Hey, een tijdje terug heb ik mij opnieuw voorgesteld aangezien ik al wat langer niet meer actief was op het forum. Ik rij namelijk dagelijks rond in een audi Q5, iets waar hier geen topic voor bestaat

. Ik ben echter eerder wel al actief geweest op het forum twee keer met een mini...
-
mini one-
mini cooper S clubmanDe clubman heb ik dus weggedaan voor een 2.0 diesel van audi. Het mag duidelijk zijn dat dit een serieuze aanpassing was. Het verlangen naar iets leuks heeft nooit afgelaten, en het was dus maar een kwestie van tijd eer ik iets zou vinden. Ik heb mezelf overtuigd van de voordelen van een BMW Z3 coupé, en ben rustig op zoek gegaan tot ik er eentje vond die mij helemaal bevalt. Dit was gisteren. Nog even inschrijving en verzekering regelen en dan kan ik hem ophalen.
Ik heb geen genoegen genomen met de eerste de beste, ik kan gerust zeggen dat deze voor 95% perfect in orde is. Hij heeft 71k km's op de teller staan, en staat erbij alsof hij zo uit de showroom komt (op een paar kleinigheden na natuurlijk).
Een groot project zal het wel niet gaan worden, ik wil vooral genieten en rijden. Wat wel zeker zal veranderen zijn de wielen, ik ben op zoek naar een mooi setje 17". Ik denk vooral aan een breedset styling 32. Verlaging komt er ooit mss wel, maar voorlopig wil ik eerst eens zien hoe hij erbij staat met 17" eronder. Normaal gezien staat een verlaging nochtans hoog op mijn verlanglijstje, maar ik was behoorlijk onder de indruk van de wegligging en rijgedrag bij de testrit. Ik zie wel wat op mijn pad komt, zoiezo neem ik graag de tijd om zaken te veranderen. Alles in een keer vind ik wat saai

.
Ik kijk ernaar uit om rond te hangen op het forum en meetings en ritten bij te wonen

.