Beste Jens,
Wij willen toch even duidelijkheid over dit misverstand of over uw ongenoegen over blijkbaar de niet correcte mail naar u toe.
Eerst en vooral wil ik duidelijk zijn dat wij steeds correct en eerlijk trachten te antwoorden op elke mail en dit zo vlug mogelijk na ontvangst.
Skytune is als bedrijf 23 jaar geleden begonnen in de uitlaten en toen monteerden wij onze eigen producten, producten van andere merken, open lijnen, maakten wij spruitstukken kortom, alles wat met uitlaten te maken had.
Op 23 jaar tijd zijn wij uitgegroeid naar een bedrijf met 160 dealers wereldwijd en draaien wij een omzet van 25.000 uitlaten per jaar. Wij beschikken als enigste firma in Belgie over attesten op "custom made uitlaten" en zij sedert vorig jaar
TUV gecertificeerd als bedrijf waardoor wij de mogelijkheid hebben CE gekeurde uitlaten te maken.
Groot verschil met de begin periode is dat Skytune nu enkel en alleen nog eigen producten gaat plaatsen. Spruitstukken maken en producten van andere merken plaatsen kunnen wij wegens tijdsgebrek niet meer.
Zo kunnen wij omzet draaien en door omzet kunnen wij producten aan zeer scherpe prijs aanbieden.
Jens , u heeft een spruitstuk van supersprint en een einddemper van Basstuck . U komt ons vragen om de buizen ertussen te plooien. Wij hebben u gemeld dat wij dit niet kunnen omdat wij niet tijdig al onze verkochte uitlaten kunnen plaatsen.
Wij staan hiermee steeds 1 tot 3 maanden vooruit volboekt. Je moet weten dat wij dagelijks die vraag krijgen. Gaan wij hierop in, wel dan monteren wij van een gans jaar geen enkele eigen demper.
Wij hebben jaren gewerkt aan het bekomen van certificaten om uitlaten te kunnen en te mogen maken met attest en dat is nu ook onze specialiteit.
Dit is een richting die wij volgen en waar wij succesvol in zijn. Nogmaals, het is niet dat wij niet willen Jens maar het is voor ons gewoon niet mogelijk is.
Zoals u kan zien in reply van andere leden trachten wij zo correct mogelijk te handelen naar klanten toe, trachten wij binnen de 24h te antwoorden op mails, is er een probleem met een demper of eindstuk, wordt dit vervangen zonder enige discussie.
Hopelijk geeft deze uitleg een iets beter zicht op onze onderneming en vooral , klantvriendelijkheid en het beste voor de klant staat bij ons heel hoog aangeschreven.
Met vriendelijke groet,
Skytune Team