Auteur Topic:  1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4  (gelezen 13575 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3302
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #120 Gepost op: 28 juni 2017, 18:45:23 »
Goh...ze moeten wel he...de vermogens die ze nu draaien zijn al vaak teveel voor de doorsnee koper op rwd.
Dan is een rwd biased 4wd systeem nog nie zo slecht.

Ik ben wel eens benieuwd wat ze ervan gaan maken.

1 reeks met stnd 420pk 2.0 zonder lag en 4wd waarmee je nog wat kan spelen.
Dan kan je op kietekiets gaan jagen op straat :)

(Ook blijf ik wel een enorme fan van de n55 setup! Maar das voorbij voorlopig bij de nieuwe modellen)

Offline Motorsport88

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1277
  • F30 335i Melbourn red
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #121 Gepost op: 28 juni 2017, 18:53:20 »
De A AMG toer. De RS3 is gelukkig nog een 5-cilinder en klinkt tenminste nog lekker.  :thumbsup:
Ik hebt het over de 4wd en degoutant overstuur gedrag..
De RS3 is idd nog een 5-cilinder..


Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk


Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3302
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #122 Gepost op: 28 juni 2017, 19:15:33 »
De Evo's waren leuke 4wd's niet zo'n ondersturende gevallen zoals bij Audi.

Offline Motorsport88

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1277
  • F30 335i Melbourn red
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #123 Gepost op: 28 juni 2017, 21:09:05 »
De Evo's waren leuke 4wd's niet zo'n ondersturende gevallen zoals bij Audi.
Ja, ik begrijp wel wat je bedoeld..
Maar Bmw is toch RWD zeker?
Dat speelse karakter, bijsturen met je gas.

Ik vind dat ze op zen minst de keuze moeten laten, zeker zo een leuke speelse kar als de 1.

En dan de 6cilinder wegnemen..
Ik heb met de 4 cilinder gereden, en heb altijd de sound gemist, hoe jet ook draait of keert.
Is persoonlijke smaak natuurlijk 😎

Ik heb speciaal de 335i gekocht voor zijn 6cil in lijn.

Verstuurd vanaf mijn E6853 met Tapatalk


Offline midas

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 2674
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #124 Gepost op: 29 juni 2017, 06:41:03 »

Ik ben eens benieuwd wat ze voor de nieuwe 1 reeksen zullen vragen van prijs.
Deze gaan over op voorwielaandrijving,dus een goedkopere konstruktie en wat meer binnenruimte.
Enkel de " zwaardere" zullen xdrive hebben.
Het sakhir monster in actie

Offline Woodykipo

  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5934
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #125 Gepost op: 29 juni 2017, 07:00:33 »
Ik ben eens benieuwd wat ze voor de nieuwe 1 reeksen zullen vragen van prijs.
Deze gaan over op voorwielaandrijving,dus een goedkopere konstruktie en wat meer binnenruimte.
Hetzelfde of nog wat meer,wat denk je nu ;D

Offline Fiets

  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 1424
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #126 Gepost op: 30 juni 2017, 14:59:21 »
Een 1 reeks die ze produceren als FWD ipv RWD zou tot 750 euro per voertuig goedkoper zijn aan productiekosten.
Ik vrees er voor dat wij als consument gewoon evenveel of meer gaan blijven betalen.

Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Zouden ze echt een 2 liter, biturbo xdrive met 400pk gaan maken? Ze zullen wel moeten als ze de strijd met Mercedes A45's willen aangaan.. Die draaien nu ook al 380+ pk's...
Mini F56 Cooper SD - Geleverd @ 04-06-2015 | Daily - BMW F20 120dA - Sold - BMW E82 1M Coupé - BMW E89 Z4 sDrive23i - Sold - BMW E87 120dA - Sold

Offline Blue

  • Trade Count: (+1)
  • World Champion
  • ******
  • Berichten: 3302
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #127 Gepost op: 30 juni 2017, 15:58:10 »
Yep maar meestal zit BMW wel lager kwa pk's maar zijn de auto's meestal wel even snel door andere specs.

Offline M-Power

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 4842

Offline M-Power

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 4842
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #129 Gepost op: 27 januari 2018, 03:09:42 »

Offline Woodykipo

  • Trade Count: (+6)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5934
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #130 Gepost op: 22 maart 2018, 08:53:51 »
En de allerlaatste kans:de M140i met manuele versnellingsbak zou dit jaar nog uit productie gaan door de nieuwe WLTP cyclus: http://www.bimmertoday.de/2018/03/15/letzte-chance-ende-des-bmw-m140i-handschalter-naht/ .Wees er snel bij als je nog zo een pocket rocket wilt bestellen met zespitter en manuele bak :)

Offline gfk807

  • Trade Count: (0)
  • Race Legend
  • *********
  • Berichten: 5462
  • Enjoy life - Life's too short not to !
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #131 Gepost op: 22 maart 2018, 17:54:19 »
Leuk artikel met knappe pics  :thumbsup:

Offline M-Power

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 4842
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #132 Gepost op: 18 april 2018, 00:54:35 »

Offline M-Power

  • Moderator
  • Trade Count: (0)
  • World Champion
  • *****
  • Berichten: 4842
Re: 1-serie Hatch en Sportshatch F20/F21 facelift , tweede LCI op p4
« Reactie #133 Gepost op: 10 augustus 2018, 00:36:31 »
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2018, 00:51:53 door M-Power »