Auteur Topic:  2007 - E86 - Z4 - 3.0si - Black Sapphire [BBA]  (gelezen 4863 keer)

Offline Nostra

• Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • G-Sense Driver
Re: 2007 - E86 - Z4 - 3.0si - Black Sapphire [BBA]
« Reactie #30 Gepost op: 27 juni 2016, 10:48:09 »
Prachtig verhaal!

Liefhebbers pur sang als je zo iets mee kunt maken!

Proficiat met de knappe qp!
Mazda 3 (BM) SkyActive G-Sense
Not speed, but enginesounds are addictive!
There are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit
Porsche Cayman 987 or Lotus Elise S2???

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #31 Gepost op: 22 mei 2019, 13:55:18 »
De vorige eigenaar had de fout gemaakt om de wagen met startkabels te starten, vanwege een lege batterij, wat resulteerde in een kapotte airbagmodule.
Foute procedure van starten met startkabels dan, want ik heb mijn Z4M destijds ook al eens met startkabels gestart en was 0 zorg?

Offline Franzino

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #32 Gepost op: 22 mei 2019, 13:59:46 »
Dus heb ik een weekendje Bratislava geboekt, en ben gaan kijken. Heel toffe ervaring geweest, en de eigenaar bleek een echte liefhebber. 's Zaterdags ben ik de Z kunnen gaan bekijken in de parkeergarage, alle papieren en facturen en boekjes,... werden mij in mijn handen geduwd. Dan hebben de mensen mij mee uit eten genomen en mij teruggebracht naar mijn hotel. 's Zondags mocht ik een testrit maken met de wagen. Aangezien we maar op een kwartiertje van de grens met Oostenrijk zaten, zijn we daarheen gereden om te testen. Uiteindelijk heb ik anderhalf kunnen rijden, maar ik was al verkocht na de eerste 5 minuten  :D
Na de testrit hebben we een contractje opgesteld, heb ik een klein voorschot betaald en ben ik terug naar huis gevlogen. Eens thuis heb ik onmiddellijk mijn volgende vlucht geboekt voor die vrijdag. Dus vrijdagmiddag opnieuw met het vliegtuig naar Bratislava. Daar werden we (mijn copiloot en ik) opgepikt door de eigenaar. Nog snel even de laatste handtekeningen gezet, alles overhandigd en tegen 18.00 uur zijn we richting huis vertrokken. Ongeveer 1200 km test kunnen rijden, en de kilometers zijn weggetikt alsof het niets was! Wat een zalige wagen om mee te rijden, echt een plezier van het moment dat de sleutel word omgedraaid.
Klinkt zo wat als hetzelfde verhaal als de Fransman die mijn Z4M gekocht heeft...alleen is die niet blijven slapen. Altijd leuk zo een ervaringen  ;D