Auteur Topic:  detailing  (gelezen 557 keer)

Offline Tony_ca1

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
detailing
« Gepost op: 10 januari 2015, 12:25:13 »
Hallo allemaal...

Wie kan mij helpen om mijn BMW E91 eens goed onderhanden te nemen , de wagen staat altijd buiten zomer en winter ... word wel elke week hand gewassen via de 2emmer methode ... Maar ik heb totaal geen verstand van het machinaal behandelen van de wagen  , doe het 2tot 3 maal per jaar met de hand en gebruik Auto finesse producten..Maar er zijn nu toch hier en daar wat krasjes op en zou graag de diepe glans terug willen krijgen .
Dit natuurlijk tegen een kleine vergoeding en ik kan mee helpen ,  verplaats mij naar waar het nodig is ben van Oost Vlaanderen , heb al een reactie gehad maar die prijzen zijn gewoonweg voor mij niet te betalen  ik heb een kleine invalide pensioen en ik zou dan de helft van mijn maandelijkse pensioen kwijt zijn en dat is voor mij onmogelijk....

Groetjes en alvast bedankt.

Offline Tony_ca1

• Trade Count: (0)
  • Qualifying
Re: detailing
« Reactie #1 Gepost op: 13 januari 2015, 14:52:16 »
Bedank allemaal , heb al redelijk wat reacties gehad en verschillende prijzen gehoord.... voor al diegenen die mij voorstelden om mij te helpen dank je wel....

Er stak er ééntje uit boven iedereen , een hele sympathieke toffe gast met kennis waarover hij aan het praten was en die gaat mij helpen...
Zo gouw de winter voorbij is gaat mijn BMW een deftig onderhanden genomen worden , ik kan niet wachten ...

Groetjes allemaal..
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2015, 21:42:53 door Tony_ca1 »