Auteur Topic:  2004 - BMW F650 GS Verkocht  (gelezen 4654 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline noobke

  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2782
  • Ik ben geen noob maar een noobke.
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #30 Gepost op: 16 september 2017, 12:51:37 »
Daags nadien dat ik hem was gaan halen van de garage smoorde die bij het starten en rijden.

Heeft weer een week binnen gestaan bij Depotter.

Resultaat : waterpompsysteem helemaal vervangen, alle joins vervangen.

Dan hebben ze gebeld om te vragen of hij nog een dag mocht blijven, had gezegd dat ik donderdag langs kwam om ze op te halen,  omdat ze zeker wouden zijn.

Chance, want 's ochtends hadden ze een groot olielek. Dus daar hebben ze het ook weer helemaal vervangen.


Daarnet gaan halen, en ze reed al vele beter :) Niet meer stilvallen, geen haperingen meer, grip op de baan door de nieuwe banden, veel minder stuteringen in de uitlaat..

Leuke van al was dat ze er dus veel langer aan hebben gewerkt en uiteindelijk dubbel werk hebben moeten doen ivm olieshizzle, maar ze gaan het intern nog bekijken wat ze gaan factureren van de laatste week :)

Heel blij met de service daar bij Depotter ( mijn frans is niet slecht, maar technische kennis in het frans trekt op ni veel), mij alles altijd uitgelegd in mensenwoorden, altijd gebeld als er iets was, berichten gestuurd etc...

Enorm blij van die garage gevonden te hebben en nu dus eigenlijk met een bijna nieuwe motorfiets te rijden  :thumbsup:
Al hoe dat er nog zo een garages zijn 👍

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

E39-520i ---> 322.475km===>sold
2001 subaru impreza wrx plus ===>foetsie
2001 subaru impreza wrx

"oh! Hang on! That is the throb of a turbo-charged flat-four engine. A sound, which all over the world, heralds the imminent arrival of a moron." -Jeremy Clarkson

Offline BimmerFan

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1273
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #31 Gepost op: 16 september 2017, 12:54:31 »
Hopelijk nu in orde dan  :thumbsup:

geniet ervan

Offline Jona1986

  • Trade Count: (+2)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 219
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #32 Gepost op: 22 september 2017, 14:12:34 »
Knap exemplaar!

Waar en hoeveel heb je hem gekocht? (Mag via PB) een vriendin van mij zoekt ook een 650 maar het is nogal een redelijk gedoe blijkbaar daarom dak er mij is mee ga moeien  ;)

Je woont in de buurt van Edingen zeker?
Ik ga met al men moto’s bij een vriend van me die in Herne woont en daar ook een atelier heeft.
Doet dit achter zijn uren maar heeft al jaren een specialisatie in BMW motoren tegen onklopbare prijzen (eveneens banden etc). Gewoon topservice zoals je er niet veel meer zal vinden. Moest je zijn gegevens willen laat je maar iets weten.

Grts

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #33 Gepost op: 22 september 2017, 20:08:11 »
Knap exemplaar!

Waar en hoeveel heb je hem gekocht? (Mag via PB) een vriendin van mij zoekt ook een 650 maar het is nogal een redelijk gedoe blijkbaar daarom dak er mij is mee ga moeien  ;)

Je woont in de buurt van Edingen zeker?
Ik ga met al men moto’s bij een vriend van me die in Herne woont en daar ook een atelier heeft.
Doet dit achter zijn uren maar heeft al jaren een specialisatie in BMW motoren tegen onklopbare prijzen (eveneens banden etc). Gewoon topservice zoals je er niet veel meer zal vinden. Moest je zijn gegevens willen laat je maar iets weten.

Grts


Got a PB :)


Ik ben inderdaad van die kanten, wijd genomen.

Momenteel is een bezoek niet meer aan de orde ergens, er steekt genoeg in ( lees maandloon) om hem rijdend te houden  ^-^

Maar nog geen spijt van nu, rijdt zeer leuk en gemakkelijk. Eerst 1000km zitten erop en begin de motor al beter te kennen

In de toekomst misschien wat aanpassingen.

« Laatst bewerkt op: 22 september 2017, 20:10:44 door Draje »

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #34 Gepost op: 22 september 2017, 20:13:05 »

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #35 Gepost op: 24 oktober 2017, 21:22:38 »
Dit weekend weer net hetzelfde voor : start dus weeral niet... :censor: :censor: :censor:


Garage vandaag gebeld en twas weer van ja, tkan ook iets anders zijn dat wat we al vervangen hebben...

