Auteur Topic:  Voorstelling Pannenkoek  (gelezen 1494 keer)

Offline Pannenkoek

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Re: Voorstelling Pannenkoek
« Reactie #30 Gepost op: 28 januari 2018, 12:13:34 »
Sorry maar gij hebt in diverse topics al een heel ballenfabriek opgegooid  ::)
I REST MY CASE!!!

En dan antwoord ik tenminste altijd...

Ik snap niet echt wat de toegevoegde waarde is van een sarcastische sneer, als er geen onderbouwde gedachtegang achter zit. Da's al.

Offline Momenol

• Premium Member
  • Trade Count: (+10)
  • Crashed!
  • Momenol Images
    • Owner of Momenol Images
« Reactie #31 Gepost op: 28 januari 2018, 15:47:41 »
Doe geen moeite @Pannenkoek om Phantom Five dat allemaal uit te leggen en te verdedigen.
Als het over zo'n dingen gaat is hij enorm bekrompen en ouderwets.

Wat maakt een vrouw een vrouw en een man een man?  :iono:
The Racecar  - BMW E36 325i            The Oldie     -  E30 316i
The Roofless - Mazda MX-5 10th AE   The Blower   - Audi S4 B5
The Boiler     - BMW E39 530D   The Rotary    - Mazda RX8
The Italian     - Alfa 1.9 JTDm   That other Boiler    - BMW E91 320D

Offline Trotterke

• Pole Position
  • Loving my beemer
« Reactie #32 Gepost op: 28 januari 2018, 16:59:50 »
@Pannekoek. Moet zeggen dat ik je “epistels” toch wel graag lees. Hoewel voor sommige de sarcastische ondertoon soms niet zichtbaar is.

Betreffende transgenders, ik heb lang geleden de genoegte gehad om de ster uit “there is something about Miriam” te ontmoeten ip een feestje en laat me zeggen dat 99% van het manvolk hier door haar/hem gecharmeerd zou zijn.

Anyway.....

Sent from my iPhone using Tapatalk
Trotterke: - Mini Cooper S Cabrio (R53)
Before:X5 m50d (E70) / 535d (E61) - 525d (E39) Touring

Offline JitseDM

• Trade Count: (+2)
  • Pole Position
« Reactie #33 Gepost op: 28 januari 2018, 19:12:29 »
@Pannenkoek, de pillen die jij neemt voor het slapengaan wil ik ook!!
(degene om zulke gedachtengang te krijgen, de andere boeien me niet :-* )

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #34 Gepost op: 29 januari 2018, 02:13:19 »
Doe geen moeite @Pannenkoek om Phantom Five dat allemaal uit te leggen en te verdedigen.

Kijk @Momenol gij zegt dat ik ouderwets ben wat zulke dingen betreft maar dat is helemaal niet zo.
Ik heb er gewoonweg mijn mening en filosofie over net zoals het merendeel van de hele wereldbevolking er identiek hetzelfde over denkt en ja dat zijn zij ook te bekrompen en ouderwets hierin.

Maar ik ga het laten voor wat het is want voor discussies en dergelijke is er een ander topic.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline Zorro

• World Champion
« Reactie #35 Gepost op: 30 januari 2018, 19:26:26 »
Pannenkoek heeft meer reacties nu dezer dagen dan bij zijn voorstelling in 2016.  :gayfight:

Offline Trotterke

• Pole Position
  • Loving my beemer
« Reactie #36 Gepost op: 30 januari 2018, 20:09:48 »
@Zorro , met al die tijd voor die “epistels” neer te schrijven, (@pannekoek grapken hé) verdient hij wat (liefst) positieve reacties .... 😈

Trotterke: - Mini Cooper S Cabrio (R53)
Before:X5 m50d (E70) / 535d (E61) - 525d (E39) Touring

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #37 Gepost op: 30 januari 2018, 22:29:41 »

Dat is inderdaad erg jammer.  :( Helaas is hij de enige niet. Heel wat mensen zijn er rotsvast van overtuigd dat het een verzonnen aandoening is
of een modegril of allesbehalve een normaal iets. Phantom schrijft dat er met hem heel wat mensen zijn die zijn mening en filosofie delen. Dat kan kloppen en meningen zijn er in overvloed en ergens maar goed ook natuurlijk. Alleen is het natuurlijk wel zo fair als die meningen niet haaks op vaststaande feiten staan. Ik legde dit reeds uit. Ik heb alvast duizend keer meer respect voor een transgender dan voor een geloofsovertuiging. Dat laatste is immers een verzonnen iets.

