Auteur Topic:  125cc klasse, wat te kiezen?  (gelezen 11697 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7122
  • BRZ addict
125cc klasse, wat te kiezen?
« Gepost op: 15 mei 2015, 20:07:29 »
Zoals al aangegeven ben ik op zoek naar een motor voor woon werk verkeer en weekendritjes op secundaire wegen.

Ik zit al een tijdje rond te kijken voor een naked/supersport in 125cc maar ik geraak er maar niet aan uit...

Voorkeur gaat naar model zoals de ktm duke 125 of de Honda cbr 125rr (repsol) maar ik weet uit ervaring dat een supersport niet zo echt men ding is en ik liever iets meer wendbaar heb ("uit de knien rijden" zoals ze bij ons zeggen)

Ik vroeg me af of er (zeker qua looks) nog andere 125cc motoren zijn die de looks hebben van een volwassen motor zoals de duke?

Ik ben hier buiten de bekende merken niet zo van op de hoogte en een duke ligt nu toch net iets boven budget.

Ik wil voorlopig men rijbewijs niet halen aangezien ik dit niet nodig vind, dus een zwaardere motor zit er de komende jaren niet in. Heb men ander speeltje voor in het weekend die nu ook als daily fungeert en ik wat meer wil sparen ;)
Subaru BRZ (Boxerengine, Rearwheel drive & Zenith) Ben Hur daily trackinspired roadcar in progress
Not speed, but enginesounds are addictive!
there are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit

Offline Snorkel

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 11182
  • undereZtimated
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2015, 21:05:16 »
Ik heb een Yamaha YZF-R125 gehad. Reed heel plezant, hoogtoerig blokje, heel licht en wendbaar... Verbruik zat ik nooit aan 3 liter, eerder 2.8. Niks negatief over te melden.  :)

Geen wegentaks, enkel iets van een 69 euro inschrijving, en verzekering was bij mij iets van een 130 (?) euro, niks bijzonder. Dus voor peanuts rij je rond.


« Laatst bewerkt op: 15 mei 2015, 21:07:04 door Snorkel »

Offline gfk807

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5339
  • Enjoy life - Life's too short not to !
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2015, 21:32:31 »
Wat heb je met je zoontje zijn hoofd gedaan Snorkel ???  :thinking:

 :iono:

Wel knappe moto...zou je niet zeggen dat dat maar een 125cc is ... hoe snel rijdt zoiets dan ?  :iono:

Offline Snorkel

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 11182
  • undereZtimated
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2015, 21:49:24 »
Wat heb je met je zoontje zijn hoofd gedaan Snorkel ???  :thinking:

Zijn hoofd lag nog binnen die dag.  ;D

Die gaat makkelijk een 110-120, maar dan hebben we het wel gehad. Geen machine voor autostrade imo.
Maar voor gewoon secundair verkeer gaat dat vlotjes mee.

Offline denkris

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3595
  • f32 428i
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2015, 08:02:36 »
Geen voorkeur voor een moto scooter Yamaha Xmax abs  125 cc,zelf rij ik daar dagelijks mee. Heeft een sportieve uitstraling en is uitgerust met sport chassis :greddy: en extra grote wielen .De scooter verteerd de bochtjes als zoete broodjes .
 Beste aankoop ooit gedaan ,nadeel is de prijs . :thumbdwn:
Niets dan voordelen ,dan tegen  een naked  125cc .
Voor woon en werk verkeer is dit top ,zelfs boodschappen aanhalen is een nu een leuke en aangename ervaring.
Je bent goed beschermd tegen regen  en wind ,zeker in de winter maanden een MUST .Kan je het aanbevelen bij vries temperaturen is de wijde body en windscherm een zegen   ,veel bagage ruimte (onder het zadel ,top case )ideaal als daguitstap je hoeft niets rond te sleuren met de helmen en motor jacket ,vlot no vitesses echt gemaakt voor stads verkeer .En qua performance doet de 125cc meer dan zijn best .Geen probleem aan de rode lichtjes lekker als eerste weg  >:D
Verbruik 3.7 l, geen taks verzekering 100 euro .
 
Hopelijk ben je er iets mee  ;)
f 32 428i - Suzuki bandit 600
e92 320i sold - w 203 sport coupe c220D sold - Seat toledo 19 tdi sold - Seat toledo 19 td sold - Peugeot 305 1500 sr sold

Offline patje007

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 248
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2015, 08:22:44 »
waarom niet voor het klassieke design , met een Vespa GTS   :bow:


Audi TT roadster "8J"  &  Audi A3 "8V" &  Vespa  GTS  300 'supersport'  &  Vespa  GTS  300 'super'

Offline Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7122
  • BRZ addict
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #6 Gepost op: 16 mei 2015, 08:40:12 »
Ik wil nog wat echt schakel en rijplezier he jongens ;)

Geen scooters voor mij :D verveel me daar op ;)
Subaru BRZ (Boxerengine, Rearwheel drive & Zenith) Ben Hur daily trackinspired roadcar in progress
Not speed, but enginesounds are addictive!
there are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit

Offline gfk807

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5339
  • Enjoy life - Life's too short not to !
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #7 Gepost op: 16 mei 2015, 08:45:11 »
Ik wil nog wat echt schakel en rijplezier he jongens ;)

Geen scooters voor mij :D verveel me daar op ;)

Is pertang makkelijker om je billen dicht te knijpen van de kou zulle Nostra  >:D

 :razz:

Online order66

  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 4351
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #8 Gepost op: 16 mei 2015, 08:52:24 »
waarom niet voor het klassieke design , met een Vespa GTS   :bow:





Zalig karretje!

En schakelen op een 125cc... Kan u zeggen dat ge niet anders gaat moeten doen :toofunny:


In een erg ver verleden dit nog gehad :



Leuk om mee te rijden, hoogtoerig, maar heeft weinig koppel en je blijft maar schakelen op een 125cc ;D
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2015, 08:58:14 door order66 »

Offline denkris

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3595
  • f32 428i
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #9 Gepost op: 16 mei 2015, 09:11:28 »
Eerlijk.... de leden hebben het bij het rechte eind daar zal niet veel fun aan zijn ,das inderdaad constant schakelen. Persoonlijk vind ik een 125 cc schakel brommer beetje zo ,net niet versta je .Met alle respect hoor . :bow:
 
Als je een beetje fun wilt ,ja dan zou je beter gaan voor de kawa 300 ninja das een speels machientje  >:D

Maar daar is rijbewijs voor nodig....
f 32 428i - Suzuki bandit 600
e92 320i sold - w 203 sport coupe c220D sold - Seat toledo 19 tdi sold - Seat toledo 19 td sold - Peugeot 305 1500 sr sold

Offline lost

  • Trade Count: (+1)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 612
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #10 Gepost op: 16 mei 2015, 22:32:19 »
waarom geen lml star (vespa)
125CC 4 takt met vitesse aan het stuur  :D
en daar zijn cilinder kitjes voor te krijgen dus die gaan ook wel nog vooruit  8)


Offline Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7122
  • BRZ addict
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #11 Gepost op: 19 mei 2015, 06:06:22 »
Liefst dus geen scooter :) !

Dit was de vraag ook helemaal niet :D !
Subaru BRZ (Boxerengine, Rearwheel drive & Zenith) Ben Hur daily trackinspired roadcar in progress
Not speed, but enginesounds are addictive!
there are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit

Offline Jamme1981

  • Trade Count: (+25)
  • Crashed!
  • ************
  • Berichten: 11214
  • Cars are a passion
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #12 Gepost op: 19 mei 2015, 11:28:19 »
Ik ga zondag kijken naar een Suzuki GN 125cc.
Zou liever rijbewijs afleggen voor zware motor, maar niet echt de moment en de vriendin ziet dat ook niet zitten.
Dus, overweeg ik al enige maanden de aankoop van een 125cc. Een scooter achtig iets wil ik liever niet.
Na enige tijd zoeken ben ik op die Suzuki uitgekomen.

Had eerst zo'n Honda Repsol 125cc op het oog, maar de verkoper vraagt teveel naar mijn budget. Rekening houdende dat ik deze alleen zou kopen voor woon- & werkverkeer. De tijd dat ik altijd verlies 's morgens op de snelweg is niet meer te doen, voor amper 15 km afstand.

Ander model was zo'n Yamaha YBR 125.
Ook is er nog Derbi al weet ik niet of die zo goed zijn ?

Hopelijk vind je iets dat je aanstaat en hou ons op de hoogte zou ik zeggen.
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2015, 11:31:11 door Jamme1981 »
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e30 - 316i -  99pK - Brillianrot - Anthrazit stoff
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -SOLD

Freude Am Fahren

VW Corrado-1989-1800 16V

Offline Bananenman

  • Medewerker
  • Trade Count: (+2)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 10716
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2015, 11:37:42 »
Honda CBF125? Staan echt wel goedkoop en afgaande op de recensies een ideale 125  :)
Ikzelf zit wat in hetzelfde schuitje, een motorrijbewijs is mij nu echt wel te duur dus lijkt een 125 mij ideaal als beginner. In september mijn 4 uur praktijk volgend en dan begint de zoektocht ook  ^-^
« Laatst bewerkt op: 19 mei 2015, 12:43:23 door Bananenman »
Saab 9-3 1.9TiD

Online order66

  • Trade Count: (+4)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 4351
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2015, 11:41:21 »
Groot gelijk jongens. Motorrijden is een ervaring die je in je leven MOET gehad hebben :thumbsup:

Offline Jamme1981

  • Trade Count: (+25)
  • Crashed!
  • ************
  • Berichten: 11214
  • Cars are a passion
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2015, 12:15:01 »
n geluk heb ik dan toch. Heb sinds 1999 rijbewijs B en moet dan geen praktijklessen volgen dacht ik... Of vergis ik mij ?
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e30 - 316i -  99pK - Brillianrot - Anthrazit stoff
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -SOLD

Freude Am Fahren

VW Corrado-1989-1800 16V

Offline Xasuntox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 671
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2015, 13:52:13 »
n geluk heb ik dan toch. Heb sinds 1999 rijbewijs B en moet dan geen praktijklessen volgen dacht ik... Of vergis ik mij ?

Klopt. Wie zijn B rijbewijs na 1/05/2013 behaalt heeft  moet na 2 jaar nog 4 uur les volgen (zonder examen).
Een goede 125cc.
De ktm Duke ziet er ver uit het beste uit. De honda cbf125 vind ik van uitzicht dan weer minder mooi, maar wel heel degelijke moto's en goedkoop. Persoonlijk zou ik geen duke kopen, veel te duur voor een 125. :thumbsup:

- BMW E46 320D 2000
- Yamaha WR450F 2010

Offline Mr. SLASH

  • Trade Count: (+3)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1568
  • Matig je kinderen , denk aan mijn snelheid
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #17 Gepost op: 19 mei 2015, 17:55:35 »
Ik heb mijn vriendin een ybr125 gekocht.
Zelf ook al paar keer meegereden en ik moet wel zeggen, komende van bandit1200,R1,510smr ed, dat je zoiets wel heel rap beu bent :D
veel schakelen ...

Mijn vriendin daarentegen vindt het dan weer een geweldig machien en alles boven de 70 lijkt voor haar rocketspeed :D

foto:

Matig je kinderen , denk aan mijn snelheid
BMW E34 525i
Suzuki GSF1200 Bandit

Offline krunk

  • Trade Count: (0)
  • Pre-Qualifying
  • **
  • Berichten: 96
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #18 Gepost op: 19 mei 2015, 17:57:17 »
Klopt. Wie zijn B rijbewijs na 1/05/2013 behaalt heeft  moet na 2 jaar nog 4 uur les volgen (zonder examen).
Een goede 125cc.
De ktm Duke ziet er ver uit het beste uit. De honda cbf125 vind ik van uitzicht dan weer minder mooi, maar wel heel degelijke moto's en goedkoop. Persoonlijk zou ik geen duke kopen, veel te duur voor een 125. :thumbsup:
ik geloof dat men deze lessen moet volgen, indien iemand het rijbewijs b na 1/05/2011 behaalde  ;).

Offline Xasuntox

  • Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
  • *****
  • Berichten: 671
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #19 Gepost op: 19 mei 2015, 18:03:53 »
ik geloof dat men deze lessen moet volgen, indien iemand het rijbewijs b na 1/05/2011 behaalde  ;).

Het zal inderdaad zijn zoals je zegt, ik was nog aan het twijfelen of het nu 2011 of 2013 was.  :thumbsup:

- BMW E46 320D 2000
- Yamaha WR450F 2010

Offline Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7122
  • BRZ addict
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #20 Gepost op: 26 mei 2015, 05:46:26 »
Ondertussen nog op een ander modelletje gevallen:

Motorhispania kn2 125.

Ziet er een beetje duke achtig uit met Yamaha motor. Iemand ervaring daarmee?
Subaru BRZ (Boxerengine, Rearwheel drive & Zenith) Ben Hur daily trackinspired roadcar in progress
Not speed, but enginesounds are addictive!
there are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit

Offline Odan.be

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2176
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #21 Gepost op: 26 mei 2015, 07:20:32 »
Mss da ik op wat tenen ga trappen.  Maar haal u papiertje voor een "motorrijbewijs"
Die 125cc dingen geven zen ze in andere landen aan 16 jarigen die 60 kg wegen,  of in Aziatische miljoenen steden om tussen de files door te laveren.
Een beetje Europese "vent"  zit daar amper comfortabel op,  en steekt er met al zijn ledematen uit.
Het vermogen van die die dingen ben je snel beu,  zelfs mijn 2 takt 72 cc mtx 15 jaar geleden was sneller en had meer oempf dan die 125cc 4 takt ondingen.
Met een papiertje kan je gaan kijken en de klasse van de duke 390,  dat is de naam motorfiets al waardig,  heeft een aangenaam vermogen zonder dat je schrik moet krijgen dat het afgestraft gaat worden
Allesinds beter dan zo een trotinet met een grasmachine motor...
Just my 2 cents!
*2007 E91 335i -Den Transporteur-

Offline mr. black

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 189
  • bin there, done that... wait.... and again.
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #22 Gepost op: 26 mei 2015, 08:03:32 »
Zijn hoofd lag nog binnen die dag.  ;D

Die gaat makkelijk een 110-120, maar dan hebben we het wel gehad. Geen machine voor autostrade imo.
Maar voor gewoon secundair verkeer gaat dat vlotjes mee.


 :wow: mn Mito haalt makkelijk 160/ 170 8) en ja sleuren voor zot!!!
e36 325 tds ruined. e46 320d sold.  e30 320ci mia.   e46 320cd burned. e32 730d wreked.  e46 320cd sold.  e46 320i cabby.  GMC denaly 6.2l 420pk daily perto.    
Grtzzzz,
Mr. Black.

Offline Snorkel

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 11182
  • undereZtimated
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #23 Gepost op: 26 mei 2015, 08:20:50 »

 :wow: mn Mito haalt makkelijk 160/ 170 8) en ja sleuren voor zot!!!

Ik zal meer wegen dan u.  ;D

Offline Odan.be

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2176
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #24 Gepost op: 26 mei 2015, 08:26:02 »
Cagiva mito is nog een 2 takt,  die yamaha van snorkel is een 4 takt.. 
*2007 E91 335i -Den Transporteur-

Offline jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8900
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #25 Gepost op: 26 mei 2015, 08:41:27 »
Mss da ik op wat tenen ga trappen.  Maar haal u papiertje voor een "motorrijbewijs"
Die 125cc dingen geven zen ze in andere landen aan 16 jarigen die 60 kg wegen,  of in Aziatische miljoenen steden om tussen de files door te laveren.
Een beetje Europese "vent"  zit daar amper comfortabel op,  en steekt er met al zijn ledematen uit.
Het vermogen van die die dingen ben je snel beu,  zelfs mijn 2 takt 72 cc mtx 15 jaar geleden was sneller en had meer oempf dan die 125cc 4 takt ondingen.
Met een papiertje kan je gaan kijken en de klasse van de duke 390,  dat is de naam motorfiets al waardig,  heeft een aangenaam vermogen zonder dat je schrik moet krijgen dat het afgestraft gaat worden
Allesinds beter dan zo een trotinet met een grasmachine motor...
Just my 2 cents!

Ben ik niet mee akkoord.

Ik ben begonnen met een 125cc, die ik nog steeds heb, en ik heb daar al veel plezier aan gehad. (topic van de NX: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=28623.0)
Het plezier is natuurlijk anders dan rijden met een zwaar machien.
Maar ik kan daar wel van genieten, die kleine powerband, waar je alles uit kan halen, zonder je rijbewijs gevaarlijke snelheden gaat halen, het lage gewicht,...
Op secundaire wegen en in stedelijke gebieden is dat wel genieten.

Als natuurlijk snelheid je ding is, en niet zozeer het rijden an sich, tja dan ga je met een 125cc 4 takt van een kale reis thuiskomen.

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken

Offline Snorkel

  • Premium Member
  • Trade Count: (0)
  • Crashed!
  • *****
  • Berichten: 11182
  • undereZtimated
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #26 Gepost op: 26 mei 2015, 08:48:36 »
Bijkomend voordeel is dat je toch al leert hoe je moet schakelen, het verkeer in te schatten, gewicht verleggen om bochten te nemen enz..., maar dan wel op een machine die licht is van gewicht (dus makkelijk te controleren) en die geen overdreven snelheden haalt. Voor een onervaren rijder is dit eigenlijk wel ideaal. De overstap naar een zwaardere machine zal hierdoor wel makkelijker zijn.

Bij mij was de bedoeling ook van te ervaren of het iets voor mij is, zo'n moto, maar dan zonder direct grote kosten te doen zoals rijbewijs halen, dure machine aan te schaffen... Uiteindelijk is een tweewieler dus niet echt mijn ding, maar nu weten we dat ook weer.

En als het louter moet dienen om u spotgoedkoop te verplaatsen, dan is zo'n 125cc ideaal gerief.  :thumbsup:

Offline Nostra

  • Trade Count: (+7)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 7122
  • BRZ addict
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #27 Gepost op: 26 mei 2015, 10:22:34 »
Nogmaals, het ding gaat vooral dienen voor woon werk verkeer op secundaire wegen en eventueel bij mooier weer eens toertje mee te gaan doen op zondag of maandag.

Ik weet dat het mss beter is volgens velen van direct voor zwaarder te gaan, maar dit is voor mij niet aan de orde.

Ken jezelf is hier het motto ervoor.

125cc is meer dan genoeg voor mij aangezien ik weet wat het is om zwaarder te rijden (heb al eens toertje gedaan met een kawa ninja zx-6r: te zwaar, te snel en te lomp voor mij)

Dus nogmaals, het gaat over 125cc en niet over rijbewijs halen en toch voor zwaarder gaan want dat zegt me eerlijk gezegd niets ;) . Nogmaals heb men ander speeltje voor in het weekend mee rond te snorren en eens lekker gek mee te doen als ik daar zin in heb (op 4 wielen wel te verstaan)
Subaru BRZ (Boxerengine, Rearwheel drive & Zenith) Ben Hur daily trackinspired roadcar in progress
Not speed, but enginesounds are addictive!
there are only 3 speeds: Fast, Real fast and Holy Shit

Offline mr. black

  • Trade Count: (0)
  • Qualifying
  • ***
  • Berichten: 189
  • bin there, done that... wait.... and again.
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #28 Gepost op: 26 mei 2015, 10:36:27 »
Ben ik niet mee akkoord.

Ik ben begonnen met een 125cc, die ik nog steeds heb, en ik heb daar al veel plezier aan gehad. (topic van de NX: http://www.bimmerboard.be/forum/index.php?topic=28623.0)
Het plezier is natuurlijk anders dan rijden met een zwaar machien.
Maar ik kan daar wel van genieten, die kleine powerband, waar je alles uit kan halen, zonder je rijbewijs gevaarlijke snelheden gaat halen, het lage gewicht,...
Op secundaire wegen en in stedelijke gebieden is dat wel genieten.

Als natuurlijk snelheid je ding is, en niet zozeer het rijden an sich, tja dan ga je met een 125cc 4 takt van een kale reis thuiskomen.


+1 kom ook van 750ss en 748, snelheid is nie mn ding op een moto maar geniet van de bochtjes, constant werken in da zesbakje... kortom genieten  8)
nu 4takt 125cc, lijkt het me wel niet te zijn!
e36 325 tds ruined. e46 320d sold.  e30 320ci mia.   e46 320cd burned. e32 730d wreked.  e46 320cd sold.  e46 320i cabby.  GMC denaly 6.2l 420pk daily perto.    
Grtzzzz,
Mr. Black.

Offline jan.van.gent

  • Algemene moderator
  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *****
  • Berichten: 8900
Re: 125cc klasse, wat te kiezen?
« Reactie #29 Gepost op: 26 mei 2015, 10:42:03 »
+1 kom ook van 750ss en 748, snelheid is nie mn ding op een moto maar geniet van de bochtjes, constant werken in da zesbakje... kortom genieten  8)
nu 4takt 125cc, lijkt het me wel niet te zijn!
Goh, mijn NX125 is ook 4takt 125cc, dat is weinig, maar kan je nog altijd tonnen plezier aan hebben.
Ik had ook een BMW K1100rs, en heb nu nog een Cagiva elefant E750 (zelfde blok als je 750ss), en nog een Yamaha WR250F. Dus ik ben ook wel iets gewoon, en toch kan ik nog genieten van dat kleine ding.

Citaat van: Tom
6000 RPM is voor pannekoeken