Auteur Topic:  2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs  (gelezen 20357 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline YoeriS

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 6135
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #90 Gepost op: 12 september 2015, 10:52:42 »
Onafgeveerd gewicht heeft niet enkel met rondetijden te maken... Hoe lager dit is, hoe beter uw wagen stuurt en omgaat met oneffenheden etc etc etc... Dit is 1 van de belangrijkste zaken die de handling verbetert, en daarmee bedoel ik inderdaad niet de stoplichtsprintjes die iedereen op BB de laatste tijd het belangrijkste vindt ::)

Velen weten dit niet uit onwetendheid en gaan dan lopen klagen dat de auto nerveus rijdt, niet moeilijk met de zwaarste replica cast velgen. Niet dat de OEM velgen altijd de beste kwaliteit zijn, maar die knallen er ook geen 20" loodzware cast velgen op.

Dit heeft dus niks met fashionista te maken, maar ik huiver gewoon bij de gedachte dat deze M4 keramische remmen heeft (die het onafgeveerd gewicht drastisch verlagen) en dat er dan iemand van die goedkope loodzware velgen onderzwiert die je even goed bij een 316d kunt zien. Ofwel kan het u dan geen reet schelen waar je mee bezig bent, ofwel scheelt er iets anders waar ik vandaag niet verder op in zal gaan.

Vooraleer de obligatoire "iedereen doet wat hij wil" posts weer opkomen... JA dat is waar, maar het is hier ook een forum waar hopelijk sommige personen iets zullen bijleren en zullen leren dat een velg niet alleen show en blinggehalte moet hebben.
History
2006 E90 318d (sold) - 2010 E92 325d Individual (sold) - 2009 E90 M3 (sold)
2014 Porsche Cayenne (werkpaard) - 1995 Ferrari F355 Spider (speelgoed)

Offline dannyro

  • Trade Count: (+8)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3395
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #91 Gepost op: 12 september 2015, 11:01:27 »
Onafgeveerd gewicht heeft niet enkel met rondetijden te maken... Hoe lager dit is, hoe beter uw wagen stuurt en omgaat met oneffenheden etc etc etc... Dit is 1 van de belangrijkste zaken die de handling verbetert, en daarmee bedoel ik inderdaad niet de stoplichtsprintjes die iedereen op BB de laatste tijd het belangrijkste vindt ::)

Velen weten dit niet uit onwetendheid en gaan dan lopen klagen dat de auto nerveus rijdt, niet moeilijk met de zwaarste replica cast velgen. Niet dat de OEM velgen altijd de beste kwaliteit zijn, maar die knallen er ook geen 20" loodzware cast velgen op.

Dit heeft dus niks met fashionista te maken, maar ik huiver gewoon bij de gedachte dat deze M4 keramische remmen heeft (die het onafgeveerd gewicht drastisch verlagen) en dat er dan iemand van die goedkope loodzware velgen onderzwiert die je even goed bij een 316d kunt zien. Ofwel kan het u dan geen reet schelen waar je mee bezig bent, ofwel scheelt er iets anders waar ik vandaag niet verder op in zal gaan.

Vooraleer de obligatoire "iedereen doet wat hij wil" posts weer opkomen... JA dat is waar, maar het is hier ook een forum waar hopelijk sommige personen iets zullen bijleren en zullen leren dat een velg niet alleen show en blinggehalte moet hebben.

Helemaal mee eens :thumbsup:
Toen ik op mijn E91 van 19" naar 18" velgen ben overgeschakeld, de VMR's Flow Formed, toch wel een lichtgewicht velg, was het eerste wat mij opviel het stuurgedrag. Wagen stuurt veel directer, kortom een plezier om mee te rijden tov de 19" velgen. ;)
E91 325D LCI powered by Heinz Sold
F11 535D Sold
F31 Alpina B3 Biturbo

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #92 Gepost op: 12 september 2015, 12:04:55 »
Dat snap ik niet hι...
Zo'n wagen, keramische remmen, performance upgrades en dan uw onafgeveerd gewicht gaan verkloten met velgen uit de Wibra...

