Auteur Topic:  M series op MotoGP Catalunya  (gelezen 1278 keer)

Offline Freke

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
M series op MotoGP Catalunya
« Gepost op: 17 juni 2015, 12:23:46 »
Dit weekend naar de MotoGP geweest in Barcelona en vermits de MotoGP gesponsord word door BMW post ik hier enkele fotokes. Op zaterdag werd er serieus wat gedrift met de  :///M:4
* BMW E91 320d: PPE Chipped, "20 Vossen, AP schroefkit, carbon parts ...
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Eisenmann uitlaat, veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Ducati 851 (wsbk repl): Termignoni, PP tuning radiale remhendel ...
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline Freke

• Grand Prix Winner
Re: M series op MotoGP Catalunya
« Reactie #1 Gepost op: 17 juni 2015, 12:25:49 »
Van de drift foto's heb ik nog verschillende foto's maar dan telkens een andere hoek, hier nog enkele andere pics
* BMW E36 M3 Cabrio: Avus Blauw, Eisenmann uitlaat, veerpootbrug, KW V2 schroefkit
* Honda Fireblade (trackslet) : Akrapovics, Quickshift, Slipperkoppeling, Hyper Pro vering & stuurdemper...

Offline devilxtreme

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 17 juni 2015, 20:14:44 »
Ik ga dit jaar naar Assen voor de eerste keer naar de GP zien. Vorig jaar voor het eerst WK Superbike gaan zien en dat was al :exited:.

Het was nogal een thuis nederlaag voor Marquez :censor:

Offline Freke

• Grand Prix Winner
« Reactie #3 Gepost op: 18 juni 2015, 12:37:42 »
SBK heb ik al een paar keer gezien in Assen, wel al enkele jaren terug toen het WK SBK nog populair was.  Dit was ook de eerste keer MotoGP en ik wou gaan kijken in het mekka van de racerij: Spanje. Er was +/- 120000 man, echt wel kippenvel als ze de rijders aanmoedigen.  Niveau MotoGP is een pak hoger maar bij de SBK kan je dan weer op meer plaatsen of bij rijders komen.

MotoGP was ni veel aan te zien want de posities lagen direct vast na de val van Marquez. Moto2 was dan weer wel een super spannende race.

Ik zal er nog enkele foto's van de GP bij zetten

« Laatst bewerkt op: 18 juni 2015, 12:40:43 door Freke »

Offline Freke

• Grand Prix Winner
« Reactie #4 Gepost op: 18 juni 2015, 12:44:54 »
en nog enkele...

Offline SanderG

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #5 Gepost op: 18 juni 2015, 12:47:20 »
Vorig jaar een VIP weekend met Monster Energy gewonnen op de moto GP van Catalunya!
Echt een top weekend gehad!
Dat was voor mij een once in a lifetime!  :wow:
Ik hoop dat je ook zo een TOP ervaring hebt gehad  :thumbsup:
BMW 1995 E36 320i Cabrio (Sold)
Abarth 595 Competizione 2013 (Daily)

Offline Freke

• Grand Prix Winner
« Reactie #6 Gepost op: 18 juni 2015, 14:56:17 »
Yep Yep, ik heb ook een top weekend gehad. Normaal als ik op moto/auto weekend ga dan lig je ergens op een weide in een tent en is er buiten de races niet zoveel te doen maar hier heb je het beste van 2 werelden. Overdag races kijken tot +/- 16h en dan naar  Barcelona stad iets lekkers gaan eten en een danspasje zetten.  8)

Vip weekend zal zeker niet slecht geweest zijn en dan ben je waarschijnlijk wel op plaatsen kunnen geraken waar anderen dan weer niet kunnen komen...

Offline SanderG

• Pre-Qualifying
  • **
« Reactie #7 Gepost op: 18 juni 2015, 16:01:59 »
Inderdaad, bij ons exact hetzelfde rustig naar de race kijken en daarna de avond verder zetten in Barcelona.
Dat dachten wij ook , we hadden enkel een loge boven de tribune wat op zich wel leuk was.
Met een stukje privé tribune.
Maar jammer genoeg konden we niet in de Pit-lane of de boxen ( wat ik eigenlijk het liefst van al wou doen). Maar kom een gratis vip reisje naar de moto-gp all in is ook alles behalve slecht.
BMW 1995 E36 320i Cabrio (Sold)
Abarth 595 Competizione 2013 (Daily)

Offline GeoBem007

• Premium Member
  • Trade Count: (+1)
  • Race Legend
    • @hertgoan
« Reactie #8 Gepost op: 18 juni 2015, 16:09:30 »
Ben een keertje naar de SBK gaan zien op Assen en een keertje naar de MotoGP. Top ervaringen! MotoGP duidelijk drukker dan SBK :)