Wat ik me ook wel afvraag is wat iemand als Phantom of om het even wie die zijn mening deelt ervan zou vinden dat zijn zoon of dochter op een dag thuiskomt en opbiecht al jarenlang liever van een ander geslacht te willen zijn of misschien wel gewoon op het andere geslacht valt. Dat laatste is immers ook nog steeds controversieel.  Als je jarenlang al dan niet onbewust een bepaald levensstramien voor je kroost in gedachten had, dan is het uiteraard even schrikken. Maar alles went, als je het een kans geeft. Moest het mij overkomen dat mijn kind met dergelijk verhaal naar me toekomt, dan zou ik ook even perplex staan vooral als je het niet zag aankomen. Maar tegelijkertijd zou ik ook iets hebben van als het maar dat is. Daar gaat het vooral om, om te relativeren en heel even proberen om de nodige empathie aan de dag te leggen in de context van de feiten en de huidige kennis.

Het zou het allemaal een stuk makkelijker maken.  :)

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #38 Gepost op: 30 januari 2018, 22:33:24 »
@Pannekoek. Moet zeggen dat ik je “epistels” toch wel graag lees. Hoewel voor sommige de sarcastische ondertoon soms niet zichtbaar is.

Betreffende transgenders, ik heb lang geleden de genoegte gehad om de ster uit “there is something about Miriam” te ontmoeten ip een feestje en laat me zeggen dat 99% van het manvolk hier door haar/hem gecharmeerd zou zijn.

Anyway.....

Ik kende de serie niet, maar ik heb het snel even gegoogeld. Als je het niet zou weten, dan kan je niet anders dan toegeven dat die vrouw er beter uitziet dan de gemiddelde Vlaamse vrouw.  ;)

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #39 Gepost op: 30 januari 2018, 22:38:39 »
@Pannenkoek, de pillen die jij neemt voor het slapengaan wil ik ook!!
(degene om zulke gedachtengang te krijgen, de andere boeien me niet :-* )

Ik neem geen pillen voor het slapen gaan of andere bedactiviteiten en hoop dat nog lang zo te kunnen houden.  ;)

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #40 Gepost op: 30 januari 2018, 22:41:25 »
Pannenkoek heeft meer reacties nu dezer dagen dan bij zijn voorstelling in 2016.  :gayfight:

Eigenlijk! En dan nog te weten dat het allemaal met begon met de vraag aan Michel die problemen had met zijn ontluchting, wanneer hij niet thuis was en hoe zijn vrouw er uit ziet. Dankuwel, Michel!

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #41 Gepost op: 30 januari 2018, 22:47:25 »
@Zorro , met al die tijd voor die “epistels” neer te schrijven, (@pannekoek grapken hé) verdient hij wat (liefst) positieve reacties .... 😈

Allez, toch wel fijn om te lezen eigenlijk. Trouwens: stond er gisteren niets in de gazet over ene Bo van spilbeeck, VTM-journalist?
Die zal hier wellicht op het forum rondgehangen hebben. Jammer dat die niets postte. Is nog maar 1 dag een vrouw en vindt het
al direct niet meer nodig om gewoon eens "merci" te zeggen... een echte vrouw dus.  >:D

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #42 Gepost op: 31 januari 2018, 02:38:38 »
Dat is inderdaad erg jammer.  :( Helaas is hij de enige niet. Heel wat mensen zijn er rotsvast van overtuigd dat het een verzonnen aandoening is
of een modegril of allesbehalve een normaal iets. Phantom schrijft dat er met hem heel wat mensen zijn die zijn mening en filosofie delen. Dat kan kloppen en meningen zijn er in overvloed en ergens maar goed ook natuurlijk. Alleen is het natuurlijk wel zo fair als die meningen niet haaks op vaststaande feiten staan. Ik legde dit reeds uit. Ik heb alvast duizend keer meer respect voor een transgender dan voor een geloofsovertuiging. Dat laatste is immers een verzonnen iets.

Wat ik me ook wel afvraag is wat iemand als Phantom of om het even wie die zijn mening deelt ervan zou vinden dat zijn zoon of dochter op een dag thuiskomt en opbiecht al jarenlang liever van een ander geslacht te willen zijn of misschien wel gewoon op het andere geslacht valt. Dat laatste is immers ook nog steeds controversieel.  Als je jarenlang al dan niet onbewust een bepaald levensstramien voor je kroost in gedachten had, dan is het uiteraard even schrikken. Maar alles went, als je het een kans geeft. Moest het mij overkomen dat mijn kind met dergelijk verhaal naar me toekomt, dan zou ik ook even perplex staan vooral als je het niet zag aankomen. Maar tegelijkertijd zou ik ook iets hebben van als het maar dat is. Daar gaat het vooral om, om te relativeren en heel even proberen om de nodige empathie aan de dag te leggen in de context van de feiten en de huidige kennis.

Het zou het allemaal een stuk makkelijker maken.  :)
Kijk beste pannenkoek ik kan hier nu verder pagina's lang verder op in blijven gaan maar ga dit gewoonweg niet doen.
Dit is een forum voor mensen die dezelfde passie delen met hier en daar een topic als uitzondering over andere dingen wat ook moet kunnen natuurlijk, maar de grondsteen en nadruk liggen in eerste instantie nog altijd bij dat eerste.
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.