De velgen vanuit de Wibra staan eronder, 3 kopen 1 gratis   :razz:, heb overtijd op een meting een M gezien met banden van Nangkang en dat zou veel erger zijn, dan begrijp ik u mening.
Al bij al denk ik niet dat AvantGarde een slechte reputatie heeft qua velgen, maarja ieder zn mening natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2015, 12:06:53 door dave72 »
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018


Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3734
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #94 Gepost op: 12 september 2015, 23:09:09 »
Ik blijf het grappig vinden... Als iemand iets anders doet dan wat het beste lijkt voor iemand is dat een dommerik...of leert hij niets bij.
Blijft beetje hoog van de toren...
 :thumbsup:


Zou best kunnen dat hij de keramische remmen genomen heeft omdat hij die "grote joekels" mooier vond.

Net zoals er ook veel zijn die een GT 3 RS kopen omdat het de meest track gerichte is van dat model en dat dan aan de toog te kunnen zeggen maar daarom vb zelf nog nooit alle potentieel uit de auto gehaald hebben.

Niet iedereen koopt alles voor dezelfde reden  ;)

Offline erq

  • Premium Member
  • Trade Count: (+5)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 7071
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #95 Gepost op: 13 september 2015, 08:28:57 »
Zou best kunnen dat hij de keramische remmen genomen heeft omdat hij die "grote joekels" mooier vond.
Net zoals er ook veel zijn die een GT 3 RS kopen omdat het de meest track gerichte is van dat model en dat dan aan de toog te kunnen zeggen maar daarom vb zelf nog nooit alle potentieel uit de auto gehaald hebben.
Niet iedereen koopt alles voor dezelfde reden  ;)

Dat is waar! Sommigen hebben gewoonweg te veel geld  ;D

(Niet noodzakelijk Dave hier, maar wel die mannen in de vb die jij aanhaalt  :P)
“That’s thirty minutes away. I’ll be there in ten.”  Winston Wolf  – Pulp Fiction

E61 535da  - E86 Z4 QP 3.0si - A6 2.7 Biturbo - F11 525da

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #96 Gepost op: 13 september 2015, 09:38:22 »
Ik blijf het grappig vinden... Als iemand iets anders doet dan wat het beste lijkt voor iemand is dat een dommerik...of leert hij niets bij.
Blijft beetje hoog van de toren...
 :thumbsup:


Zou best kunnen dat hij de keramische remmen genomen heeft omdat hij die "grote joekels" mooier vond.

Net zoals er ook veel zijn die een GT 3 RS kopen omdat het de meest track gerichte is van dat model en dat dan aan de toog te kunnen zeggen maar daarom vb zelf nog nooit alle potentieel uit de auto gehaald hebben.

Niet iedereen koopt alles voor dezelfde reden  ;)

Heb deze wagen occasie gekocht en de keramische remmen stonden er nu op, voor mij moest dit niet percι.Zou t zelf nooit kopen als ik de wagen nieuw had aangekocht.
Nu ik afentoe eens een trackday doe is dit wel leuk meegenomen.
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline pieterjan99

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 4544
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #97 Gepost op: 13 september 2015, 10:40:58 »
Ik blijf het zeggen.. die nep pijpkes eraf en die staat  :thumbsup:
Bmw e61 525d PPE sold - Bmw e87 120d sold - BMW X5 sold - Audi A6 4G avant sold - BMW F20 114i - Jaguar XF

Offline m-einser

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 120
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #98 Gepost op: 13 september 2015, 10:41:35 »
Hey Dave nu pas gezien! Proficiat met deze aanwinst. Veel plezier met de M4.  :clap:

Offline Woodykipo

  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7145
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic
« Reactie #99 Gepost op: 14 september 2015, 10:02:49 »
Knappe velgen :thumbsup:

Offline 335i

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 897
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #100 Gepost op: 14 september 2015, 17:43:23 »
Mooie  :///M: 4

Mooie combinatie.
De akra uitlaattips zijn mooi, spijtig dat ze geen "effect" hebben.
2009 E92 335i Alpineweiss III - Leder Dakota Korralrot   - PPE @ 360 bhp -
1982 VW Golf Mk1 GTI Weitec lowered - on 15" White BBS RS wheels - SOLD
July 2014  : F82 M4

