Auteur Topic:  2016 - F30 - 340i - Alpinweiß - M Sport  (gelezen 54452 keer)

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
Re: 2016 - F30 - 340i - Alpinweiß - M Sport
« Reactie #1020 Gepost op: 23 juni 2019, 02:16:28 »
Dat gaat inderdaad terug een heel andere wagen zijn en dit zeker in combinatie met uw uitlaat lijn  :thumbsup:
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Offline BIG charlie

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
Re: 2016 - F30 - 340i - Alpinweiß - M Sport- p34 Nieuwe foto’s
« Reactie #1021 Gepost op: 23 juni 2019, 06:11:52 »
Afspraak gemaakt bij BR-Performance voor 13/07 om 14u op stage1 te laten zetten :)
TOP ! gaat weer een heel verschil geven.
Benieuwd naar de waarden  :thumbsup:
F21 116 ede lci Mineral Grau.
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i

Offline Streetscraper

• Trade Count: (+3)
  • World Champion
« Reactie #1022 Gepost op: 25 juni 2019, 19:26:15 »
Inderdaad, gaat weer een hele andere wagen worden, kijk er naar uit 8)
BR heeft onlangs een 440 op stage1 gezet en die draaide 405 pk en 600nm, dus ben benieuwd in mijn geval :)

Offline zephir

• Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #1023 Gepost op: 26 juni 2019, 08:10:30 »
Inderdaad, gaat weer een hele andere wagen worden, kijk er naar uit 8)
BR heeft onlangs een 440 op stage1 gezet en die draaide 405 pk en 600nm, dus ben benieuwd in mijn geval :)

Wat een waarden  :o

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1024 Gepost op: 29 juni 2019, 15:30:31 »
Gisteren laten uitlijnen, alles staat zoals het moet. Staat perfect op punt op deze hoogte en wielen. 8)

Offline zephir

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #1025 Gepost op: 29 juni 2019, 17:53:51 »
Gisteren laten uitlijnen, alles staat zoals het moet. Staat perfect op punt op deze hoogte en wielen. 8)

Qua stance mag die van jou er wezen :)

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1026 Gepost op: 30 juni 2019, 21:09:44 »
Qua stance mag die van jou er wezen :)

Tight fitment all the way, on the limit 8)

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1027 Gepost op: 14 juli 2019, 18:47:55 »
BR-Performance heeft weer super werk geleverd gisteren! :clap:
Super om te zien hoe intens die mannen er mee zijn, en er zelf ook van genieten, ik weet waarom ik elke keer terug ga naar hun... :thumbsup:

BMW waardes : 326pk & 450nm
Stock run: 332pk & 474nm gemeten
Stage 1 : 409pk & 608nm‼️

Fantastisch hoe die kist nu rijd😎Wereld van verschil!  >:D
Volgend jaar Stage2... :)
Foto van op de testbank van hun zelf komt nog.

Offline H@ns

• World Champion
Re: 2016 - F30 - 340i - Alpinweiß - M Sport - Pag35 Stage1 result!
« Reactie #1028 Gepost op: 14 juli 2019, 19:12:21 »
 :wow: Prachtig resultaat!  :thumbsup:

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #1029 Gepost op: 15 juli 2019, 01:14:07 »
Echt geweldig die resultaten en inderdaad het is gewoonweg terug een geheel andere auto  8) :thumbsup:
Geweldig ook weer om de mannen van BR-Performance bezig te zien en dat ze hun werk met passie uitvoeren en er zelf steeds weer genoegen aan beleven aan waar ze mee bezig zijn  :thumbsup:
Dit zijn echt mensen waar ik enkel vol lof over kan spreken  :bow:.
'Two things are infinite. The Universe and human stupidity. And I'm not sure about the Universe.'

Offline BIG charlie

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
« Reactie #1030 Gepost op: 15 juli 2019, 04:32:29 »
Top ! Zal idd wel heel anders aanvoelen nu.
Veel rijplezier  :thumbsup:
F21 116 ede lci Mineral Grau.
Suzuki Burgman 650 Executive

Former BMW cars: E21-320.6 - E30-316i - E30-320i - E34-525i - E36-318is - E36-318i cab - E92-320d - E81-116i

Offline dannyro

• Trade Count: (+8)
  • World Champion
« Reactie #1031 Gepost op: 15 juli 2019, 07:44:11 »
Mooi resultaat, zal wel en heel ander gevoel geven :thumbsup:
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Offline zephir

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #1032 Gepost op: 15 juli 2019, 10:31:13 »
Wat een resultaat... Tempting!  8)
Top blok...

