Auteur Topic: [ALG] Hernieuw bevestigen van modelaanduiding  (gelezen 1480 keer)

Offline tvldk

• Trade Count: (0)
  • Warming Up
  • *
[ALG] Hernieuw bevestigen van modelaanduiding
« Gepost op: 17 maart 2017, 12:51:52 »
Hallo,

na aanrijding moest mijn koffer herspoten worden, dus de modelaanduiding is daarbij verwijderd.
Ik heb deze cijfers en letter nog, maar uiteraard nu zonder op maat gesneden dubbelzijdige tape.
Heeft iemand dit al eens teruggekleefd? Een dubbelzijdige tape op maat snijden kan een oplossing zijn, maar misschien zijn er makkelijkere manieren?

Grt

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
Re: Hernieuw bevestigen van modelaanduiding
« Reactie #1 Gepost op: 17 maart 2017, 13:23:00 »
Hallo,

na aanrijding moest mijn koffer herspoten worden, dus de modelaanduiding is daarbij verwijderd.
Ik heb deze cijfers en letter nog, maar uiteraard nu zonder op maat gesneden dubbelzijdige tape.
Heeft iemand dit al eens teruggekleefd? Een dubbelzijdige tape op maat snijden kan een oplossing zijn, maar misschien zijn er makkelijkere manieren?

Grt
Je kan die belettering gewoon nieuw bestellen bij de BMW dealer :)

Offline tvldk

• Warming Up
  • *
« Reactie #2 Gepost op: 17 maart 2017, 13:43:38 »
Je kan die belettering gewoon nieuw bestellen bij de BMW dealer :)
Dat weet ik, had ik dus ervoor al gedaan, maar misschien is er mogelijkheid om ze terug te herbevestigen?

Offline tom_il

• World Champion
« Reactie #3 Gepost op: 17 maart 2017, 14:22:29 »
Onbegonnen werk lijkt me. Die originele dubbelklevende tape is wat dikker om lichte krommingen in het koetswerk op te vangen en zit meestal wat van de rand af van de letters/cijfers.

Pre-LCI 2007 E61 525dA

Offline Woodykipo

• Race Legend
« Reactie #4 Gepost op: 17 maart 2017, 14:34:06 »
Zo nieuwe letters/cijfertjes zullen nu toch ook wel niet stukken van mensen kosten,hoop ik toch :iono:

Offline tvldk

• Warming Up
  • *
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2017, 13:18:47 »
Zo nieuwe letters/cijfertjes zullen nu toch ook wel niet stukken van mensen kosten,hoop ik toch :iono:
@Woodykipo Neen inderdaad dat kost in de 20 euro als ik het mij nog goed herinner, maar dat was de vraag niet.
@tom_il Ja denk ook dat het moeilijk zal zijn, vandaar de vraag of iemand dit al eens gepresteerd had! Merci

Offline Woodykipo

• Race Legend
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2017, 14:07:10 »
@Woodykipo Neen inderdaad dat kost in de 20 euro als ik het mij nog goed herinner, maar dat was de vraag niet.
@tom_il Ja denk ook dat het moeilijk zal zijn, vandaar de vraag of iemand dit al eens gepresteerd had! Merci
Dat was de vraag niet maar 20 euro zou ik toch liever geven in plaats van te prutsen om die oude lettering terug te proberen plakken,dat is mijn mening weliswaar :)