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #101 Gepost op: 14 september 2015, 19:27:30 »
Mooie  :///M: 4

Mooie combinatie.
De akra uitlaattips zijn mooi, spijtig dat ze geen "effect" hebben.
Vind persoonlijk dat het geluid met kleppen open in sport of sport+ stand zeer goed klinkt, vandaar voorlopig alleen de tips.
Alle accenten aan de wagen zijn zwart, vandaar deze zwarte eindstukken.
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline Peter@Pure

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 908
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #102 Gepost op: 17 september 2015, 12:53:10 »
Ik snap al de commentaren hier niet over:
- Nep akra tips
- Zware 20 duims velgen
- Sprintjes belangrijker vinden dan rondetijden rijden etc etc

Iedereen doet toch wat die wil. Als jij bvb 1200 euro wil besteden aan "echte" akra endtips die ook in china gemaakt worden wie is dan de idioot? Het is juist omdat er mensen zijn die dit eraan uitgeven dat die firma's zo een prijs kunnen vragen. Ik zou alleszins met dat geld wat ik over hou iets anders kunnen doen.

Zelf zou ik er ook geen zware 20'ers onder leggen maar eerder op zoek gaan naar lichte 19'ers (in combo met de ceramic brakes) maar soit die 20'ers zien er wel lekker uit.

En niet iedereen heeft tijd/geld/behoefte om op circuit te rijden. Ik heb bvb 10jaar lang met de motor op circuit gereden en ook paar keer met de wagen. Nu geen tijd meer. Af en toe met de kart op genk en voor de rest is het plezant om eens een sprintje te trekken. Dat kan je elke dag en heb je elke dag beetje plezier :) En om op circuit de snelste te zijn... daar gaat het ook om wie het meeste geld heeft. Toch zeker als je met zulke wagens gaat tracken. Zeer veel slijtage op remmen en andere onderdelen. Circuitdag op Spa kost bvb ook al een hele hap.

Maar soit het is een vrije wereld. We doen allemaal met onze centen wat we willen. Als we er maar zelf tevreden mee zijn he.

David mooie wagen en gaat zeer lekker! Ik vind de end tips en velgen wel geslaagd ;) Je weet wat er nog ontbreekt he ;)
F21 M140i - 100-200: 8.1
Audi TTRS - 100-200: 4.47 60-130: 5.16
F80 M3 - 100-200: 4.45, 60-130: 5.1
F20 M135i (sold) - 100-200: 6.26 , 60-130: 7.4
peter@pureturbos.eu - peter@pureturbos.com - peter@protuningfreaks.com

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #103 Gepost op: 17 september 2015, 13:40:04 »
Ik snap al de commentaren hier niet over:
- Nep akra tips
- Zware 20 duims velgen
- Sprintjes belangrijker vinden dan rondetijden rijden etc etc

Iedereen doet toch wat die wil. Als jij bvb 1200 euro wil besteden aan "echte" akra endtips die ook in china gemaakt worden wie is dan de idioot? Het is juist omdat er mensen zijn die dit eraan uitgeven dat die firma's zo een prijs kunnen vragen. Ik zou alleszins met dat geld wat ik over hou iets anders kunnen doen.

Zelf zou ik er ook geen zware 20'ers onder leggen maar eerder op zoek gaan naar lichte 19'ers (in combo met de ceramic brakes) maar soit die 20'ers zien er wel lekker uit.

En niet iedereen heeft tijd/geld/behoefte om op circuit te rijden. Ik heb bvb 10jaar lang met de motor op circuit gereden en ook paar keer met de wagen. Nu geen tijd meer. Af en toe met de kart op genk en voor de rest is het plezant om eens een sprintje te trekken. Dat kan je elke dag en heb je elke dag beetje plezier :) En om op circuit de snelste te zijn... daar gaat het ook om wie het meeste geld heeft. Toch zeker als je met zulke wagens gaat tracken. Zeer veel slijtage op remmen en andere onderdelen. Circuitdag op Spa kost bvb ook al een hele hap.

Maar soit het is een vrije wereld. We doen allemaal met onze centen wat we willen. Als we er maar zelf tevreden mee zijn he.