Voel je dat verschil erg bij normaal dagelijks verkeer (0-120 kmph) of zit hem dat vooral in het hogere toerentallen en snelheden (bv. 100-200 kmph)?

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #1033 Gepost op: 15 juli 2019, 16:53:05 »
Top blok...

Voel je dat verschil erg bij normaal dagelijks verkeer (0-120 kmph) of zit hem dat vooral in het hogere toerentallen en snelheden (bv. 100-200 kmph)?

Zephir, in onze regio voel je dat verschil gewoon niet.  ;D

Wel indrukwekkende cijfers!   :o
Alle vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1034 Gepost op: 15 juli 2019, 22:19:44 »
Het is inderdaad een heel andere wagen, ben zeer tevreden :)

Top blok...

Dat verschil is altijd te voelen, wat ook logisch is. Is 77pk en 134nm bijgekomen, dat is ook niet niks ;)
Wagen is heel giftig op de gas, acceleratie is gigantisch veranderd (traction control heeft het moeilijk bij volledige acceleratie, en dan heb ik het over comfort , sport spreek ik zelfs niet van >:D). Wagen word ook licht vooraan bij het optrekken en zoekt echt zen weg.
Het koppel is ook direct aanwezig, hernemingen op autostrade zijn ook zeer plezierig.
Hele andere wagen, of het nu in stadsverkeer is of op andere wegen, verschil is enorm, fun gehalte = +100 ;)

Stage 2 komt er zeker ook aan tegen volgend jaar. ;D
« Laatst bewerkt op: 15 juli 2019, 22:27:53 door Streetscraper »

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #1035 Gepost op: 16 juli 2019, 08:23:12 »

Hele andere wagen, of het nu in stadsverkeer is of op andere wegen, verschil is enorm, fun gehalte = +100 ;)

Ook al negeer je me maar al te graag, dit is wel onrechtstreeks aan mij gericht. Prima, maar probeer in je eventuele toekomstige 'onrechtstreekse' quotes wel realistisch te blijven.  ;)

Mvg

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1036 Gepost op: 16 juli 2019, 09:29:02 »
Ook al negeer je me maar al te graag, dit is wel onrechtstreeks aan mij gericht. Prima, maar probeer in je eventuele toekomstige 'onrechtstreekse' quotes wel realistisch te blijven.  ;)

Mvg
Kerel toch, voel u niet zo belangrijk! Ik antwoord gewoon in het algemeen en op Zephir zijn vraag over het normale dagelijkse verkeer/stadsverkeer.:toofunny: En maar goed, want blijkbaar weet gij niet waar ge over spreekt.
Met stadsverkeer bedoel ik niet bv het Brusselse stadsverkeer he kwiebus, daar is men sneller te voet.
Maar als gij geen stoplichten en dergelijke hebt op uw eenzame planeet waar gij met uwe bol op zit, is dat uw probleem.  ;D

Aangezien gij zo reageert... Hebt gij wel eens ooit een wagen laten chippen en het verschil ervan kunnen ervaren? Het lijkt mij van niet, want men moet niet altijd het ding aftrappen om het verschil duidelijk te voelen. :blink:

En als chippen niks voor u is, laat andere dan doen en bespaar ons uwe zielige praat.
Ik heb u in het verleden gezegd dat ge mijn topic’s links moet laten liggen als het maar is om de boel achter elkaar te zetten.
Maar blijkbaar ben ik toch zo interessant voor u dat men topic’s hot voor u blijven en denkt mij op men woorden te pakken. Doe vooral verder, heb er plezier in. :toofunny:

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #1037 Gepost op: 16 juli 2019, 12:39:05 »
Mooie waarden , moet wel knallen  :bow:

Toch ferm met die velgen etc wat een transformatie sinds het begin  :wow: :clap:

