Auteur Topic:  Voorstelling Pannenkoek  (gelezen 1497 keer)

Offline Pannenkoek

• Trade Count: (0)
  • World Champion
Voorstelling Pannenkoek
« Gepost op: 29 augustus 2016, 19:57:44 »
Hallo,

Ik ben dus Pannenkoek. Ik rijd al lang met BMW en heb dit altijd een fantastisch merk gevonden qua rijbeleving. De Duitse degelijkheid is met de jaren helaas wat afgezwakt waardoor echt zorgeloos rijden er niet meer bij is, maar goed: dat is bij andere merken ook zo.

Op dit moment heb ik een f10 - 525d met 245 - 275 18" schoeisel. Leuke auto, snel en zuinig alleen wat te comfy bij momenten en anderzijds soms wat bruut of nukkig.

Ergens vind ik dit wel mijn minste BMW. Ik vind deze muv iets minder windruis geen echte vooruitgang op mijn e60. Het stuurgevoel is er niet op verbeterd, de airco is minder "ijzig" koud, de deuren zijn net wat minder soepel en de koffer moet net wat te hard worden dicht geklapt.

Ondertussen blijven we doorkarren met dit model tot de opvolger zijn facelift heeft. Hopelijk is deze terug op niveau.

Klinkt wat negatief mss, maar kom, een mens moet eerlijk blijven he. 😉

Offline Achak

• Grand Prix Winner
Re: Voorstelling Pannenkoek
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:18:50 »
Welkom, mooie naam trouwens.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:27:27 »
Ik wist eigenlijk niet goed wat kiezen, dus zat ik wat Brainstormend te tokkelen en bij het woordje patrouille maakte autocorrect er pannenkoek van. Ik dacht: dat wordt het. Dat zal de mensen bijblijven. Et voila. 🙂

Online Draje

• Trade Count: (+2)
  • World Champion
    • BelleVue
« Reactie #3 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:29:03 »
Welkom  :thumbsup:
E91 '09 318d : 248k-SOLD - E46 '02 320i 173k - SOLD - BMW F650GS '04 - SOLD - SUZUKI GSF650 '11 - KAPUTSKI - Next Motorcycle : waiting for 2019..
Firmawagen : Opel Astra 1.6 Cdti Ecotec (5 Deurs & Full Option)

Offline Bart25277

• Trade Count: (+28)
  • World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:42:26 »
Welkom op BB  :thumbsup:
BMW F11 530da Touring M-pack carbonzwart - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Technoviolet - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart - BMW E34 M5 Macaoblauw - BMW E34 530i V8 Manueel

You can't drive your bank account ;-) !

Offline ZjakkeMakke

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 29 augustus 2016, 20:52:23 »
Welgekomen  :thumbsup:

Online Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #6 Gepost op: 29 augustus 2016, 21:36:05 »
Gij zijt nen echte pannekoek!

Welkom :)

Offline Bananenman

• Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
« Reactie #7 Gepost op: 29 augustus 2016, 21:48:02 »
Welkom!
• Saab 9-3 1.9TiD •

Offline ADW1

• Grand Prix Winner
« Reactie #8 Gepost op: 29 augustus 2016, 22:58:17 »
Welkom op bb! Originele naam ;)
BMW 320CI e46 M Sport - BMW 118D e87 - BMW 320D e92 M Sport - Audi S3 8V Berline - Volkswagen Golf 7 GTI Performance Edit - BMW 335D e92 M Sport -
BMW 335I e92 M Sport

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
« Reactie #9 Gepost op: 30 augustus 2016, 02:12:12 »
Welkom hier op BB  :thumbsup:
I REALLY DON'T CARE WHAT OTHER PEOPLE THINK OF ME.

Offline dvl96

• Pole Position
« Reactie #10 Gepost op: 30 augustus 2016, 15:22:31 »
Welkom op BB!  :thumbsup:
1998 - E36 - 316i - cosmosschwarz metallic --> Sold!
1999 - E46 - 328CI - Orientblau metallic
2001 - Astra - G - Coupe - Turbo - Ardenblau --> Sold!

Offline Woodykipo

• Trade Count: (+6)
  • Race Legend
« Reactie #11 Gepost op: 2 september 2016, 07:08:24 »
Welkom op BB

Offline s2000jan

• Premium Member
  • Crashed!
« Reactie #12 Gepost op: 24 januari 2018, 13:20:40 »
foto's van uw vrouw misschien ?  :iono:
Brownie [2016 BMW F36 - 440i Gran Coupé - Jatoba] -- Te Koop
S2000 - 2006 - Moonrock

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #13 Gepost op: 24 januari 2018, 13:22:47 »
:toofunny:
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline Konrad

• Premium Member
  • World Champion
« Reactie #14 Gepost op: 25 januari 2018, 14:48:31 »
This killed it hahaha !  :toofunny:
Statische & Sticker nummerplaten te verkrijgen bij mij!
Info PB of FB: facebook.com/konradgacplaten

Online neonblauw

• World Champion
« Reactie #15 Gepost op: 25 januari 2018, 15:10:48 »
:nopics:
BMW 2002 Automatic - BMW 2002 - BMW E30 318i Coupe - BMW E30 318i Cabrio - BMW F22 M235i - BMW E91 318d Touring

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #16 Gepost op: 27 januari 2018, 21:55:25 »
Dat gaan we dus niet doen, he.

Nu, als jullie per se een foto willen van om het even welke deerne, dan bezorg ik jullie graag deze:

Online Momenol

• Premium Member
  • Trade Count: (+10)
  • Crashed!
  • Momenol Images
    • Owner of Momenol Images
« Reactie #17 Gepost op: 27 januari 2018, 21:57:16 »

Nu, als jullie per se een foto willen van om het even welke deerne, dan bezorg ik jullie graag deze:
Das een transseksuele  :P
The Racecar  - BMW E36 325i            The Oldie     -  E30 316i
The Roofless - Mazda MX-5 10th AE   The Blower   - Audi S4 B5
The Boiler     - BMW E39 530D   The Rotary    - Mazda RX8
The Italian     - Alfa 1.9 JTDm   That other Boiler    - BMW E91 320D

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #18 Gepost op: 28 januari 2018, 03:54:59 »

Noemt gij die omgebouwde een deerne? Oh boy  ::)

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #19 Gepost op: 28 januari 2018, 08:20:47 »
Noemt gij die omgebouwde een deerne? Oh boy  ::)

Wel, volgens diverse naslagbronnen, maar ook de "Taaltelefoon" zou deerne dit betekenen: meid , griet (informeel), deerne (archaïsch), natel (bargoens), moppie (schertsend). Ook was het net de bedoeling reacties los te krijgen.

Je noemt haar (of hem) (of het) een omgebouwde... Ik kan fout zijn, maar was je zelf ook geen oprichter van een tuningclub alwaar er ook
vanalles omgebouwd werd? Ligt toch in dezelfde lijn.  ;)

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #20 Gepost op: 28 januari 2018, 08:48:20 »
Je noemt haar (of hem) (of het) een omgebouwde... Ik kan fout zijn, maar was je zelf ook geen oprichter van een tuningclub alwaar er ook
vanalles omgebouwd werd? Ligt toch in dezelfde lijn.  ;)

Sorry hoor maar dat is helemaal geen vergelijk man  ::)
Hier gaat het wel degelijk om een persoon en niet ergens een object of wagen dat men gaat ombouwen  :jpshakehead:.

In dit topic http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=40164.3420 zegt ge anders toch maar heel iets anders en ik citeer vooral het 2de gedeelte:
Maar eigenlijk lijkt dat op het eerste zicht allemaal behoorlijk afgewerkt. Je zal het maar meemaken dat je met iets gelijkaardig in
bed belandt en in het heetst van de strijd uit haar handtas een badge van het werk met pakweg de naam "Kevin" valt. Dat zet toch wel
een domper op de vreugde.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #21 Gepost op: 28 januari 2018, 09:25:17 »
Sorry hoor maar dat is helemaal geen vergelijk man  ::)
Hier gaat het wel degelijk om een persoon en niet ergens een object of wagen dat men gaat ombouwen  :jpshakehead:.

In dit topic http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=40164.3420 zegt ge anders toch maar heel iets anders en ik citeer vooral het 2de gedeelte:
Maar eigenlijk lijkt dat op het eerste zicht allemaal behoorlijk afgewerkt. Je zal het maar meemaken dat je met iets gelijkaardig in
bed belandt en in het heetst van de strijd uit haar handtas een badge van het werk met pakweg de naam "Kevin" valt. Dat zet toch wel
een domper op de vreugde.

Ik zeg niets anders. Ik wou in eerste instantie gewoon reacties zien. Als ik op voorhand al zeg dat het een getuned exemplaar is, dan is de clou al lang weggegeven. Als je het niet weet, dan kun je inderdaad bevinden dat het allemaal redelijk afgewerkt is. Vergeet niet dat je als plastisch chirurg niet even een paar onderdelen van het schap neemt en erop schroeft, maar echt zelf moet gaan boetseren.

Als je het wel weet of iets beter kijkt, dan kun je inderdaad zien dat het een voormalige man is. Al zal dat de meeste mensen niet meteen opvallen. Een tiental jaar terug had je een of andere Duitse muziekgroep waarvan de jonge leadzanger sprekend een meisje leek. Ik vond dat nu wel niet, maar er weren er toen ook heel wat "misleid", waarover nog diverse grappen gemaakt werden door comedians enzovoort.

Wat de persoon van op de foto betreft, zou je natuurlijk ook kunnen zeggen: "Ja, maar ik had het direct gezien, hoor." Dan zeg ik wel dat er heel wat 100% OEM dames rondlopen met ietwat mannelijke trekken, waarvan je zou kunnen zeggen dat het omgebouwden zijn, maar het eigenlijk niet zijn. De vaststelling van ietwat mannelijke trekken, betekent niet pertinent dat het geen vrouwen zouden zijn. Sportieve vrouwen hebben heel vaak brede schouders, een overgespierde buik etc. Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg mooi, maar dat maakt het geen minder echte vrouwen omwille van die karakteristieken.

Draai of keer het hoe je wil, het is niet meer zoals in de jaren 90 dat het een beetje willen, maar niet kunnen is. Anno 2018 is het al een flink stuk
minder zichtbaar. Ik doe er inderdaad wat lacherig over, maar aan de andere kant moet dat ook erg zijn voor die mensen als er genetisch iets fout liep en je gevangen zit in een bepaald geslacht. Net zoals tuning bij auto's of voorwerpen, gaat het eigenlijk om een customisation van een persoon naar wat men werkelijk wil veruitwendigen. Het is dan misschien maar goed dat er zoiets bestaat, anders krijg je situaties als dit:

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #22 Gepost op: 28 januari 2018, 09:48:03 »
Man man die ellenlange teksten van u telkens weer opnieuw om uw standpunt duidelijk te maken of uw gelijk te krijgen krijg ik het toch van op mijn heupen van hoor.

Uw tekst in het kort gezegd is dat de wetenschap, geneeskunde en noem maar op er door de jaren heen enorm op vooruit is gegaan en zeker niet stil zal blijven staan.
Hoe dan ook het was een vent en diep ergens in die hersencellen blijft het een vent ook al heeft die nu een vrouwelijk lichaam.

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #23 Gepost op: 28 januari 2018, 11:16:40 »
Man man die ellenlange teksten van u telkens weer opnieuw om uw standpunt duidelijk te maken of uw gelijk te krijgen krijg ik het toch van op mijn heupen van hoor.

Uw tekst in het kort gezegd is dat de wetenschap, geneeskunde en noem maar op er door de jaren heen enorm op vooruit is gegaan en zeker niet stil zal blijven staan.
Hoe dan ook het was een vent en diep ergens in die hersencellen blijft het een vent ook al heeft die nu een vrouwelijk lichaam.

Eerst en vooral hoef ik geen gelijk te krijgen. Als ik zou vinden dat ik gelijk heb, dan zou ik in die zelfde zweem van zelfverzekerdheid niets op een forum posten ervan uitgaande dat ik het zogezegd toch zou weten. Wat ik wel in heel wat gevallen beoog, is een wil tot waarheidsvinding, wat vaak maar lukt met diverse standpunten van diverse mensen zoals op een forum bvb. Hoewel dat allesbehalve makkelijk is, was dit hier in dit eigenste geval nu toch niet zo het geval.

Immers: jij wierp sarcastisch op dat ik het een deerne durfde noemen. Ik begreep die stelling niet helemaal. Waarom niet? Wel, een deerne is nog steeds een jonge vrouw en volgens het fenotype van de persoon op de afbeelding, gaat het hier ook wel over. Ergo: ik snap eigenlijk niet helemaal wat je daarmee wil bedoelen en dan krijg je daarover een gesprek. Als jij dat echter ellenlang vindt, dan lees jij wellicht niet bijzonder veel boeken. Niets mis mee overigens, maar ik kan er niet aan doen dat jij dat niet gewoon bent. Als je het dan nog eens op je heupen ervan krijgt, dan heb je wellicht wel wat ervaring met boeken, zijnde het deel uit de Bijbel "Ezechiël" met de passus ‘Schreeuw het uit, mensenkind, en sla op je heup, want het zwaard treft mijn volk…’ . Daar zou het "op je heupen krijgen" wellicht vandaan komen. Of anders heb je een gewrichtsproblematiek: Naproxene werkt daar best wel goed .

Alle gekheid op een stokje vooraleer je denkt dat ik bovenstaande alinea met een 100% serieux instelling schreef... Ik zie niet in wat er mis is door te verwijzen naar die transgender als een jonge vrouw.

Waar ik wel vragen bij stel, wetende dat ik zelf ook niet veel weet van genetica en noem maar op, is het gegeven als zou die vrouw in haar hersenen nog steeds een man zijn. Uiteindelijk mag je dat ook niet zo bekijken. Het is waar dat genderkenmerken in de eerste plaats voortspruiten uit het al dan niet ontbreken van een Y chromosoom in ruil voor een X, maar het reikt allemaal nog veel verder dan dat. Ongeacht een XX chromosoom of Xy chromosoom starten we allemaal hetzelfde. Zowel man als vrouw heeft in embryonale status een fluit en een flamoes, ook jij indertijd.

Echter, als je drager bent van het Y chromosoom of wel een XY (man!), dan wordt in de 6de week het gen SRY geactiveerd wat ervoor zorgt dat de vrouwelijke geslachtsdelen wegkrimpen. Helemaal verdwijnen gebeurt echter niet, met als gevolg dat je bij wat nader onderzoek van je sacoche een naad kan zien. Dat was ooit een spleet. Bij de vrouw is de fluit ook nog steeds aanwezig in miniatuurvorm. Je weet wel wat dat is.

Als die SRY echter ontbreekt en mits nog een aantal andere defecten, kom je ter wereld als een vrouw, maar ben je genetisch globaal gezien wel een man. Het omgekeerde bestaat ook. Een XX chromosoom (vrouw) heeft een gemuteerd ofwel defect gen Wnt4 wat ervoor zorgt dat ze overgevoelig wordt voor testosteron en de vrouwelijke geslachtsdelen bvb wegsmelten in ruil voor mannelijke en de rest ook geadapteerd wordt aan die gendersetting.

Stel je hebt bvb een XY chromosoom (een man dus). Als bij de vorming van het embryo het SRY gen ontbreekt (en nog wat andere defecten) dan kom je als vrouw ter wereld, maar denk je wel als een man.

Maw, het is veel te kort door de bocht om te gaan beweren dat een transgender per definitie nadenkt als het initieel beoordeelde geslacht. Het omgekeerde is heel vaak eerder waar.
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2018, 11:20:43 door Pannenkoek »

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #24 Gepost op: 28 januari 2018, 11:19:11 »
.

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #25 Gepost op: 28 januari 2018, 11:28:55 »
 :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2018, 11:35:42 door Phantom Five »

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #26 Gepost op: 28 januari 2018, 11:33:58 »
:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

Als het fout is wat ik schrijf, mag je dat ook gewoon zeggen, hoor.

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #27 Gepost op: 28 januari 2018, 11:35:54 »
Draaf maar lustig door ik doe me gewoon de moeite niet meer om uw epistels te lezen.
Als ik graag zou lezen koop ik me wel een boek  >:D

Offline Pannenkoek

• World Champion
« Reactie #28 Gepost op: 28 januari 2018, 11:48:17 »
Draaf maar lustig door ik doe me gewoon de moeite niet meer om uw epistels te lezen.
Als ik graag zou lezen koop ik me wel een boek  >:D

Dat is goed. Vergeet wel niet dat jij de bal opgooide...

Offline Phantom Five

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #29 Gepost op: 28 januari 2018, 12:10:33 »
Sorry maar gij hebt in diverse topics al een heel ballenfabriek opgegooid  ::)
I REST MY CASE!!!