Doodleuk de vraag, ja kan je hem komen binnenbrengen!

Dus afspraak geregeld voor dat zij hem komen halen, zaterdag ga ik nog is langsgaan om mijn beklag te doen over eventuele kosten die er zouden bijkomen.

Want er steekt al 1600 euro aan kosten in bij hun garage voor een motor met 17000 km en hij rijdt nog niet deftig.

Dus nu dit probleem aanpakken en dan verkoop ik deze probleemmoto en koop ik mij een Japanner  :wow:

Enkel nog kijken welke Japanner ik mij ga kopen nadien, niet te zwaar allesinds.

Offline Boele

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 699
  • Trying to learn
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #36 Gepost op: 25 oktober 2017, 20:21:39 »
Kheb hier nog een Suzuki TS50 staan van '84  ;D
BMW E36 - 318tds - 1996 - SOLD (2x)
Toyota TA22 - Celica GT - 1974 - SOLD
BMW E90 - 325d - 2008 - SOLD
BMW E46 - 320ci - 2004 - Imolarot II - SOLD
Next - In progress

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #37 Gepost op: 25 oktober 2017, 21:57:47 »
Kheb hier nog een Suzuki TS50 staan van '84  ;D

Een gs500 misschien wel ja  ^-^

Zal wel zien hoeveel het wordt en welke prijs ik er eventueel nog voor kan krijgen...

Voor kijken welk type ik zou aanschaffen..
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2017, 22:00:25 door Draje »

Offline Boele

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 699
  • Trying to learn
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #38 Gepost op: 26 oktober 2017, 06:49:43 »
Een gs500 misschien wel ja  ^-^

Zal wel zien hoeveel het wordt en welke prijs ik er eventueel nog voor kan krijgen...

Voor kijken welk type ik zou aanschaffen..

GS 500 E staat hier nog van de broer, maar die gaat niet weg denk ik... Het zijn deftige brommers, maar die hebben ook al wat ouderdom natuurlijk...
BMW E36 - 318tds - 1996 - SOLD (2x)
Toyota TA22 - Celica GT - 1974 - SOLD
BMW E90 - 325d - 2008 - SOLD
BMW E46 - 320ci - 2004 - Imolarot II - SOLD
Next - In progress

Offline Xasuntox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 682
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #39 Gepost op: 26 oktober 2017, 13:56:29 »
Vreemd dat je zoveel problemen hebt met deze motor. Ik dacht altijd gelezen te hebben dat deze moto's vrij degelijk waren. Ik heb zelf een GS500E gehad, prima motor. Ze hebben wel een paar nadelen: roesten vrij hard en de meeste hebben last van olieverbruik. Dan is de CB500 en de ER5 beter denk ik maar die vielen toen bij mij buiten de keuze aangezien ze net boven de 35 kW zitten.

- BMW E46 320D 2000
- Yamaha WR450F 2010

Offline Boele

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 699
  • Trying to learn
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #40 Gepost op: 26 oktober 2017, 19:36:50 »
Vreemd dat je zoveel problemen hebt met deze motor. Ik dacht altijd gelezen te hebben dat deze moto's vrij degelijk waren. Ik heb zelf een GS500E gehad, prima motor. Ze hebben wel een paar nadelen: roesten vrij hard en de meeste hebben last van olieverbruik. Dan is de CB500 en de ER5 beter denk ik maar die vielen toen bij mij buiten de keuze aangezien ze net boven de 35 kW zitten.

ER5 was de vorige hier, waren we niet content van... Zal er een beetje vanaf hangen zeker :)
BMW E36 - 318tds - 1996 - SOLD (2x)
Toyota TA22 - Celica GT - 1974 - SOLD
BMW E90 - 325d - 2008 - SOLD
BMW E46 - 320ci - 2004 - Imolarot II - SOLD
Next - In progress

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #41 Gepost op: 26 oktober 2017, 22:15:37 »
Vreemd dat je zoveel problemen hebt met deze motor. Ik dacht altijd gelezen te hebben dat deze moto's vrij degelijk waren. Ik heb zelf een GS500E gehad, prima motor. Ze hebben wel een paar nadelen: roesten vrij hard en de meeste hebben last van olieverbruik. Dan is de CB500 en de ER5 beter denk ik maar die vielen toen bij mij buiten de keuze aangezien ze net boven de 35 kW zitten.