David mooie wagen en gaat zeer lekker! Ik vind de end tips en velgen wel geslaagd ;) Je weet wat er nog ontbreekt he ;)

 ;)  thanks mate
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline MMario

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1044
« Laatst bewerkt op: 17 september 2015, 14:19:35 door MMario »
1992-1999 Honda CRX 16i-16|1999-2002 Lotus Elise|2002-2008 BMW 330CI SMG
2008-2010 997 Carrera 2|2010-2013 E91 330D M-sport|2011-2013 E46 M3 CSL "Silbergrau"
2013-2014 E81 130i M-sport / sportpakket|2014 -2015 E39 M5 10/2002 Carbonzwart|2015 ... E92 M3 Competition Spacegrau
Wat is het verschil tussen de M3 CSL en een race-toerwagen? Slechts ιιn ding : een toerwagen maakt meer lawaai.

Offline Ed-M3Cab

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1756
  • ///rijden een droom & GSA een hobby
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #105 Gepost op: 17 september 2015, 18:47:39 »
Prachtige M4 ,geniet ervan  :///M: makker  :thumbsup:

Ed.

Offline denkris

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3614
  • f32 428i
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #106 Gepost op: 18 september 2015, 05:15:34 »
Congrats Dave wat een dikke  :///M:
Heel bruut met die velgen man staan als gegoten ,geniet van deze knaller  :clap:
f 32 428i - Suzuki bandit 600
e92 320i sold - w 203 sport coupe c220D sold - Seat toledo 19 tdi sold - Seat toledo 19 td sold - Peugeot 305 1500 sr sold

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3734
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #107 Gepost op: 18 september 2015, 08:15:23 »
NICE  :thumbsup:

heb je nog foto's van de zijkant genomen?

Offline MMario

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1044
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #108 Gepost op: 18 september 2015, 09:11:15 »
NICE  :thumbsup:

heb je nog foto's van de zijkant genomen?




1992-1999 Honda CRX 16i-16|1999-2002 Lotus Elise|2002-2008 BMW 330CI SMG
2008-2010 997 Carrera 2|2010-2013 E91 330D M-sport|2011-2013 E46 M3 CSL "Silbergrau"
2013-2014 E81 130i M-sport / sportpakket|2014 -2015 E39 M5 10/2002 Carbonzwart|2015 ... E92 M3 Competition Spacegrau
Wat is het verschil tussen de M3 CSL en een race-toerwagen? Slechts ιιn ding : een toerwagen maakt meer lawaai.

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3734
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #109 Gepost op: 18 september 2015, 09:16:27 »
als die niet perfect staat weet ik het ook niet meer  8)

klauwen zijn een klein detail maar wel super gevonden om die laten mee te spuiten in de koetswerkkleur.
meeste met die remmenset zouden er nie willen aanraken omdat ze dan uitzicht verliezen van: "ik heb de dure remmen optie"
maar jij bent voor de prachtige looks gegaan  :thumbsup:



Offline MMario

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1044
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #110 Gepost op: 18 september 2015, 09:31:13 »
als die niet perfect staat weet ik het ook niet meer  8)

klauwen zijn een klein detail maar wel super gevonden om die laten mee te spuiten in de koetswerkkleur.
meeste met die remmenset zouden er nie willen aanraken omdat ze dan uitzicht verliezen van: "ik heb de dure remmen optie"
maar jij bent voor de prachtige looks gegaan  :thumbsup:

Hij staat inderdaad mooi  :thumbsup:
Enkel de achterste wielen staan iets teveel naar buiten ...
1992-1999 Honda CRX 16i-16|1999-2002 Lotus Elise|2002-2008 BMW 330CI SMG
2008-2010 997 Carrera 2|2010-2013 E91 330D M-sport|2011-2013 E46 M3 CSL "Silbergrau"
2013-2014 E81 130i M-sport / sportpakket|2014 -2015 E39 M5 10/2002 Carbonzwart|2015 ... E92 M3 Competition Spacegrau
Wat is het verschil tussen de M3 CSL en een race-toerwagen? Slechts ιιn ding : een toerwagen maakt meer lawaai.

