Auteur Topic: [ALG] Apple Carplay  (gelezen 3447 keer)

Offline Draje

• Trade Count: (+3)
  • World Champion
    • BelleVue
[ALG] Re: Apple Carplay
« Reactie #30 Gepost op: 16 januari 2019, 21:32:35 »
Hangt volgens mij ook niet van de wagen af.
Apple bepaald wat er op carplay mogelijk is.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Bij mijn Opel firmawagen gaat alles erop, muziek, spotify, google maps, waze, whatsapp en berichten

Offline tom_il

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: Apple Carplay
« Reactie #31 Gepost op: 16 januari 2019, 22:03:46 »
Bij mijn Opel firmawagen gaat alles erop, muziek, spotify, google maps, waze, whatsapp en berichten
Bij een collega met een Ford en een andere met een Volkswagen ook. Zodra Apple Google maps en waze op carplay bijvoegde had hij het.

Pre-LCI 2007 E61 525dA

Offline Draje

• Trade Count: (+3)
  • World Champion
    • BelleVue
« Reactie #32 Gepost op: 16 januari 2019, 22:10:38 »
Bij een collega met een Ford en een andere met een Volkswagen ook. Zodra Apple Google maps en waze op carplay bijvoegde had hij het.

Klopt, bij ios 11 dacht ik dat het er niet op stond.

Dan toch eens die stomme en veel te grote update gedaan en nu staat dat daar wel op en werkt perfect ( weliswaar niet tesamen, dus enkle waze of google maps of eigen navigatie)

Offline Dirk9700

• Qualifying
« Reactie #33 Gepost op: 3 februari 2019, 15:48:57 »
Had vrijdag 01/02 carplay geactiveerd via connected drive, gezien je tem maandag 20% korting kreeg.
Heb hen na 3u uitproberen telefonisch laten weten dat ik wou afzien van de aankoop omdat dat dit geen meerwaarde bood en zijn geld niet waard was (nadien ook bevestigd met mail). Ze maakten er geen probleem van en gaan het geld terugstorten.

Groeten,
Dirk

Offline M-Power

• Medewerker
  • Race Legend
« Reactie #34 Gepost op: 12 mei 2019, 00:59:17 »
BMW-eigenaren VS en VK kampen met niet werkende Apple CarPlay wegens drm-storing :

https://tweakers.net/nieuws/152694/bmw-eigenaren-vs-en-vk-kampen-met-niet-werkende-apple-carplay-wegens-drm-storing.html

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 17 mei 2019, 23:42:03 »
Had vrijdag 01/02 carplay geactiveerd via connected drive, gezien je tem maandag 20% korting kreeg.
Heb hen na 3u uitproberen telefonisch laten weten dat ik wou afzien van de aankoop omdat dat dit geen meerwaarde bood en zijn geld niet waard was (nadien ook bevestigd met mail). Ze maakten er geen probleem van en gaan het geld terugstorten.

Groeten,
Dirk
Ik vind Waze wel handig op het Navi scherm...niet dat ik Waze veel gebruik. Maar toch ben ik zeer tevreden van Apple carplay en gebruik het dagelijks.