hebt.
Standaard staat android op AVRCP 1.4 maar je kan ook naar 1.5 of 1.6 gaan.

Kans is groot dat een oneplus default op 1.5 of 1.6 staat.

Voor na te kijken welke versie je hebt kan je developer modus aan zetten.
https://www.syncios.com/android/how-to-debug-samsung-galaxy-a3-a5-a7-a9.html

en dan kan je onder die ontwikkelaar of developer modus de AVRCP versie aanpassen.
Ik heb de mijne op 1.5 staan zodat ik nu via bluetooth kan scrollen door men muzieklijst. Ging voorheen niet.

Offline Den Billie

• Trade Count: (0)
  • Pole Position
« Reactie #31 Gepost op: 7 april 2019, 17:59:57 »
Vraagje i.v.m. de dakkoffer: aangezien we deze zomer een reis richting Zuid-Frankrijk hebben vastgelegd met het ganse gezin, ben ik ook eens aan het rondkijken naar een dakkoffer voor mijn X1. Op het dak zitten rails, dus als ik het goed zie heb ik nu nog 2 zaken nodig: dakdragers en een dakkoffer.

Een dakkoffer lijkt me universeel: wat ik nu koop voor de X1 zal ik nadien ook probleemloos kunnen gebruiken op, ik zeg maar iets, een VW Passat. Zie ik dat juist? Ik wil er graag rekening mee houden dat ik de X1 in principe niet langer dan 6j zal hebben, en het zou jammer zijn dat de dakkoffer nadien onbruikbaar wordt.

Maar hoe zit dat met de dakdragers? Is dat altijd merk- en/of modelgebonden? Is de lengte daarvan altijd fixed, of heb je daar ook universele dingen in? Het mag gerust wat meer kosten, als ik zeker ben i.v.m. hergebruik op een andere wagen.

En tenslotte @korre : wat heb jij van dragers en koffer? Tevreden over?

Offline korre

• Warming Up
  • *
« Reactie #32 Gepost op: 7 april 2019, 19:43:32 »
Dakkoffer van norauto, grootst aantal liter.
Dakdragers van Thule, de goedkoopste. Je hebt er ook nog die aerodynamischer zijn, maar het was al duur genoeg.

De dakdragers zijn opgebouwd uit 3 delen. De dwarse bar kan je in principe herbruiken bij een andere auto, tenzij de breedte te veel afwijkt. Ik heb er al van mijn Astra en nu vd X1.
Dan heb je de grepen die op de dakrails staan. Die zijn specifiek voor je auto.
Tenslotte heb je nog het mechanisme die de grepen met de dwarse bar te verbinden. Die kan je altijd herbruiken.

Ik ben content met mijn configuratie.
Mag morgen zijn dienst weer bewijzen

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Offline korre

• Warming Up
  • *
« Reactie #33 Gepost op: 8 april 2019, 16:11:33 »
Autootje volgeladen

Offline Den Billie

• Pole Position
« Reactie #34 Gepost op: 8 april 2019, 20:28:27 »
En trekt de 16d dat een beetje bij hellingen? Het ziet er nogal 'op het randje' uit :-)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Offline korre

• Warming Up
  • *
« Reactie #35 Gepost op: 8 april 2019, 20:29:51 »
En trekt de 16d dat een beetje bij hellingen? Het ziet er nogal 'op het randje' uit :-)

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Geen enkel probleem hoor.
Twas wel redelijk plat... We zijn in Nederland... Nog nooit problemen gehad met de trekkracht. Topmotertje

Offline Den Billie

• Pole Position
« Reactie #36 Gepost op: 8 april 2019, 20:43:27 »
Ideaal. Ik herinner me de tijd dat ik met mijn Opel Corsa 1.2i van ergens begin de jaren '90, 4 versnellingen, amper de 'bergen' in de d'Ardennen omhoog geraakte en dat dan in 3de aan 110 moest doen  :). In die tijd kon ik daar nog mee lachen, nu zou het toch iets anders zijn.

Bedankt voor de foto's van de dakkoffer. Ik zie dat je de Thule "square bars" hebt, dat was ook hetgeen ik in gedachten had want meest budgetvriendelijk. Qua koffer op zich moet ik nog eens rondkijken, misschien dat ik dat wel tweedehands vind of kan lenen van een kennis, want da's dan ook weer zo'n lomp stuk dat ergens binnen moet bewaard worden...

Offline korre

• Warming Up
  • *
« Reactie #37 Gepost op: 10 april 2019, 11:57:46 »
Ideaal. Ik herinner me de tijd dat ik met mijn Opel Corsa 1.2i van ergens begin de jaren '90, 4 versnellingen, amper de 'bergen' in de d'Ardennen omhoog geraakte en dat dan in 3de aan 110 moest doen  :). In die tijd kon ik daar nog mee lachen, nu zou het toch iets anders zijn.

Bedankt voor de foto's van de dakkoffer. Ik zie dat je de Thule "square bars" hebt, dat was ook hetgeen ik in gedachten had want meest budgetvriendelijk. Qua koffer op zich moet ik nog eens rondkijken, misschien dat ik dat wel tweedehands vind of kan lenen van een kennis, want da's dan ook weer zo'n lomp stuk dat ergens binnen moet bewaard worden...
Dat is inderdaad een lomp stuk en kan je niet om het even waar bewaren.
Zeker de mijne aangezien dat de grootste is die je kan hebben...

Offline korre

• Warming Up
  • *
« Reactie #38 Gepost op: 13 april 2019, 16:06:35 »
X1 alweer flink ant werk vandaag