Ik ook, maar moesten ik en mijn broer het geweten hebben, dan hadden we hem niet aan elkaar doorverkocht en gewoon weggedaan aan weetikviel wie of wat..

Broer heet de dezelfde gehad van het jaar 2000 of 2002, en daarmee 1,5 jaar mee gereden zonder kosten dusja,

ik heb pech zeker..

Maar ik rijdt er niet meer verder mee.
Rijdt wel heel leuk en vlot, maar ik ben het beu geworden die moto vanwege al het geld dat er in steekt en 0 genot uit gehaald nu daardoor...


Dus kijken naar een nieuwere motor om deze te vervangen..

Online jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #42 Gepost op: 27 oktober 2017, 08:46:22 »
Ik heb nu al enkele motoren gehad, en mijn huidige 2001 Yamaha Fazer FZS600 is by far de goedkoopste in gebruik EN een heel aangename en wendbare moto. Zeker een aanrader imo.
Ze zijn goedkoop, en (2dehands en nieuwe) wisselstukken heel eenvoudig te vinden gezien ze in grote aantallen geproduceerd zijn.

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline BimmerFan

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1273
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #43 Gepost op: 27 oktober 2017, 18:51:35 »
Bmw moto scoren slecht op betrouwbaarheid , spijtig maar het is zo.

Ik heb daar op de rijschool mee gereden en waren ook wel wat problemen mee , vitessenbak stuk en die van winge motors zei dat regelmatig gebeurde.

Ik heb 2 Suzuki s gehad en nooit problemen , 7j rijd ik al met Suzuki en 1 keer alternator stuk das al. :bow:

Offline arbe

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 874
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #44 Gepost op: 27 oktober 2017, 21:49:39 »
Dan heeft die van Winge Motors nogal tegen zijne winkel gesproken. Zo ken ik ze daar niet :) .
2018 K1600GTL "Spezial".
2018 Tesla Model X 100D.

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #45 Gepost op: 28 oktober 2017, 13:03:30 »
Ik ben nu aan het rondneuzen op het belgische web en wel al wat moois tegen gekomen.

Ik ben natuurlijk iets kiesekeuriger nu in het kiezen qua prijs en km-stand, maar toch al mooie exemplaren tegengekomen.

Mijn lijstje bestaat uit :

Honda cbf600
Yamaha
Suzuki SV650
Suzuki bandit 650 bandit 650S, naked... bandit 600

Offline FJRdude

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1761
  • E93 325i
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #46 Gepost op: 29 oktober 2017, 16:41:11 »
Ik heb nu al enkele motoren gehad, en mijn huidige 2001 Yamaha Fazer FZS600 is by far de goedkoopste in gebruik EN een heel aangename en wendbare moto. Zeker een aanrader imo.
Ze zijn goedkoop, en (2dehands en nieuwe) wisselstukken heel eenvoudig te vinden gezien ze in grote aantallen geproduceerd zijn.

Dit kan ik enkel en alleen beamen. FZS600 is big bang 4 buck!  Heb er zelf jaren plezier aan gehad.

Spijtig om te lezen dat uwe 650GS zo'n zorgenkindje is  :(
Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn!


E93 - 325i  || F48 - 18d   ||  FJR 1300 RP13

Online jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #47 Gepost op: 29 oktober 2017, 17:37:56 »
Een goede FZS600 zou je met <30.000 km's (ze kunnen makkelijk het 3 dubbele aan) van 2001 tot 2004 wel voor <€2000 moeten kunnen vinden.
Ik heb de mijne gekocht voor €900, met 22.000 km's maar was wel nog wat werk aan (nieuwe banden, onderhoud en carb aanzuigrubbers).

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline BimmerFan

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1273
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #48 Gepost op: 29 oktober 2017, 18:06:51 »
Dan heeft die van Winge Motors nogal tegen zijne winkel gesproken. Zo ken ik ze daar niet :) .

Dat was de meestergast die dat zei tegen rijschoolinstructeur en ik stond erbij.


Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #49 Gepost op: 29 oktober 2017, 18:15:03 »
Dank voor alle tips al.
De fazer vind ik zeker niet lelijk, maar ik heb een voorkeur voor de suzuki's.

