Wat zijn wij allemaal gelukzakken!!!!!!!!
Eigenlijk mogen wij allemaal, jullie en ik, enorm blij zijn met zo een vakman als Hans aka Spasta.
Mijn E91 325d had onlangs het volgende (gekend) probleem: enorm veel meldingen op de iDrive met info: lampje dit kapot, lampje dat kapot. In totaal 17 meldingen. Ok, ik had misschien iets te lang gewacht met het vervangen van één lampje in de koffer rechts achteraan. Heb dan maar mijn BMW laten uitlezen in een garage.
Verdict: FRM module defect. Wat inhoudt: nieuwe module en volledige update van de software. Kostenplaatje +/- 700€. Dan slik je even en vloek je.
Dankzij dit forum hoor je dan van mensen zoals Hans. Een afspraak met Hans gemaakt en er dan zondag jongstleden naar toe gegaan.
En wat denk je? Opgelost na een uurtje analyse en computer getokkel. En voor een fractie van de prijs!!
Hans, een dikke dikke dikke grote DANK U WEL!!!!!!Zoals velen reeds beschreven hebben: hartelijke ontvangst, enorme technologische achtergrond, ... Wat een vakkennis heeft deze jongeman, snelheid van werken, geduld en beleefd antwoorden op al mijn - soms gekke - vragen. Wat velen van jullie misschien als vanzelfsprekend ervaren, maar dat is het eigenlijk niet.
Het is niet altijd evident om zulke vakmannen met zoveel passie te vinden. Deze mensen moeten wij met zijn allen eren, koesteren en waarderen.
Nogmaals Hans, van harte bedankt voor je werk en je oplossing.