Auteur Topic:  iemand ervaring met powercars loppem? ivm aankoop 335i  (gelezen 2303 keer)

Offline sjoerd94

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
iemand ervaring met powercars loppem? ivm aankoop 335i
« Gepost op: 7 maart 2015, 12:24:26 »
mijn oog is gevallen op deze e90 335i (n55) http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-serie/bmw-335-i-berline-xenon-227695443.html
ik vind de prijs zeer goed meevallen voor deze auto of is dit een correcte prijs omdat er geen Mpakket en andere toffe opties op zitten?
en ook iemand ervaring met powercars?

ik zou graag een manuele e90 335i hebben met M pakket en shadowline nu is mijn 2e vraag, verder kijken naar een e90 met M-pakket of deze kopen en dit er zelf op plaatsen?

en is er een verschil tussen de wagen met en zonder M pakket behalve de bumpers? (uitlaat of dergelijke)
alvast bedankt.
mvg sjoerd

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
Re: iemand ervaring met powercars loppem? ivm aankoop 335i
« Reactie #1 Gepost op: 7 maart 2015, 12:37:02 »
Ik heb daar mijn eerste Jaguar XFS gekocht . Nooit problemen gehad. De auto was wel ingevoerd vanuit italië. Dat hebben ze niet erbij gezegd bij de aankoop. Heb ik achteraf gezien. Die had in de tijd maar 20.000 km.
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline 130i

• Trade Count: (+4)
  • World Champion
« Reactie #2 Gepost op: 7 maart 2015, 13:28:31 »
mijn oog is gevallen op deze e90 335i (n55) http://www.2dehands.be/autos/bmw/3-serie/bmw-335-i-berline-xenon-227695443.html
ik vind de prijs zeer goed meevallen voor deze auto of is dit een correcte prijs omdat er geen Mpakket en andere toffe opties op zitten?
en ook iemand ervaring met powercars?

ik zou graag een manuele e90 335i hebben met M pakket en shadowline nu is mijn 2e vraag, verder kijken naar een e90 met M-pakket of deze kopen en dit er zelf op plaatsen?

en is er een verschil tussen de wagen met en zonder M pakket behalve de bumpers? (uitlaat of dergelijke)
alvast bedankt.
mvg sjoerd

Zo goedkoop imo?  :thinking:
Groeten, Greg

--> '08 DAF XF410     *Work HARD*
--> '10 BMW 130i       *Play HARD*

Offline sjoerd94

• Qualifying
« Reactie #3 Gepost op: 7 maart 2015, 14:20:24 »
Zo goedkoop imo?  :thinking:
goedkoop of te goedkoop?
en zou het beter zijn om toch te zoeken naar 1 met m-pakket als ik dit wil? of een m-pakket dan later op deze plaatsen

Offline Bart25277

• Trade Count: (+28)
  • World Champion
« Reactie #4 Gepost op: 7 maart 2015, 14:25:09 »
goedkoop of te goedkoop?
en zou het beter zijn om toch te zoeken naar 1 met m-pakket als ik dit wil? of een m-pakket dan later op deze plaatsen
Zocht jij eerst geen M5 E39?
 ::)
BMW F11 530da Touring M-pack carbonzwart - BMW E92 M3 Alpinweiss manueel - BMW E46 M3 cabrio carbonzwart CSL airbox - BMW E36 M3.2 Technoviolet - BMW E36 M3.2 Cosmoszwart - BMW E34 M5 Macaoblauw - BMW E34 530i V8 Manueel

You can't drive your bank account ;-) !

Online -Laurens-

• Grand Prix Winner
« Reactie #5 Gepost op: 7 maart 2015, 15:11:37 »
M pakket houdt wat meer in dan de bumpers alleen. Oa. Sportophanging, velgen, sportzeteld vooraan, zwarte dakhemel, M stuur en M pook, ...
 Ik wou ook persé een M pakket toen ik naar een nieuwe wagen aan het zoeken was. Wat langer gezocht, want het moest OEM zijn, maar blij dat ik die moeite gedaan heb!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
2013 BMW f30 320d M Sport
1994 BMW e36 318is/4 ClassII (Procar)

Offline sjoerd94

• Qualifying
« Reactie #6 Gepost op: 7 maart 2015, 16:33:41 »
Zocht jij eerst geen M5 E39?
 ::)
een imola red e39 m5 ja, en ben nog steeds op zoek...  :(

Offline Dilyra

• World Champion
« Reactie #7 Gepost op: 7 maart 2015, 16:59:36 »
Betrouwbare garage met steeds een dik wagenpark.
BMW geschiedenis:BMW E90 318d(Sold), E93 320i(Sold), E60 525d(Sold), E61 525d(Sold), F11 520d(Sold), F07 535i(Sold), E92 320d(Sold), E91 335Da (Sold). Heden -> F30 316d *If God doesn't drive BMW, then why is the sky white and blue?* (ook nog gehad: Seat ibiza fr, Alfa Romeo Mito QV, Alfa Romeo 159 ti, VW Passat break 2013, Audi A6 break 2013)

Offline sjoerd94

• Qualifying
« Reactie #8 Gepost op: 7 maart 2015, 17:38:42 »
M pakket houdt wat meer in dan de bumpers alleen. Oa. Sportophanging, velgen, sportzeteld vooraan, zwarte dakhemel, M stuur en M pook, ...
 Ik wou ook persé een M pakket toen ik naar een nieuwe wagen aan het zoeken was. Wat langer gezocht, want het moest OEM zijn, maar blij dat ik die moeite gedaan heb!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
sportophanging is dit enkel dempers en veren? of ook stabi stangen, ophangings rubbers, stuurhuis, dikte in veerpoten,.. (van nieuwe bmw's heb ik niet zo veel kennis.)
zouden uitlaten hetzelfde zijn?
en is het de moeite om M pakket + shadowline te kopen, spuiten en laten plaatsen of zal dit me duurder uitkomen dan een 335 uitgerust met Mpakket te zoeken? en is het dan enkel bumpers vervangen, of houd dit meer in om er een M-pakket op te plaatsen (dingen weg slijpen, boren,..)

zetels, ophanging en wielen zin jammer dat ze er niet op zitten maar met de tijd kan/zou er toch een schroefset onder komen, en ben nogal zot van die bmw performance zetels.
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2015, 11:20:03 door sjoerd94 »

Offline Alexis

• Qualifying
« Reactie #9 Gepost op: 9 maart 2015, 14:01:35 »
Import uit Italië zou ik alvast niet vertrouwen. Maar niet gezegd dat deze dat is natuurlijk.
Onthou gewoon: "if it's too good to be true, it most probably is".

Offline joggink

• Premium Member
  • Trade Count: (+2)
  • World Champion
  • Form follows fun(ction)
    • joggink.com
« Reactie #10 Gepost op: 9 maart 2015, 14:06:56 »
@dreetn werkt daar als ik me niet vergis

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #11 Gepost op: 9 maart 2015, 14:14:50 »
Import uit Italië zou ik alvast niet vertrouwen. Maar niet gezegd dat deze dat is natuurlijk.
Onthou gewoon: "if it's too good to be true, it most probably is".

Aangezien ik zelf opgegroeid ben in Italië vond ik dat niet erg. De auto kwam van officiele jaguar dealer. Ik heb met die mensen gebeld en de auto was bij hun gekend. Ik heb die auto maar 1.5 jaar gebruikt en verkocht. De huidige eigenaar is ook heel tevreden momenteel maar dat neemt niet weg dat import risicovol kan zijn :) maar ON TOPIC . Powercars heeft goede prijzen door import.

De topicstarter moet is vragen of die 335i niet van Duitsland komt :)
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline RVDM

• Nieuw
  • *
« Reactie #12 Gepost op: 13 september 2018, 11:07:56 »
Twee jaar geleden een Bentley Flying Spur gekocht bij Power Cars Loppem. Stond aangekondigd bij mobile.de met NAIM sound system (een optie welke een niet onaardige 7.000€ kost). Mij verder geen vragen gesteld. Toen ik 6 maanden na de aankoop met een Bentley Mulsanne reed, stelde ik vast, dat op de luidsprekers in het groot "Naim" staat. Bij mijn Flying Spur, niet. Kontakt met Power cars opgenomen; antwoord: "Je had het maar moeten zien bij de aankoop, dat het Naim systeem er niet in zat". Bij serieuze verkopers wordt op de aankoop bon en/of de factuur de volledige beschrijving van de auto geformuleerd met alle opties er bij. Bij Power Cars niet en nu weet ik waarom. Verder nog vijfmaal de auto moeten terugbrengen in de 12 maand garantie periode wegens allerlei elektrische problemen. Nu is wel alles opgelost en rijdt de auto perfekt (ook zonder Naim systeem). Commentaar van Bentley Düsseldorf bij een Servicebeurt: "Auto's uit Italië … Tja, daar kijken ze niet zo nauw met het onderhoud … Je krijgt een Italiaanse auto sowieso veel moeilijker terug verkocht ". Conclusie: Power Cars niet meer voor mij en alleen nog een bestelbon, waar alle opties op staan (en ook controleren of ze werkelijk op de auto staan en ook functioneren).

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #13 Gepost op: 13 september 2018, 12:15:12 »
Topic revival :)

@RVDM van dat leuk wagenpark zien we wel graag foto’s als liefhebbers hier.

Offline RVDM

• Nieuw
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 13 september 2018, 12:35:35 »
En Power Cars heeft er niets bij gewonnen. Integendeel. Zij hadden nog een Mercedes ML 63 en een Porsche 997 GT3 welke mij interesseerden. De Mercedes heb ik dan maar bij een grote Mercedes dealer in Duitsland gekocht. Alles perfect gelopen; een ellenlange lijst opties op de bestelbon; zelfs duidelijk goedkoper dan bij Power Cars. Ze hebben ook mijn Panamera Turbo overgenomen aan een correcte prijs.
Nog een anekdote bij Power Cars. Ik had verleden winter gevraagd om 4 winterbanden op de Bentley te monteren. Alles OK tot ik de banden afhaalde. Er lag sneeuw. De "oude" banden werden buiten in de sneeuw gelegd en de garagepoort terug dicht. Met mijn 71 jaar moest ik maar zelf in de sneeuw ploeteren en ze in de auto zien te krijgen. Van service gesproken.

Offline Blue

• Trade Count: (+1)
  • World Champion
« Reactie #15 Gepost op: 13 september 2018, 19:24:24 »
Mmm toch geen service voor een duidelijk goeie klant. Zonde.

Maar nu is er nog meer interesse naar foto’s van het wagenpark ;).

Offline Shitze

• Trade Count: (+2)
  • Pole Position
« Reactie #16 Gepost op: 13 september 2018, 19:34:16 »
Net geregistreerd, en meteen al 2 reacties met negatieve "ervaring" en een dik wagenpark.
Betwijfel of dit wel correct is.
Ken enkele die zeer goede ervaring hebben met powercars en service...

Offline RVDM

• Nieuw
  • *
« Reactie #17 Gepost op: 14 september 2018, 09:28:02 »
Er zijn niet twee personen met negatieve berichten. Ikzelf heb de 2 berichten geschreven. En U hoeft niet te twijfelen; ik kan U e-mails en advocatenverslagen tonen. En ja, ik vind het opmerkelijk, dat Power Cars op zijn site 100% tevreden klanten heeft (is zoals in Rusland ten tijde van Chroetsjow). Het is niet abnormaal, denk ik, dat er ook iemand is, welke niet tevreden is. Ondertussen is mijn wagenpark wel uitgedund, want ik heb er enkele verkocht het laatste jaar.

Offline Eri///M4

• Premium Member
  • Race Legend
« Reactie #18 Gepost op: 14 september 2018, 10:22:56 »
 Hoe komt u hier terecht? Ik zie ook 3 berichten. Verder bent u niet actief op BB geweest. @RVDM
Jaguar F-Type R V8
BMW M4

Offline Winternacht

• Pole Position
« Reactie #19 Gepost op: 14 september 2018, 12:06:41 »
Ik twijfel  ;D
2002 E46 ///M3 Titansilber 6MT
Performance short shift-KW V1-Grom

Offline RVDM

• Nieuw
  • *
« Reactie #20 Gepost op: 14 september 2018, 12:39:18 »
Ik was op zoek of er ergens een soort tripadvisor was voor auto's (Powercars dus). Bij Powercars zelf kan men alleen commentaar geven, als men eerst een email bericht naar hen gestuurd heeft. Als ik bij Google powercars intypte kreeg ik ook powercars ervaring. Dat bracht mij op deze topic. Nog twijfels?

Offline dadoke

• Algemene moderator
  • Crashed!
« Reactie #21 Gepost op: 14 september 2018, 13:06:19 »
Ik was op zoek of er ergens een soort tripadvisor was voor auto's (Powercars dus). Bij Powercars zelf kan men alleen commentaar geven, als men eerst een email bericht naar hen gestuurd heeft. Als ik bij Google powercars intypte kreeg ik ook powercars ervaring. Dat bracht mij op deze topic. Nog twijfels?

Review via google-maps lijkt me dan weer aangewezen ... en daar heeft powercars 4.6 sterren uit 17 reviews, lijkt me dus toch in orde te zijn daar

Offline order66

• World Champion
« Reactie #22 Gepost op: 14 september 2018, 17:49:12 »
Review via google-maps lijkt me dan weer aangewezen ... en daar heeft powercars 4.6 sterren uit 17 reviews, lijkt me dus toch in orde te zijn daar

Die reviews van Google vertrouw ik ook voor geen haar. Daar wordt enorm mee gefoefeld.