Momenteel heb ik er nog maar 2 op het oog dat mij zouden beamen en welke ik zou willen aanschaffen :
(staan ook ergens online 2 street triple's te koop en die vind ik schitterend.

Suzuki bandit gsf650
https://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/suzuki-bandit-gsf650-377854985.html

Eerst foto is inderdaad wat bewerkt, maar contact al met de eigenaar gehad en andere foto's gekregen

Nog een bandit 650:
https://www.mcmoto.be/tweedehandsaanbieding/11250/Suzuki/bandit-650/


Offline FJRdude

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1761
  • E93 325i
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #50 Gepost op: 29 oktober 2017, 18:50:09 »
Bandit is zeker een goede en betrouwbare motor. De bandit 600 is wel sloom ivgl met de Fazer 600  >:D  (verschil is echt groot!)
Je moet geen grond bezitten om een boer te zijn!


E93 - 325i  || F48 - 18d   ||  FJR 1300 RP13

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #51 Gepost op: 29 oktober 2017, 19:11:23 »
Bandit is zeker een goede en betrouwbare motor. De bandit 600 is wel sloom ivgl met de Fazer 600  >:D  (verschil is echt groot!)

Vermoedelijk dat het verschil groot is.

Maar het verschil tussen een bandit of cbf tov de gs, is ook al veel.
Zelf vergelijken met de broer zijn speed triple 955i is zijn heel veel moto's traag :)

En supersnel hoeft die nog niet te gaan, ben nog maar 25 en heb mijn rijbewijs nog geen 6 maand.

Offline BimmerFan

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1273
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #52 Gepost op: 30 oktober 2017, 18:05:25 »
Die rooie bandit zit er wel mooi uit,maar gij praat over street triple die zijn toch nog vrij duur 2dehands of ben ik mis.


Offline Jona1986

  • Trade Count: (+2)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 219
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #53 Gepost op: 1 november 2017, 18:45:52 »
Steek uw GS is binnen bij het contact dat ik u gegeven heb... wedden voor nen bak dat het opgelost geraakt?

En ivm uw keuze. Heb vroeger zelf nog een bandit 600 gehad, hornet 600 en hornet 900
Beste van die 3was de hornet 600. Is echt wel groot verschil met den bandit.
Hornet 900 was amper sneller, was daar echt van “teleurgesteld”
Daarna naar Yamaha overgestapt en zou toch zeggen om is bij Yamaha ook te kijken. fz8 / fz1 zijn echt wel goed. Ik mis men Fz1n nog altijd...

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #54 Gepost op: 5 november 2017, 11:42:33 »
Voor diegene die mij volgen hier :

Testrit gedaan met een Suzuki bandit GSF650 met 6500km. Reed aangenaam en zag er zeer proper en verzorgd uit, geen krassen. Enkel waren de banden van 2008 en 2009 achteraan ( terwijl garagist zei dat ze nieuw waren). Vroeg 3900€ voor de motor ( van 2010 met een givi topkoffer erbij en standaard uitlaat)

Gisteren dan naar oudenaarde geweest om naar een cb600f te gaan kijken en mee rijden : ik kom toe bij de garagist en eerste wat mij opvalt is beschadiging aan de carter en achteraan ook. Banden waren ook van rond 2010. Dan kwam hij af toen ik het hem melde van de beschadiging dat de tank ook lichte krassen had en een deuke en die dus maar veranderd heeft maar dat hij dat van de carterbescherming maar stom vond om te vervangen. Ik mocht hem zelf niet starten omdat het koud was buiten. Ookwanneer ik dan de km's vroeg ( wist wel hoeveel het er waren via internet ) zei hij 10k km ipv 17k km... Dus deze ga ik al niet kopen omdat ik hem wantrouw..

In de namiddag dan toch nog bij iemand geweest, ook met een CB600F, vriendelijke persoon en melde mij dat de motor al 3 maand stil stond dus hopelijk startte die snel. Hij startte wel na een paar minuten dus cava nog. Die cb600f had wel nog een 'choke' op het linkergedeelte van het stuur ( bij de pinkers etc..) dus was wel even verschoten ( thuis opgezocht, ook de bandit heeft dit bij de vroege modellen)