Offline Nordschleife

  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1284
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #111 Gepost op: 18 september 2015, 12:28:37 »
Prachtige machine  :drool:

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #112 Gepost op: 18 september 2015, 16:55:34 »
Hij staat inderdaad mooi  :thumbsup:
Enkel de achterste wielen staan iets teveel naar buiten ...
Is al opgelost, de et en J van deze velgen tov de breytons was verschillend en met de spacers erbij was dit teveel, nu staan ze -10mm en is perfect
Ramen zijn ondertussen ook getint.
Steffen 435i vs M4
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3734
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #113 Gepost op: 18 september 2015, 17:14:20 »
is dat nu een optische illusie of is die M4 precies veel groter?

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #114 Gepost op: 18 september 2015, 17:32:41 »
is dat nu een optische illusie of is die M4 precies veel groter?
Kont is dikker,breder en hoger ;-)
  :///M: :///M: :///M:
« Laatst bewerkt op: 20 september 2015, 18:11:08 door dave72 »
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline 335i

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 897
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #115 Gepost op: 18 september 2015, 17:45:15 »
Vind persoonlijk dat het geluid met kleppen open in sport of sport+ stand zeer goed klinkt, vandaar voorlopig alleen de tips.
Alle accenten aan de wagen zijn zwart, vandaar deze zwarte eindstukken.
Sound is inderdaad standaard in sport ook al super!
Zwarte accenten zijn top!

Veel succes met de  :///M:
2009 E92 335i Alpineweiss III - Leder Dakota Korralrot   - PPE @ 360 bhp -
1982 VW Golf Mk1 GTI Weitec lowered - on 15" White BBS RS wheels - SOLD
July 2014  : F82 M4

Offline dave72

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 610
  • BMW 330e Dravitgrau
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #116 Gepost op: 28 september 2015, 16:02:33 »
Een dagje Nurburgring
« Laatst bewerkt op: 28 september 2015, 16:28:56 door dave72 »
BMW 330e Dravitgrau
BMW 318is/4 classII 1994
Landrover Evoque Cabrio  sport 2018

Offline Tom

  • Oneliner
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 9451
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Breytons /Eibach springs / Akrapovic tips/
« Reactie #117 Gepost op: 28 september 2015, 16:11:00 »
Onafgeveerd gewicht heeft niet enkel met rondetijden te maken... Hoe lager dit is, hoe beter uw wagen stuurt en omgaat met oneffenheden etc etc etc... Dit is 1 van de belangrijkste zaken die de handling verbetert, en daarmee bedoel ik inderdaad niet de stoplichtsprintjes die iedereen op BB de laatste tijd het belangrijkste vindt ::)

Velen weten dit niet uit onwetendheid en gaan dan lopen klagen dat de auto nerveus rijdt, niet moeilijk met de zwaarste replica cast velgen. Niet dat de OEM velgen altijd de beste kwaliteit zijn, maar die knallen er ook geen 20" loodzware cast velgen op.

Dit heeft dus niks met fashionista te maken, maar ik huiver gewoon bij de gedachte dat deze M4 keramische remmen heeft (die het onafgeveerd gewicht drastisch verlagen) en dat er dan iemand van die goedkope loodzware velgen onderzwiert die je even goed bij een 316d kunt zien. Ofwel kan het u dan geen reet schelen waar je mee bezig bent, ofwel scheelt er iets anders waar ik vandaag niet verder op in zal gaan.

Vooraleer de obligatoire "iedereen doet wat hij wil" posts weer opkomen... JA dat is waar, maar het is hier ook een forum waar hopelijk sommige personen iets zullen bijleren en zullen leren dat een velg niet alleen show en blinggehalte moet hebben.

Ik snap dit punt.
Nur Tote Motoren werden beatmet

Offline Lectra

  • Premium Member
  • Trade Count: (+19)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 10927
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #118 Gepost op: 28 september 2015, 16:59:28 »
Een dagje Nurburgring

Mooie foto's.  8)

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3734
Re: 2014 – F82 - ///M4 - Austin Yellow / Avantgarde 20"/Eibach springs
« Reactie #119 Gepost op: 28 september 2015, 19:11:39 »
Staat super zo!!!

Knappe actie foto's.

En ligt precies nog goed op de baan ook met die zwar(t)e velgen  >:D :thumbsup: