Auteur Topic:  Ervaringen met Skytune  (gelezen 9257 keer)

Offline Angelo1994

• Trade Count: (0)
  • Grand Prix Winner
Re: Ervaringen met Skytune
« Reactie #30 Gepost op: 11 februari 2020, 13:08:12 »
Zelf net eens gebeld ivm info over A35 AMG uitlaat (op maat of wat ze hebben)
Kreeg al een Brute hallo meneer en stelde de vraag dat ik wou weten of het mogelijk was deze van mooie sound te voorzien.
Neen doe ik niet helaas... Ik dus wachten op iets van info van wat wel mogelijk is of iets in die aard maar zei gewoon niks meer tot ik zei ahja dus op maat kan ook niet? Nee doe dat niet, heb geen homologatie.

Had toch wel wat anders verwacht, beetje vriendelijkheid toe aan de telefoon voor een toekomstige klant mag wel wat beter.
Zat misschien dik van zijn middagpauze, dat kan ook.

Offline Danny65

• Grand Prix Winner
« Reactie #31 Gepost op: 11 februari 2020, 16:27:52 »
Waarom moet iedereen toch andere uitlaten hebben  :thinking:  Vind die echt goed klinken,heb er zelf ook met test gereden  :wiggleyes:
Vind da ook van M 140i, M2's en AMG 's.  Vind die zelf allemaal goed klinken,bij gewoon gebruik stil en bij sportief rijden lekker geluid.
Overlaatst ook meegereden met auto met akrapovic uitlaat,niks voor mij zenne  :jpshakehead:  Dat krakken en pops en bangs  :thumbdwn:
Maarja,das ieder zijn smaak zeker en wat ouder worden ook he  :P

Offline Angelo1994

• Grand Prix Winner
« Reactie #32 Gepost op: 11 februari 2020, 16:36:33 »
Waarom moet iedereen toch andere uitlaten hebben  :thinking:  Vind die echt goed klinken,heb er zelf ook met test gereden  :wiggleyes:
Vind da ook van M 140i, M2's en AMG 's.  Vind die zelf allemaal goed klinken,bij gewoon gebruik stil en bij sportief rijden lekker geluid.
Overlaatst ook meegereden met auto met akrapovic uitlaat,niks voor mij zenne  :jpshakehead:  Dat krakken en pops en bangs  :thumbdwn:
m140i inderdaad nog doenbaar stock maar deze AMG A35 is stiller dan mijn vader zij hyundai i20  :thumbdwn:

Offline F31J

• World Champion
« Reactie #33 Gepost op: 16 maart 2020, 17:28:45 »

Had toch wel wat anders verwacht, beetje vriendelijkheid toe aan de telefoon voor een toekomstige klant mag wel wat beter.
Zat misschien dik van zijn middagpauze, dat kan ook.

Hij is inderdaad niet de meest tactvolle mens. Houdt er ook niet van dat je 'm vragen stelt, kan zich het ook permitteren, heeft toch klanten genoeg. Maar... hij levert wel heel proper werk.
Alle vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Offline gfk807

• Trade Count: (+2)
  • Race Legend
  • Enjoy life !
« Reactie #34 Gepost op: 16 maart 2020, 18:29:34 »

+1

Offline 6-cilinderke

• Pole Position
« Reactie #35 Gepost op: 17 maart 2020, 08:59:59 »
Jaartje terug bij hem langsgeweest om een afspraak te maken voor een 335-look rechte uitlaatlijn op mijn 325D E90.
Door zijn druk schema kon hij mij helaas pas minstens 3 maanden later ontvangen.
Zomer was net begonnen dus wou echt per sť mijn nieuwe uitlaat hebben voor de zomer nog voorbij was.

Zeer behulpzame meneer, heeft mij een lijstje opgesteld met alle stukken die ik nodig had voor de uitlaat zelf te lassen.
Vervolgens ook een mooie schets getekend voor hoe de uitlaat het best zou lopen (hij kende het uit zijn hoofd  :wow:)

Hier dus een goede ervaring.
Audi A7 3.0 TFSI QUATTRO