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #1038 Gepost op: 16 juli 2019, 12:48:55 »
Kerel toch, voel u niet zo belangrijk! Ik antwoord gewoon in het algemeen en op Zephir zijn vraag over het normale dagelijkse verkeer/stadsverkeer.:toofunny: En maar goed, want blijkbaar weet gij niet waar ge over spreekt.
Met stadsverkeer bedoel ik niet bv het Brusselse stadsverkeer he kwiebus, daar is men sneller te voet.
Maar als gij geen stoplichten en dergelijke hebt op uw eenzame planeet waar gij met uwe bol op zit, is dat uw probleem.  ;D
Er wordt weer eens kwistig met vriendelijkheid omgesprongen. Toch altijd leuk. Ah oké, je bedoelt dus eigenlijk geen echt stadsverkeer. Bedankt voor de toelichting. Nu, ik nodig u alvast uit hier de verschillen te komen tonen in al de zones 30, 50 en 70. Als je er al 30, 50 of 70 kunt rijden. Wel oppassen voor je dure spoilerlipjes enzomeer. Er liggen hier van tijd wel wat verkeersdrempeltjes, vandaar.  ;)

Aangezien gij zo reageert... Hebt gij wel eens ooit een wagen laten chippen en het verschil ervan kunnen ervaren? Het lijkt mij van niet, want men moet niet altijd het ding aftrappen om het verschil duidelijk te voelen. :blink:
Ik een wagen laten chippen? Nee, persoonlijk helemaal geen fan van. Als ik meer vermogen wil koop ik me wel een auto die standaard van de fabriek meer vermogen heeft. Ik gruwel alleen al van de gedachte dat er aan die ECU vanalles en nog wat gemanipuleerd en gewijzigd wordt. En dan zwijg ik nog over eventuele coulance gevallen bij BMW waar je beroep op zou kunnen doen. Maar, iedereen zijn ding uiteraard, is gewoon mijn persoonlijk gedacht erover. Ik weet dat je 't moeilijk hebt met gedachtes en denkpistes die niet de uwe zijn, vandaar dat ik het er even bij zeg.  ;)

En als chippen niks voor u is, laat andere dan doen en bespaar ons uwe zielige praat.
Ik heb u in het verleden gezegd dat ge mijn topic’s links moet laten liggen als het maar is om de boel achter elkaar te zetten.
Maar blijkbaar ben ik toch zo interessant voor u dat men topic’s hot voor u blijven en denkt mij op men woorden te pakken. Doe vooral verder, heb er plezier in. :toofunny:
Jij voelt je alvast wel heel interessant met je scheldwoorden. Of ik die mening deel? Dat laat ik in het midden. Sorry, dat ik u weer eens geen bloemetjes toegeworpen heb, want ik weet dat je die graag krijgt. Enfin, prettige dan nog. ;)

Mvg

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1039 Gepost op: 16 juli 2019, 14:43:43 »
Er wordt weer eens kwistig met vriendelijkheid omgesprongen. Toch altijd leuk. Ah oké, je bedoelt dus eigenlijk geen echt stadsverkeer. Bedankt voor de toelichting. Nu, ik nodig u alvast uit hier de verschillen te komen tonen in al de zones 30, 50 en 70. Als je er al 30, 50 of 70 kunt rijden. Wel oppassen voor je dure spoilerlipjes enzomeer. Er liggen hier van tijd wel wat verkeersdrempeltjes, vandaar.  ;)

Ik een wagen laten chippen? Nee, persoonlijk helemaal geen fan van. Als ik meer vermogen wil koop ik me wel een auto die standaard van de fabriek meer vermogen heeft. Ik gruwel alleen al van de gedachte dat er aan die ECU vanalles en nog wat gemanipuleerd en gewijzigd wordt. En dan zwijg ik nog over eventuele coulance gevallen bij BMW waar je beroep op zou kunnen doen. Maar, iedereen zijn ding uiteraard, is gewoon mijn persoonlijk gedacht erover. Ik weet dat je 't moeilijk hebt met gedachtes en denkpistes die niet de uwe zijn, vandaar dat ik het er even bij zeg.  ;)

Jij voelt je alvast wel heel interessant met je scheldwoorden. Of ik die mening deel? Dat laat ik in het midden. Sorry, dat ik u weer eens geen bloemetjes toegeworpen heb, want ik weet dat je die graag krijgt. Enfin, prettige dan nog. ;)

Mvg
:toofunny: Keer op keer weer hetzelfde liedje, zet die plaat af man!
Elke keer ook opnieuw het probleem dat gij niet deftig leest wat er staat.
Ge voelt u al op uw tenen getrapt omdat ik normaal en informatief op een andere persoon antwoord.
Het is juist omdat uw denkpiste niet hetzelfde is als andere personen dat gij keer op keer in discussie wilt gaan. Het forum staat vol van uw betweterig gedoe. Pagina’s vol!
Dat gij niet moe word van uw eigen, snap ik niet.

Dan nodig ik u bij deze uit om u eens naar deze kanten te verplaatsen, de wereld gaat voor u open gaan :)
Dus gij moet nooit als eerste vertrekken aan de lichten, gij moet nooit geen vrachtwagen/traktor inhalen enz op secundaire wegen? Ocharme, beter een ligierke gekocht dan, meer als voldoende blijkbaar.

Dat is nu het hele punt, hoe kunt ge nu mee spreken van iets als ge het zelf nooit hebt laten doen? Geen ervaring hebben ermee, maar wel den dikste willen hebben :toofunny:
En tuurlijk is dat ieder zijn idee en keuze. Maar moest het nog niet opgevallen zijn op uw planeet, zijn er ook mensen die bulken van het geld die zomaar hun Lambo Aventador en dergelijke laten chippen. En dan spreken we over wagens die enorm snel zijn vanaf het fabriek. Waarom? Omdat het kan... Omdat een bepaalde groep autoliefhebbers, er de fun in hebben om er bepaalde waardes of zaken mee te bereiken, zonder dat het zo gekocht is.
En in mijn geval de perfecte all-rounder te hebben. Bruut als het moet en toch aangenaam rijdbaar.

Dus iedereen die in uw regio woont, is idioot als die zich een pk/koppel monster koopt, want volgens u allemaal overbodig.

En als ge een bepaald probleem hebt met mensen die verlaagd rond rijden met dure spoilerlipjes, moet ge dat bij de rest van de mensen hier op het forum ook uiten en niet altijd in 1 specifiek topic...Dit topic!
En helaas moet ik u ontgoochelen, ik kan iedere drempel nemen en zelfs 90% van de gevallen zeer vlot.
Als ik laag wil rijden, en gij op een verhoog, is dat mijn zaak en uw zaak.

Ohja en toch bedankt voor de bloemetjes (precies wat vergeetachtig), het zijn inderdaad indrukwekkende cijfers.   :clap: :razz:
Waarmee ge eigenlijk uw hele berichten zelf mee ontkracht, schitterend :clap:

Ohja, meneer was op zijn teentjes getrapt omdat ik iemand een deftig informatief antwoord gaf... Maar meneer mag dan wel in andere topic’s steken onder water geven dat er al genoeg witte brullende gevallen met zwarte wielen rond rijden.
Niet dat het mij interesseert, want ik zou het zo terug opnieuw doen en ben zeer tevreden met mijn eigen creatie. Maar dat laat wel zien hoe bekrompen en nijdig gij zijt.  :D Dusja, dan zijt ge in mijn ogen zielig.

Iedereen mag altijd van mij zijn gedacht zeggen, en het moet niet iedereen zijn smaak of idee zijn. Tenslotte doe ik het allemaal nog altijd voor mijn eigen plezier.
Maar ik heb dan ook steeds het recht zoals ieder ander om op iemand te anwoorden.
In uw geval, gij maakt er gewoon een sport van om uw dagen/avonden te vullen met discussie’s te voeren.

Er zijn nog zekerheden in het leven... De trouwheid van mijn vaste forumstalker die kickt op mijn berichten. Fantastisch, had iedereen maar dat genoegen. :toofunny:

Adios ^-^

« Laatst bewerkt op: 16 juli 2019, 14:47:36 door Streetscraper »

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1040 Gepost op: 16 juli 2019, 14:47:16 »
Mooie waarden , moet wel knallen  :bow:

Toch ferm met die velgen etc wat een transformatie sinds het begin  :wow: :clap:
Thanks! Ja soms kijk ik ook nog eens terug naar de foto’s van bij de aankoop ;D
Ik heb altijd een beeld in men hoofd hoe een wagen naar mijn normen moet zijn, en daar ben ik tot nu toe altijd in geslaagd om mijn wagens naar mijn zin te zetten. :)

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #1041 Gepost op: 16 juli 2019, 19:28:39 »
:toofunny: Keer op keer weer hetzelfde liedje, zet die plaat af man!
Elke keer ook opnieuw het probleem dat gij niet deftig leest wat er staat.
Ge voelt u al op uw tenen getrapt omdat ik normaal en informatief op een andere persoon antwoord.
Het is juist omdat uw denkpiste niet hetzelfde is als andere personen dat gij keer op keer in discussie wilt gaan. Het forum staat vol van uw betweterig gedoe. Pagina’s vol!
Dat gij niet moe word van uw eigen, snap ik niet.
Niet lees wat er staat? Ik lees zoiets als 'stadsverkeer'. En ja, in stadsverkeer ga je bovenop die bakken Pk's die je standaard al hebt in de praktijk echt het verschil niet gaan voelen. Net jij leest niet wat er staat. En waar ben ik 'betweterig'? Als mensen nonsens verkopen over RFT's, OEM onderdelen, China ali spulletjes die hier verkocht worden alsof het exclusieve dingen zijn op flashy online shops van hier enzomeer. Ja dan reageer ik daarop. Mogen op fora dan geen discussies meer gevoerd worden? Of verkeerde uitspraken gecorrigeerd worden?

Dan nodig ik u bij deze uit om u eens naar deze kanten te verplaatsen, de wereld gaat voor u open gaan :)
Dus gij moet nooit als eerste vertrekken aan de lichten, gij moet nooit geen vrachtwagen/traktor inhalen enz op secundaire wegen? Ocharme, beter een ligierke gekocht dan, meer als voldoende blijkbaar.
Een 316d die je chipt naar de waardes van een 320d resulteert uiteraard in een voel- en bruikbaar verschil. Maar uw kar heeft standaard al een enorm vermogen en koppel. Bij stadsverkeer is dat noppes, nadda verschil. Zelfs bij stoplichtsprintjes en inhaalmanoeuvres bij legale snelheden ga je er in de praktijk nauwelijks tot geen praktisch voordeel uithalen. De elektronica fnuikt immers heel veel. Je zegt het zelf dat de tractiecontrole het moeilijk heeft, in comfort stand dan nog! Wacht tot het wat kouder wordt of nog beter: natter. Dan is 't helemaal gedaan. Waarom denk je dat die wedren naar meer en meer Pk's uiteindelijk eindigt bij AWD? Kijk naar de nieuwe M's. Trouwens heel leuk die constant stijgende Pk en koppelwaardes in een Vlaanderen waar vlot autorijden haast nergens meer kan. Files, trajectcontroles, verkeersremmers, flitspalen, steeds dalende snelheidslimieten, enz... . Een meer contradictorisch gegeven kan je haast niet vinden.

Dat is nu het hele punt, hoe kunt ge nu mee spreken van iets als ge het zelf nooit hebt laten doen? Geen ervaring hebben ermee, maar wel den dikste willen hebben :toofunny:
En tuurlijk is dat ieder zijn idee en keuze. Maar moest het nog niet opgevallen zijn op uw planeet, zijn er ook mensen die bulken van het geld die zomaar hun Lambo Aventador en dergelijke laten chippen. En dan spreken we over wagens die enorm snel zijn vanaf het fabriek. Waarom? Omdat het kan... Omdat een bepaalde groep autoliefhebbers, er de fun in hebben om er bepaalde waardes of zaken mee te bereiken, zonder dat het zo gekocht is.
En in mijn geval de perfecte all-rounder te hebben. Bruut als het moet en toch aangenaam rijdbaar.
Ben ik het helemaal mee eens.

Dus iedereen die in uw regio woont, is idioot als die zich een pk/koppel monster koopt, want volgens u allemaal overbodig.
Dat is helemaal geen idioot. Wel als ie gaat beweren dat je de bakken Pk's hier kunt gebruiken. Ik heb een moto met 135 Pk, dat sleurt de armen van je lijf. Ik ben een vrij sportief motorijder. Maar het volle vermogen kan ik hier eigenlijk nooit gebruiken, zelfs niet als ik de asociale begin uit te hangen. In de Alpen en de Provence is dat wel anders! Spijtig genoeg is dat niet hier!

En als ge een bepaald probleem hebt met mensen die verlaagd rond rijden met dure spoilerlipjes, moet ge dat bij de rest van de mensen hier op het forum ook uiten en niet altijd in 1 specifiek topic...Dit topic!
En helaas moet ik u ontgoochelen, ik kan iedere drempel nemen en zelfs 90% van de gevallen zeer vlot.
Als ik laag wil rijden, en gij op een verhoog, is dat mijn zaak en uw zaak.
Heb ik iets slechts gezegd over uw verlaging? Dacht het niet. Maar als je hier uw +400 Pk gaat gebruiken op de binnenbanen, dan garandeer ik je wel dat door je verlaging je wielen, diffuser en lipjes toestanden enzomeer geen lang leven beschoren gaan zijn. Ik vind verlaagde karren de max. Ik moet er niet van weten omdat grondspeling een heel handig iets is in ons Vlaanderenland. Als het allemaal zo zalig was dat plat-op-de-buik gedoe; dan zouden de M's van de fabriek uit ook wel zo plat liggen. Ik ben ook helemaal niet anti-tuning. Neem nu Nebo z'n kar, dat vind ik ongelooflijk mooi die koetswerkkleur in combinatie met die goudkleurige velgen. Heb ik 'm trouwens ook gezegd.

Ohja en toch bedankt voor de bloemetjes (precies wat vergeetachtig), het zijn inderdaad indrukwekkende cijfers.   :clap: :razz:
Waarmee ge eigenlijk uw hele berichten zelf mee ontkracht, schitterend :clap:
Het zijn ook indrukwekkende cijfers, dat is geen mening maar simpelweg een feit. Als dat zo is kan ik moeilijk zeggen dat het niet zo is hé.

Ohja, meneer was op zijn teentjes getrapt omdat ik iemand een deftig informatief antwoord gaf... Maar meneer mag dan wel in andere topic’s steken onder water geven dat er al genoeg witte brullende gevallen met zwarte wielen rond rijden.
Niet dat het mij interesseert, want ik zou het zo terug opnieuw doen en ben zeer tevreden met mijn eigen creatie. Maar dat laat wel zien hoe bekrompen en nijdig gij zijt.  :D Dusja, dan zijt ge in mijn ogen zielig.
Kan zijn dat ik dat gezegd heb. Dat is dan ook mijn mening, ik denk dat iedereen vrij is zijn mening te geven. Zelfs mijn pa rijdt met een witte m-pack F31 met zwarte wielen eronder rond. Ja, je ziet dat enorm veel. En iets dat ik veel zie, daar draai ik niet onmiddellijk m'n hoofd nog voor om. Kijk ook wereldwijd naar de verschillende BMW fora en FB groepen, het stikt van de witte F3x's met zwarte wielen onder. Met een unieke combinatie onderscheid je je met een veel verkocht model als de F3x nog wat van de massa. En dat geniet mijn voorkeur.

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #1042 Gepost op: 16 juli 2019, 19:38:36 »
Thanks! Ja soms kijk ik ook nog eens terug naar de foto’s van bij de aankoop ;D
Ik heb altijd een beeld in men hoofd hoe een wagen naar mijn normen moet zijn, en daar ben ik tot nu toe altijd in geslaagd om mijn wagens naar mijn zin te zetten. :)

Daar ben je zeker altijd in geslaagd , zoals met uw 325D E93 en uw E36 328I de andere auto's van u heb ik niet gezien , maar deze zijn allemaal met smaak verbeterd.

Het is nooit over the top bij u gegaan en dat maakt het juist smaakvol , stoer maar ook elegant . :bow:

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1043 Gepost op: 16 juli 2019, 20:03:24 »
Daar ben je zeker altijd in geslaagd , zoals met uw 325D E93 en uw E36 328I de andere auto's van u heb ik niet gezien , maar deze zijn allemaal met smaak verbeterd.

Het is nooit over the top bij u gegaan en dat maakt het juist smaakvol , stoer maar ook elegant . :bow:
Thanks, dat is ook altijd het doel ;D

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1044 Gepost op: 16 juli 2019, 20:03:52 »
Foto van BR zelf op de testbank:

Offline BimmerFan

• World Champion
« Reactie #1045 Gepost op: 16 juli 2019, 20:22:49 »
Nice  8)

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #1046 Gepost op: 17 juli 2019, 03:05:59 »
Steeds knap die foto's op de testbank en dan in de hoek die waardes erbij  :thumbsup:

Offline Freke

• World Champion
« Reactie #1047 Gepost op: 21 juli 2019, 10:23:46 »
Top resultaat op een top wagen.  :thumbsup:

Ik volg Bimmerfan z'n mening volledig. Al uw wagens zijn serieus "getuned" maar idd nergens over the top of met "foor" gehalte.
Eén voor één klassebakken, I'm fan  :thumbsup:
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Karbonius CSL airbox, Eisenmann uitlaat,  Wiechers veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1048 Gepost op: 23 juli 2019, 17:13:23 »
Bedankt!  :) Doe men best 8)

Offline Streetscraper

• World Champion
« Reactie #1049 Gepost op: 23 juli 2019, 17:16:39 »
Vandaag even gebruik gemaakt van het zonnetje en de E36 samen met deze op de foto gezet.  ;)

« Laatst bewerkt op: 23 juli 2019, 17:32:03 door Streetscraper »