Ik zal er in ieder geval een aantal posten als ik hem heb, ben zelf ook benieuwd wat het zal geven met die extra parts.
Ik had mijn zinnen initieel gezet op de M3 berline, maar na een testweekend besloten dat deze toch iets te racy (lees: luid) was om dagelijks mee rond te rijden. De eerste 30 seconden bij een koude start zijn oorverdovend, en dat wil ik mijn geburen niet aandoen!

Wat mij betreft is mijn configuratie redelijk sleeper, mede doordat het monogram en badges niet getoond zullen worden. De zwarte uitlaten (alleen uiteinde, dus geen ander geluid) en diffusor (ook zwart) lijken mij op het eerste zicht ook niet erover. Uiteraard vergelijk ik nog steeds met de M3, dus dan is in feite alles sleeper

Ik ben 15 jaar gebonden geweest aan ecologische car policies al vanaf ik mijn rijbewijs heb, dus de "snelste" auto dat ik ooit kunnen bestellen heb was een 320 ED (163pk). Om die reden heb ik ook quasi alle trainingen bij BMW gevolgd (de laatst zal morgen plaatsvinden => BMW performance training experience) en heb inmiddels een drift school (1 dag paddock zolder) en circuit experience (halve dag zolder) geboekt de komende maanden, wat mij goed voorbereid zal hebben op een iets snellere wagen. Concrete ervaring met dergelijke motoren heb ik dus nog niet opgedaan, al kan ik mij inbeelden dat het geluid van een 6 cillinder iets braver klinkt dan een 8.
Ik heb de mijne besteld op 1 februari, dus denk dat je voor levertermijn moet rekenen op 8-9 weken indien ze geen aanpassingen meer moeten doen. De papieren waren een dag later dan de wagen binnen, dus hierop zit ook niet echt vertraging. Ze mailen dan de papieren door en de verzekeringsagent kan de platen op 1 of 2 dagen laten leveren bij de garage. Ik zat nu wel net midden in de drukte van het autosalon, dus dit kan ook wel enige vertraging met zich meegebracht hebben. Mijn 320 had ik bijvoorbeeld op 6 weken.