Je had liever een foto op de ring gezien zeker

Het ligt misschien aan mij of aanmijn Iphone. Maar ik vind die foto’s echt niet goed. Die belichting en die kleuren kloppen echt langs geen kanten. Veel te donker.
De auto die erop staat valt wel in de smaak bij mij.
Geen idee of het aan je Iphone ligt, ik vind de foto's alleszinds een serieuze meerwaarde tov hetgeen dat ik altijd maak

Toffe wagen !
Had precies ook meer verwacht van een hybrid turbo op 120d ...
Hoeveel had jij gehoopt er uit te halen ?
Heb onlangs nog een 123d turbosetup te koop gehad maar niemand had interesse...
(had misschien iets voor u geweest?)
Wel echt een knap kleurtje en een dikke wagen..
(Ik was wel fan van de M313 velgen, had deze ook op mijn 1 serie, maar dan de E90 variant in 19")
Helaas ja.. Had toch gehoopt 250pk en de 500nm grens aan te tikken, maar ja verder bolt hij goed dus ik laat het maar verder zo. Over de 123D setup, breng me aub niet op gedachten het is zo al ver genoeg uit de hand gelopen met deze 'daily'

de 313'ers waren fijne wielen, waren ook voor E9x platform trouwens!
Scheelt idd een pak op mijn gsm tov op de pc waar ik ze ook al op gezien heb.
Mooi foto's van een nog mooier auto 😊.
Blij dat ik soms mag meerijden 
Pk's op de bank vallen mss tegen maar auto is zeker snel. Kan met moeite net voor blijven met de 330e.

Hoeveel percentage heb je genomen voor de zijruiten voor ? Lijkt mij 35% te zijn wat het mooist is. 
Voorste/achterste zijn hetzelfde: 20%. Oorspronkelijk was 35% de bedoeling en had wel wat subtieler geweest. Als ik afgekeurd wordt dit jaar kan het zijn dat ik alles laat vervangen door 35%.