Banden waren hier wel nieuw van 2015 en ketting ook via factuur gezien. Nadeel vond ik dat de pinkers niet correct of altijd werkte en dat de ambriagge hendel deels was afgebroken (was volgens hem bij de aankoop al zo, maar op zijn foto's was dat niet het geval).
Motor had een laser du tech uitlaat dus klonk wel mooi. Zeer kort een testritje gedaan vanwege boerenbanen en lichte regen. Fenomenaal machine en voelt veel sneller dan die bandit. Vroeg 3000 euro en had ongeveer 25k km, maar wat me stoort is die afgebroken uitlaat en gestald met een zo goed als lege brandstoftank ( hij heeft mij laten rijden op reserve (langs de kant kon je dat aanpassen naar on, off en reserve)

Nu zit ik dus met de twijfel ivm de bandit tegenover de cb600. Ik weet dat de cb sneller is en meer kw heeft, maar al de cb600 dat ik tot nu toe gezien heb twijfel ik.

Ben ik nu te kieskeurig bij het opzoeken online ?

Momenteel staan er nog 10 in mijn favorieten. Ik zocht eerst onder de 5000€ en 20k km, nu doe ik al tot 25k km's..

Deze namiddag nog wat bekijken en misschien testrijden bij mensen ( putje limburg weeral...)

Maar alle tips zijn welkom ivm aanschaf van die modellen. ( ga bij algemeen ook iets plaatsen omdat niet iedereen dit volgt)

Sorry long post.

Offline Bananenman

  • Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 10759
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #55 Gepost op: 5 november 2017, 13:48:35 »
5k koopt ge toch een 2 jaar oude g650gs voor?  :iono:
• BMW E46 318d touring •
• Saab 9-3 1.9TiD touring •

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #56 Gepost op: 5 november 2017, 13:50:00 »
5k koopt ge toch een 2 jaar oude g650gs voor?  :iono:

Bmw komt hier het huis niet meer binnen  >:D

Online jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #57 Gepost op: 5 november 2017, 14:07:55 »
Persoonlijk zou ik eerst nog wat testrijden om te weten wat je wilt.
Je hebt voorlopig enkel nog maar met 4-inlijn gereden. Ga ook eens met een V-twin (SV650 / Gladius) rijden, ga ook eens met een 2 in lijn rijden, ga eens met een naked/racer/hoogpoter rijden...

Zelf zou ik ook niet direct €5k aan een eerste motor hangen. Een fazer of SV650 moet je voor €2k zeker kunnen vinden.

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline Draje

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2463
    • BelleVue
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #58 Gepost op: 5 november 2017, 14:09:03 »
Persoonlijk zou ik eerst nog wat testrijden om te weten wat je wilt.
Je hebt voorlopig enkel nog maar met 4-inlijn gereden. Ga ook eens met een V-twin (SV650 / Gladius) rijden, ga ook eens met een 2 in lijn rijden, ga eens met een naked/racer/hoogpoter rijden...

Zelf zou ik ook niet direct €5k aan een eerste motor hangen. Een fazer of SV650 moet je voor €2k zeker kunnen vinden.

5k is mijn budget maximaal, met extra opties bijkopen bij, dus ik betaal dat zeker niet volledig aan de motor.

Momenteel voor mijn eigen motor inderdaad enkel nog maar met de 4-in lijn gereden, maar daarvoor ook al met andere motoren en types gereden met gelijk aantal cc's en zwaardere cc's hadden. En natuurlijk deze bmw ook.

Daar heb ik beseft dat ik niet te hoog mag gaan omdat ik daarvoor zeker de rijervaring niet heb.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2017, 14:13:20 door Draje »

Online jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8958
Re: 2004 - BMW F650 GS
« Reactie #59 Gepost op: 5 november 2017, 14:37:27 »
5k is mijn budget maximaal, met extra opties bijkopen bij, dus ik betaal dat zeker niet volledig aan de motor.

Momenteel voor mijn eigen motor inderdaad enkel nog maar met de 4-in lijn gereden, maar daarvoor ook al met andere motoren en types gereden met gelijk aantal cc's en zwaardere cc's hadden. En natuurlijk deze bmw ook.

Daar heb ik beseft dat ik niet te hoog mag gaan omdat ik daarvoor zeker de rijervaring niet heb.

ik had het niet zozeer over pk's, maar vooral verschillende motorkarakters.
De verschillen zijn veel sterker uitgesproken dan bij auto's.
Een v-blok rijdt helemaal anders dan een 4 in lijn, of een 2 in lijn. Een hoogpoter voelt heel anders aan dan een racer,...

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken